"asansör"

295 28 55
                                    

Bu bölüm biraz imanlı olacak 🤭

---

Sincap çocuk bana söylenirken ben hoplaya zıplaya evime gidiyordum. "Ben seni babana söylemez miyim şimdi!" Diyip hala söylenirken ben siklemiyordum. Ben sırıtıyordum. "Babama söylesen bı bok yapmaz"
"Christopher abine söylerim!"
"O da bı iki laf eder geçer"
"YAHU SEN BENİ DELİRTMEK Mİ İSTİYORSUN?!"
"aslında güzel fikir" diyip çembe taktım ve yapıştı salak. Ben hemen koşmaya başladım tabii.
"GEL LAN BURAYA KELOĞLAN GÜ-" derken direğe girdi mal.

Neden sustuğuna bakmak için arkamı döndüğümde yere serilmisti.

"HÖFFFF! Bİ ŞAKA YAPTIK BAYİLMA SENDE YA!" Diye söylenirkende yanına gidiyordum. Yanına çömeldim.

"İyi misin sincap çocuk?" Diye sordum tepki yoktu. Sonradan farkettim ki anlının sol tarafı morarmış ve kanıyordu. Öküz nasıl vurduysa kafasını.

En sonunda onu omzuna çingen çuvalı gibi aldığımda hastaneye götürecektim onu.

---

Sincap çocugun koluna serum takmislardi. O kadar mı salakta sert vurdu aq.

"Ah-..." Uyanıyordu galiba.
"Hadi uyanda eve gidelim." Gözlerini araladığında tavanla bı bakisti sonra kafasını bana çevirdi. "Senin burada ne bok işin var lan..." Diye konustu.
"Sus. Ben olmasam orada geberip gidecektin."
"Sen olmasan orada kafamı vurmicaktim."
E doğru diyor yani...Ama
"Ama hakettin. Bütün gün beni meşgul ettin şerefsiz"
"Para kazandırdım daha ne istiyon puşt"
E bu da doğruydu.
"Neyse kalk üstünü değiştirde eve gidelim."
"Saat kaç?"
"00.26"
"NEĞ?!?!?!?"
"NE OLDU AMK!?"
"BABAM GEBERTECEK BENİ!" Diyip ayağa kalkmaya çalışırken ayagı yorgana takıldı ve benim üstüme düştü. Kendimi yerde oturuyorken bulduğumda o da diziyle benim taşşaklarıma baskı yapıyordu piç.
"K-kalk üstümden puşt"
İlk önce bı gözlerime baktı sonra  baskı yaptığı yere baktı. Bir piç gülüşü ve şerefsiz kerem edasıyla

(tüm keremler alınmasın ama %99.999.99.9'u  piç)

"Neden?"
"Yah oğlum kalk!"
"Kalkmazsam nolur?" Diyip diziyle daha fazla bastırdı. Her an onu sikebilirdim.

Gözümü kapatıp odaklanmaya çalıştım. Şerefsiz beni baştan çıkartmaya çalışıyordu.

"Kalk üstümden babamlar gebertecek yoksa bizi..."
"Ben seni birazdan geberticem merak etme" diyip biraz daha yaklaşıp daha fazla baskı yaptı. Kafamı geriye attım ve sabır diledim.
"Her an seni sikebilirim."
"Belki bende onu istiyordum?" Diyip daha fazla bastırdı. Yiok abi valla gel beni sik diyor yürüteme beni diyor bacaklarım kopsun diyor. Tabii kide öyle bişi yapmayacaktım ama yapabileceğimi göstermek için omuzlarından tuttum ve yatağa ittim. O yatakta sırt üstü yatarken. Ben üstüne çıktım. O bana şaşkınca bakıyordu. Üzerine eğildim biraz ve kollarını yana açıp tuttum. Aşırı utandığı belliydi.

"Y-ya siktir git napiyo-"
"Şşşşş..." Piç gülüşüyle onu sikecekmis gibi bakıyordum. Üzerine eğilirken kalbinin nasıl attığını hissedebiliyordum. Kulağına eğildim. İlk önce burnumu boynunda gezdirdim. Terlediğini hissedebiliyordum. Sonra kulağına eğilip "Ryujin üstüne kahveyi çok güzel püskürttü" dedim. ÖCHEOSHWOXHWOXWBCOWBXOWHEGXHWOCHWOXHWOXHEODHEİCEHDOEHDODHEİ.
Beni itip yere göt üstü yapışmama neden olduktan sonra doğruldu ve nefes nefese kaldı. Ben ona yerden piç gülüsüyle bakıyordum. "Ş-şerefsiz! Adı herif!"
"Da demin beni baştan çıkartıyordun ne oldu?"
"O-o ayrı! Adı herif!" Diyip hızlıca kıyafetlerini alıp lavaboya gitti. ÖDBEODBWİXWBODWBDİSBSOSBDİDBSİXBSODH

Gerçekten onu öpeceğimi mi düşündü? Çok saf bu çocuk.

---

10 dk sonunda giyinip gelen sincap çocuğa göz ucuyla baktım. Yatağa uzanmıştım. Hala utanıyordu ve kıpkırmızıydı. Bende doğrulup ayağa kalktım ve saniyesinde babam aradı. "Baba sen sormadan ben cevaplayayım. Bı sincap ağaçta kalmıştı ona yardım edeyim dedim sincap salak gibi ağaçtan atladı. O yüzden veterinere getirdim."
"LAN ŞER-" derken ayağı takıldı ve yine üstüme düştü. Öpüşmekten son anda kurtulmuştum aq. Ama çok yakındı ve hiç bir şey duyamamaya başladım. Noluyordu lan?
Gözleri çok güzeldi. Elim onun ince belindeydi. Onun elleri de göğsümdeydi. O bana şaşkınca bakarken ben ona hayranlıkla bakıyordum derken babamın en sonunda sinirden bağırmasıyla bakışmamız sona erdi.

yazı,tura <MINSUNG>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin