"Gözlerindeki yıldızlar her şeye bedel"

128 10 15
                                    

Arkadassaklar ben çok uyuz birisi olduğum için bayadır yazmıyorum. Bu yüzden kaçıncı sınıf olduklarını unuttum ve geri bakmakta istemedim bu yüzden 12. Sınıflar okey?

---

1 ay sonra

AĞAĞAĞAĞ

SONUNDA OKUL BİTİYOR

BEN BUNDA DEĞİLİM

HANLA EVLENECEM OKUL BİTİNCE

AĞAĞAĞAĞAĞ

öhm. Bu süreç zarfında öküz gibi çalıştım Hanla evlenmek için. Ayrıca bu sırada salak Hyunjin Felixle arasını iyice düzeltmeşti. Onlarda evlenmek istiyorlardı ama izin vermiyorlar di. Aslında ilişkiye girdiklerini söyleseler sorun olmazdı ama azarlanmak hiç istemedikleri için söylemiyorlar di.

Bugün okulun son günü ve ayrıca 1 hafta önce de kpss sınavına girmiştik ve açıklanmıştı. Hanla aynı şehirde farklı üniversiteler almıştık, ancak yakındı. Bu yüzden evlenince aynı evde yaşayıp birlikte üniversiteye gitmeyi planlıyorduk.

Ayrıca Han'ın ailesiyle de baya yakınlaşmistim bu yüzden bana güveniyorlardi.

Okulun son günü için yürürken Felixte koluma girmis Hyunjin'e ne kadar aşık olduğunu anlatıyordu. Bende bıkkınlık la dinliyordum. En sonunda okulumuzun önüne geldik. Felix'e dönüp, Salak Hyunjin'e ne kadar aşık olduğunu bana değil Salak Hyunjin'e anlatması gerektiğini söyledim. O da bana kaçamak bakışlar atıp hızlı ve sert bir şekilde yürümeye başladı. Bende arkasından normal bı şekilde yürüyordum. Okulun son günü diye çantama sadece bı defter ve bı kalemkutumu koymuştum.

Ben tam okulun merdivenlerine yonelecekken. Birisi sırtıma atladı ki bunun Jisung olduğunu zaten anlamıştım.

"Naber bebeğim kocan seni almaya geldi!"

"Yaow hele dur karneleri alalım da ondan sonra"

Diyip sırtımda Jisungla okulun kapısından girdim.  O da gülerek kafasını omzuma yasladı. Böyle onu sınıfına bıraktıktan sonra kendi sınıfıma gittim.

Salak Hyunjinle konuşan Felix'i görünce göz devirdim.  Yanlarına gidip Hyunjin'in ensesinden tuttuğum gibi kaldırdım yerimden ve köşeye fırlattım onu. Felixte kahkaha attı. "Ya bı dur iki kocamla dedikodu yapamadım" dedi.
"Ulan salak Hyunjin, daha evelenmediniz"
"Olsun düğünümuz var bugün ayol"
"Nikah şahidi benim bilion dimi? İzin de vermeyebilirim?"
"Ya minhoşum ellerinden ayaklarından öpeyim lütfen yaaaa"
"Taam len iki şaka yaptık aglion sende"
"Aglamiom ayol"
"He he" diyip Felix'in yanına yani sirama oturdum.
Hyunjin'de sonra kendi sınıfına gitti zaten.

5dk sonra hoca geldi ve karneleri dağıtmaya başladı. Ortalamam 50.0001
Ucuz atlattık amk

Karnelerimizi aldıktan sonra herkes dağıldı. Bende hemen sincabımın sınıfına gittim. Kapısında beklerken karşıma bı tane görrrll çıktı ve ayağı takılıp(!) Üzerime doğru düştü.

"Ayhh pardon daddy ayağım takıldı ühü çok acıyor"
İttirip
"Len si-" derken bı baktım anam Jisung kızın saçından tutmuş. Amanın bir daha baktım sincabım kızın saçını yoluyor. Leyn bı baktım kız keltoş kalmış. Sonra bir daha baktım kız at gibi yerde duruyor jisungta üstüne çıkmış. ulan yine baktım namjoon hoca koşa koşa geliyor. Bende can havliyle Jisung'un belinden kavradım kağıt parçası gibi sol kolumla belimin arasina sıkıştırdım sincabımı ve özel gizli gücüm olan flaş patlamasını yaptım.

"ŞÜKRET DOMATES KAFA MEZUN OLDUN!"
"HE YARRAM HE"
"NE DİYON LAN SEN!" Diyip arkamdan Tarzan gibi koşmaya başladı. Ya kendimi skim nerden geldi bu özgüven aq. Nys flaş gibi olmaya devamke

yazı,tura <MINSUNG>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin