Ne yazacam bilmiyorum
---
Sabahleyin erken uyandım. Ve aklıma ilk gelen şey de Hyunjin oldu. Annemle babamın bizim evde Hyunjin in kaldığını bilmiyor. Hatta hyunjin'i bilmiyorlar aq. Yavaşça göğsümde yatan Jisung'u üzerimden çektim ve ayağa kalktım. Direkt daireden çıkıp merdivenlere yöneldim. Kendi daireme geldiğimde sessizce eve girdim. Kısa koriodorun sonunda salona geçtim.
Salak Hyunjin koltukla kafası aşağıda ayakları yukarıda yatıyordu. Hala ayılamadığım için gözlerimi ovuşturdum.
Hiç uğraşmak istemedigim için Hyunjin'in yastığını ve yorganın alıp odama götürdüm. Sonra da Hyunjinle hiç uğraşmamak için onu sağ omzuma aldım. Ama salak Hyunjin hala uyuyordu.
Omzumda Hyunjin ile kapıyı açıp jisunglara yeniden gittim. Kapıyı yavaşça açıp salona geçtim ve jeonginin bebek fibi uyuduğunu gördüm. Jeonginin karşısındaki koltuğa hyunjin'i yatırdım. Mal hala uyanmamisti.
Sonra yeniden yatakodasına gidip Jisung'un yanına yattım. Yattığım gibi de uykuya daldım.
Felix'in anlatımıyla
Sabahleyin uyandığımda esnedim. Esnedikten sonra da yastığıma sarıldım. Bu yastık neden bu kadar sert ve sıcaktı? Gözlerimi araladığımda siyah bı yastıkla karşılaştım. Sonra bunun bı yastık olmadığını anladım. Ve kafamı yukarı kaldırdım.
Sarildigim şey seungmin abiymis.
Çok şükür uyuyordu ve uyanmamisti.
Yavaşça yatakta doğruldum sonra. Yerdeki telefonumdan saate baktım. Saat 11.13 dü. Yavaşça ayağa kalkıp lavaboya gittim. Orada işimi hallettikten sonra gözlerim yarım açık şekilde mutfağa gittim. Oradan hazır bı kahve alıp kahve yapacaktım. Ketıla su koyduktan sonra ısınmasını beklemek için salona geçtip oturacaktim. Jeongin in karşısındaki koltuğa oturmuştum. Ama farkettim ki koltuk neden bu kadar garipti mk. Götüme bişi batıyordu gözlerimi açmaya da üşeniuordum. Yerimde biraz oynaştım.
"Mmmm..." Gözlerimi biraz açıp karşımdaki jeongine baktım. Ondan geldiğini düşündüm ve yine gözlerimi kapatıp yerimde oynaştım. Oturduğum her hem rahattı hemde değildi mk bu nasıl koltuk. Sonda yine aynı ses geldi. Bu sefer biraz daha yüksekti. Sonradan farkettim ki bu ses jeongine ait değil gibiydi. Usenerek gözlerimi aralayıp oturduğum uere baktım.
Bacak vardı.
Yavaş yavaş sağıma doğru dönüp o bedene baktım.
O da bana bakıyordu.
"ANANI TAŞLİM" diyip yerimden zıplayıp yere yapıştım. Sert düştüğüm için götüm acımıştı aq.
"Lan noluyor" diyip jeongin yastığını kalkan şekilde kullanarak söyledi.
"Y-Yok bişey sen yatmaya devam et"
"İyi tamam sessiz olun"
"T-tamam" dedim. Sonra karsimdaki yatan Hyunjin'e baktım. O da şaşkınlıkla bana bakıyordu. Sonda onu süzdüm. Siyah akletliydi. Altında da siyah şort va- LAN SİKİ KALKMİS BUNUN AMINA
"h-hyunjin" dedim gözlerimi kaçırırken elimi de enseme koydum.
"S-sıkıntı eee değil farkında değildin" diyip doğruldu. Bende utanarak halıya baktım.
"Dur lan ben burada yatmiyordum kim getirdi beni buraya?"
"Minho getirmistir teyzemlerin haberi yoktu çünkü senin minholarda kalacağından."
"Olabilir..."
"..."
"Sen niye geldin buraya"
"Kahve yapacaktım su ısınırken oturayım dedim biraz. Sende ister misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yazı,tura <MINSUNG>
Humor"al şunu Minho yazı tura yapacaksınız. Sen kazanırsan verecez jisungu ama Jisung kazanirsa nah verecez tamam?" "Ya fikrini-" "Sus be puşt al şunu" "Offf tamam" umarım minho kazanır... "Han.Yazı mı tura mı?"