"eski aşk"

191 23 30
                                    

Fic boka sarıyor...

---

Biz hepimiz geceleyin sahilebi ateş yakmışız etrafına daire olacak şekilde minder koyup oturup sadece duruyorduk. Sarhoşluğun etkisiyle neredeyse Jisungla sexe girecektim amk.

Bir yanımdaki changbin hoca, Hyunjin, Christopher abime bakıyordum. Ve bir yanımdaki Jisung, Felix, jeongine bakıyordum. Daha doğrusu jisungta benden farksız değild. Seungmin abi de bizim için battaniye getiriyordu. Herkes iki kisi bir battaniyeyi alacağı için ve benle Jisung dışında herkesin çift olduğu için benle Jisung tek bir battaniyeye sarılmıştık. Hiç kimse konuşmuyordu.

Sessizliği telefonum bozmuştu. Hemen kimin aradığına baktım ama numara gösteriyordu. "Ben hemen geliyorum diyip ayağa kalktım biraz uzaklasırken konuşmaya basladım. "Alo?"
"Merhaba!Lee Minho ile görüşüyorum dimi?"
"Evet benim siz kimsiniz?"
"Ben sadece 5 gün sonra olacak olan o performans için haber verecektim. 5 gün sonra arka danscı olarak yer alacaksın biliyorsun ki bu yüzden her gün çalıçacaksin. Sana konum Atacam yarın 10la 15 arası dans çalışacaksiniz. Bunu haber vermek için aradım."

"Tamam teşekkürler iyi akşamlar!" Diyip hemen telefonu sevinçle kapattım ve koşarak diğerlerinin yanına gittim. Ve hemen changbin hocaya sarıldım. Neden o bilmiyom ama sarıldım. O da tabii beni geri ittirdi. "Ne bu sevinç?" Dedi.
"5gün sonra bı grubun arka dansçısı olarak performans sergilicem!"
"NE?!?! PUHAHSHAHAHAHHHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA" diyip kahkahayı basmıştı Sincap. "Niye? Neden olmasın canım!?" Dedim ona sinir bozucu bakışlar atarak. Ama o hala gülmeye devam ediyordu. "SEN DANS EDEMEZSİN Kİ!" Diyip gülmeye başladı yeniden. "YA BAK ÇOCUK ÖLDÜRÜRÜM SENİ!" diyip yanına gidip yakasından tuttum. Ama o hala gülüyordu. "Kavga etmeyin!" Diyip changbin hoca ayırdı.

---

Biz ateş başında şişlere marshmallowlarımızı takmış ısıtıyorduk. Jisung benle dalga gectiği için tripliydim ona o yüzden, aynı battaniyenin içindeydik fakat sırtım ona dönüktü. O da hiç umursamadan marshmallowunu ısıtıyordu. Zaten bir süre sonra oranın güvenliği geldi ve ateş yakamayacagımızı söyledi. O yüzden ateşi söndürüp yatmaya gitmiştik. Ben Felixle, Jisung hyunjinle , changbin hoca jeonginle ve Christopher abimde seungmin abiyleydi. Biz Felixle hiç kinusmadan direkt yatmıştık. Ama bir süre sonra Felix seslenmişti. "Minho..." Dedi sessizce.
"Efendim?" Dedim bende seslice. "Bence dansın çok iyi ve yapabilirsin. Sana güveniyom." Burnumdan gülmüştüm. "Teşekkürler lixie~"
"Rica ederim mini. İyi geceler"
"İyi geceler." Ancak yaklaşık 30 dk sonra Felix yine bana soru sordu. "Minho, sen Jisungla cikion mu?"
"Hayır..."
"Amk sevgili olmadan nasıl yiyistiniz?"
"Sadece sert bı öpüşme yaşadık lix..."
"Olsun o da ön sevişme. Ayrıca sen seme değil mıydın mk?"
"Lix ben onu kucagıma aldım ben ona dayadım...Sadece o başlattı."
"He tmm he. Jisung sana aşık demedi deme."
"Bende ona..."
"NEĞ?!?!" aniden anırmasıyla yastiğimi alıp kafasına fırlatmam bir oldu.
"Sessiz olsana biraz amk"
"Ayh pardon pardon" diyip yastığı yine geri bana attı. Sonra yattiğimiz yerden doğrulduk. Ben derin bir iç çekip konuşmaya başladım. "Ondan hoşlanmamın nedenini galiba biliyorum"
"Neymiş o neden?"
"Küçükken bı çocukla asansörde sıkışmıştım. Hatirlion mu?"
"Evet. Hatta çocuk bizim eski mahallede. Aynı yaştaydık. Arkadas olmuştuk. Çok utangaç olduğu için sen onu 'sen büyü ben seninle evlenecem' diye sinirnni bozuyordun." Burnumuzdan güldük. "O çocuğa çok benziyor. O zamanlarda biliyor musun ona aşık olmuştum."
"Eskiden aşık olduğun kişiye benzediği için mi ona aşıksın?"
"Yani... Evet. O cocuğun adı da neydi ya? Soy adı H Le başlıyordu onu hatirliomda...Neydi...Hee..Ha...Ha- Han! Soy adı handı!"
"Oha tesadüfe bak Jisung'un da soy adı Han! Hahahaha!" Sonra aniden duraksadim ve Felixe baktım.

yazı,tura <MINSUNG>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin