"Ahoj holky," vešel do pokoje Liam. Když zaregistroval mou proměnu nasadil užaslý výraz. "Wow, sluší ti to Kate. To je tvoje práce, Emily?" zamilovaně se na ni obrátil.
Emily se jen nepatrně zahihňala a přikývla.
"Nevadilo by, že ti Emily na chvíli ukradnu?" zeptal se mě Liam.
"Jestli mi ji vrátíš, tak nevadilo," usmála jsem se na ně.
"Uvidíme se večer Kate," rozloučila se Emily a odešli z pokoje.
Měla jsem sice ještě trochu času, ale radši jsem se už vydala do stadionu, ve kterém se bude odehrávat koncert. Jeho velikost mě ohromila, bude tady nejspíš 50 000 lidí! Tohle zjištění moji nervozitě moc nepomohlo. Ale určitě by jí pomohla, kdybych našla Nialla. Dneska jsme se ještě neviděli a moc ráda bych mu řekla, jak jsem nervózní a zároveň jak se těším.
"Dobrý den, půvabná dámo," otočila jsem se na Louise, který se tvářil jako pravý anglický gentlemen.
"Zdravím, šlechetný pane," oplatila jsem mu poklonu. "Neviděl jsi ostatní?" zeptala jsem se v naději, že mi řekne, kde je Niall.
"Nevím kde jsou, chceš říct, že já ti nestačím?" zasmál se.
"Ale, ale tady někdo hledá mezi řádky!"
"Samozřejmě," potvrdil."Pojď, ukážu ti pódium," nabídl se.
Čas rychle ubíhal. Do stadionu se pomalu začaly valit davy lidí, samozřejmě převážně natěšených děvčat.
Sice jsem pochopila, že kluci jsou fajn a můj názor na ně nebyl správný, ale jejich šílené fanynky nechápu doteď. Vždyť jsou to obyčejní kluci! Není třeba kvůli nim tak vyvádět.
Na druhou stranu někdy je dobré mít svůj vysněný svět napadlo mě, když jsem si vzpomněla na to, jaké by bylo být s Niallem.
Do začátku představení zbývá 1 hodina a já pořád neviděla Nialla, znervózňovalo mě to.
Za to Harry a Zayn už 15 minut opěvovali mou vizáž a nestarali se, že jim chybí člen kapely.
"Vlasy ve stylu: letní projížďka v kabrioletu," hodnotil Zayn.
"Rtěnka: excelentní barva," dodal Harry.
Neskutečné jak se ti dva dokáží zabavit!
"Hele kluci, přestaňte mě komentovat a radši si všimněte, že vám chybí Niall!"
"On se šel určitě rozezpívat někam do soukromí," řekl v klidu Zayn. Pro jistotu jsem šla mimo jejich dosah, protože jejich klid mě značně rozčiloval.
Procházela jsem se chodbami v naději, že potkám Nialla. Tak moc bych chtěla, aby mě uklidnil svým krásným úsměvem.
Najednou mě někdo chytil za ruku.
"Co to..." nestihla jsem doříct, protože mě ta osoba zatáhla do místnosti přímo za mnou.
Rozvístila jsem světlo a zjistila, že přede mnou stojí Jessica a její úžasné kamarádky v zářivých kostýmech.
No super, nemohl to být raději Niall? Protočila jsem oči a čekala, co se bude dít.
"Teď mě dobře poslouchej holčičko," začala mile Jessica. "Sice hraješ na koncertě s One Direction, ale potom naprosto zmizíš z jejich života, je ti to jasné?"
"To mi teda není jasné," řekla jsem. Kdo si myslí, že je? Nebude mi říkat, co mám dělat!
"Tak ty nesouhlasíš s mým návrhem? Ale to bys měla. Protože někdo řekl médiím o vztahu Emily a Liama. A představ si, jaké by to bylo, kdybych přesvědčila pana Dantera, že jsi to byla ty."
"Médiím? Ty jsou o nich řekla médiím?!"
Nemohla jsem tomu uvěřit. Ona vynesla na veřejnost informace o jejich vztahu a ten se tím naprosto zničí. Danter nedovolí v něm pokračovat a tak porušovat smlouvu.
"Ty chceš zničit své kamarádce její štěstí? Co jsi to za člověka?" nechápala jsem.
"Ale ty se pleteš. Snažím se zničit TVOJE štěstí a o Emily mi vůbec nejde," mile se usmála. "Takže se rozhodni, buď po koncertu okamžitě zmizíš z jejich života nebo řeknu, že jsi ty informace prodala médiím ty a můžeš si být jistá, že mně Danter uvěří."
Měla jsem chuť ji uškrtit! Takže ona se mě na úkor Emily snaží vydírat!
"Malém bych zapomněla!" zvolala ještě Jessica. "Za předání zpráv médiím hrozí mimo jiné trestní stíhání," mrkla na mě.
Tak to úplně nejlepší! Vím, že by jí Danter věřil, kdyby řekla, že jsem to udělala já. A taky vím, kam by vedlo, kdyby Danter s konečnou platností obvinil mě. Nedostala bych ani symbolickou výplatu za moje snažení se v roli bubeníka. A navíc hrozba trestního stíhání? To je trochu moc.
Proč jsem do toho vlastně šla? Přece kvůli penězům pro rodinu a teď o ně mám přijít! To nejde.
Důležitá otázka zní: Proč nechci zmizet ze života kluků? Co mi brání přistoupit na její podmínky? Naděje, že bych se mohla jako jejich bubeník zviditelnit? Možná bych se mohla stát náhradním bubeníkem a čas od času s nimi hrát? Vydělala bych tak hodně peněz pro rodinu.
Jenže o tohle mi ve skutečnosti vůbec nešlo.
Ať jsem se snažila jakkoli přesvědčit samu sebe, že je nereálné, abychom byli s Niallem spolu, pořád se mi v srdci ozýval hlásek, který říkal, že to reálné je. Doufala jsem ve šťastný konec navzdory malé naději.
Tak co mám dělat?
Co mám sakra dělat?!
ČTEŠ
Nikdy neříkej nikdy
Novela JuvenilHlavní hrdinka, osmnáctiletá Kate Thomsonová, miluje hudbu, miluje humor, miluje svou rodinu a nenávidí celebrity, především těch 5 kluků z One direction. Zachová si však svůj postoj, když pochopí, jak těžký život mají hudební hvězdy? Tato povídka u...