Niall nás donutil spěchat z obědu a přitom pan Danter ještě ve zkušebně nebyl.
Místo toho se všude ozýval zvonivý smích holek z tanečního souboru. Jak se dalo předpokládat, vrhly se na kluky a začaly se s nimi velmi přátelský bavit.
Já si šla raději sednout za bicí a s úsměvem na tváři sledovala to divadlo.
Jessica je hlavní vůdkyně a nejspíš i svůdkyně. To bylo zřejmé hned. Pořád pohazovala svými dlouhými blonďatými vlasy ve snaze zaujmout její cíl, své vysněné prince. Její kamarádky Magie, Mary a Jane byly pouhou kulisou za ní.
Ať už se snažila o cokoli, bylo to hodně trapné a stálo mě velké úsilí, abych se nezačala nahlas smát.
Z mého pozorování mě vytrhla Emily, která se najednou objevila vedle.
"Co říkáš na kluky?" zeptala se nesměle.
"Abych řekla pravdu, čekala jsem něco horšího," odpověděla jsem popravdě.
Emily se zdála jako velmi příjemný človíček. Trochu nesmělá, ale moc hodná.
"To já taky!" usmála se. "Netušila jsem, že budou tak milí."
Nenápadně se podívala směrem k Liamovy, který nás pozorně sledoval, a pohled hned stočila k zemi.
Že by Emily byla ta jeho tajemná dívka? napadlo mě, ale nechtěla jsem se na to ptát. Emily byla opravdu velmi plachá.
Místo toho jsme se bavily o tom, kde bydlíme, kolik máme sourozenců a jak jsme se sem vlastně dostaly. Zdá se, že si s Emily budeme rozumět.
Potom dorazil pan Danter. Každý zaujal své místo a pokračovalo se ve zkoušení. Tentokrát s Jessicou a spol.
Jejich nacvičený tanec jsem moc nevnímala, protože kdykoliv začnu hrát na bicí svět okolo mě zmizí. Není na škodu najít způsob, jak utéct pryč z reality. Když táta odešel, hra na bicí mě zachránila před bolestí ze ztráty.
"Omlouvám se pane Dantere," přerušila nás uprostřed jedné písně Jessica, "ale bubeník hraje příliš rychle, do takového tempa nejde tančit."
Naprostá hloupost. Hraju přesně tak, jak mám, to musí pan Danter uznat.
"Chápu," usmál se na ní pan Danter. "Slečno Thomsonová, hrajte ve správném tempu!"
Hm, takže to nejspíš uznat nemusí. Zdá se, že Jessica má podle něho vždy pravdu.
"Já ale hraju ve správném tempu," nedala jsem se jen tak odbýt.
"To tedy nehraješ," obrátila se na mě důležitě Jessica.
Moudřejší ustoupí. Zavrtěla jsem jen hlavou a začala znovu v pomalejším tempu.
Na konci zkoušky za mnou přišel opět Niall.
"Jessici si nevšímej, má dny, kdy jí všechno vadí, ale jinak je to fajn holka," prozradil mi.
Samozřejmě se mu zdá jako fajn holka, když se mu v jednom kuse snaží zalíbit. Ovšem radši jsem se k tomu nevyjadřovala, protože Jessica nás nenápadně poslouchala.
O co jí jde? nechápala jsem.
"Jdeme teď večer s kluky do baru na nějaký drink, nechceš jít s námi?" zeptal se Niall.
"Asi ne, musím se naučit dalších 5 písní na zítřek," odpověděla jsem.
Nevím, proč mě náhlý smutek v Niallově tváři tak potěšil.
"To je škoda. Ale pokud by ti to učení šlo rychle, určitě do baru přijď později," dodal.
"Vždyť takový profesionál, jako ty se učit nepotřebuje," ozval se odcházející Louis, "takže se tam ukaž."
"Ještě uvidím, zatím se mějte," rozloučila jsem se.
Pozvání to bylo sice milé, ale moje alergie na celebrity a jejich báječný život plný večírků ještě úplně neustoupila. Lepší bude držet si odstup.
K tomu se mě mimo jiné snažil přinutit i nečekaný host v hotelu. Před dveřmi mého pokoje stála k mé smůle Jessica.
Snad mi nebude zase vyčítat, jak špatně hraju na bicí! doufala jsem.
"Chci ti říct jednu věc," začala s předstíraným přátelským tónem, který se rychle vytratil, "Nialla ani nikoho jiného mít nebudeš, tak se o to ani nesnaž!"
Tohle jsem vážně nečekala.
"Vůbec nechápu, o čem mluvíš," pronesla jsem s ledovým klidem, který ji trochu vyvedl z rovnováhy. Je patrně zvyklá, že z ní mají lidé strach.
"Nedělej hloupou, vidím tvoji snahu se jim zalíbit! Ale uvědom si, že pokud bude někdo slavnou přítelkyní jednoho z kluků z One direction budu to já a ne taková nula, jako ty."
Ona si vážně myslí, že jsem tady, abych někoho z nich sbalila!
"Nevím, kde jsi přišla na to, že se snažím jim zalíbit," nechápala jsem, je to totiž přesně naopak.
"Dej si na mě pozor," dodala výhružně, otočila se a důležitě odkráčela pryč. Celá ta situace byla k smíchu.
V pokoji mě ale smích rychle přešel. Uvědomila jsem si totiž, že být ve válečném stavu s někým, jako je Jessica, může dopadnout hodně špatně.
Šla jsem spát se zvláštním pocitem.
Dneska jsem našla nového přítele: Emily. Je to přesně ten typ člověka, který by nikomu neublížil.
Na druhou stranu jsem našla i nového nepřítele: Jessicu. Je to přesně ten typ člověka, který se nebojí ublížit komukoli.
Čím jsem si to zasloužila?
Vážně nevím.
ČTEŠ
Nikdy neříkej nikdy
Teen FictionHlavní hrdinka, osmnáctiletá Kate Thomsonová, miluje hudbu, miluje humor, miluje svou rodinu a nenávidí celebrity, především těch 5 kluků z One direction. Zachová si však svůj postoj, když pochopí, jak těžký život mají hudební hvězdy? Tato povídka u...