19. kapitola

30 5 2
                                    

Ráno na mě z internetu vyskočily nepřehlédnutelné titulky:

Zpěvák a tanečnice z One Direction se dali dohromady!

Exklusivně: Liam má nový objev!

Fanynky jsou zklamané, Liam je zadaný.

Nikdy nepochopím bulvár! Oni žijí jen ze soukromých informací lidí, aniž by si ověřili jejich pravdivost nebo aniž by je zajímalo, jak jim tím můžou ublížit.

Nechtěla jsem být přítomna až Danter zjistí, jaké zvěsti se nesou internetem. Natož pak až zjistí, že je to pravda.

Místo toho jsem šla naposledy do zkušebny, kde pochopitelně nikdo nebyl.

Odpoledne se vracím domů a tak jsem si ještě chtěla uskládat myšlenky, abych v nich neměla takový zmatek.

Nikdy by mě nenapadlo, že budu odcházet v podstatě se zlomeným srdcem. Půlku tady budu muset nechat. U Louise, Harryho, Liama, Zayna, Emily, ale především u Nialla.

Nenadarmo se říká, že láska bolí. Ale i když to vím, nepomáhá mi to ani trochu.

Ale tohle by mi pomoct mohlo! Vyšla jsem na terasu a tam byl k mému překvapení Niall.

Díval se zamyšleně do dálky, a jakoby chtěl žít kdekoli jinde jen ne v realitě přítomnosti. Naprosto jsem ten nepřítomný pohled chápala. Každý má někdy přání utéct pryč z reality.

Znovu mě zaplavila vlna smutku. Nejen z toho, že odcházím, ale především z toho, že jsem mu ublížila. On si to nezasloužil.

Musím se mu omluvit! Musím mu říct, co cítím...

"Ahoj Nialle," začala jsem s mírně třesoucím se hlasem. On si toho naštěstí nevšiml.

"Kate, to jsem rád, že jsi přišla! Čekám tě tady, protože ti chci něco zahrát." Usmál se a vytáhl kytaru.

Hrál tu svou skladbu a mně se rozlil úsměv po tváři. Čím víckrát ji slyším, tím hezčí se mi zdá.

Jenomže pak začal zpívat a úsměv na mé tváří vystřídalo překvapení. Jeho hlas má nádhernou barvu!

Po chvíli ale můj obličej zalil znovu smutek, protože ta píseň byla o loučení. Že by o loučení mezi námi dvěma? Těžko říct.

"Jmenuje se Summer love," řekl Niall, upřel na mě své modré oči a dodal: "Napsal jsem ji pro tebe."

Teď je ta správná chvíle. No tak Kate do toho! povzbuzovala jsem se.

"Nialle, před tím než odejdu bych ti chtěla jenom říct, že..." Aha, tak tady bude trochu problém. Odkašlala jsem si. Byla jsem z jeho upřeného pohledu nervózní.

"Chci abys věděl, že to co jsem říkala Jessice, že to není pravda. Vy nejste ty, za které jsem vás považovala, teď už to vím a stydím se za to, co jsem si o vás myslela a ty..." zasekla jsem se.

Niall odložil kytaru a přišel těsně ke mně, čímž mi moc nepomohl. "Co já?" zeptal se.

Byl tak blízko, že jsem jeho dech cítila na své tváři. Stačilo by pár centimetrů a... Vzpamatuj se! okřikla jsem se.

"Ty jsi... no víš, já..."

"Miluju tě, Kate," vydechl Niall.

Okamžitě jsem k němu zvedla své zmatené oči. Je tohle vůbec možné?

"Co? To myslíš vážně?" Nemůžu tomu uvěřit!

"Naprosto vážně," řekl s úsměvem na tváři. "Miluju tě!" zopakoval důrazně.

Pohladila jsem ho po tváři. "Já tě taky miluju." usmála jsem se. "Jsi ten nejlepší člověk, jakého jsem kdy potkala."

"To se pleteš, existuje daleko lepší člověk než já..." chytil mě kolem pasu a přitáhl k sobě ještě blíž. "Ty!" zašeptal.

Jen pár centimetrů...

"Nutíš mě porušovat smlouvu, Kate." Úplně jsem ztuhla.

No samozřejmě, jak jsem si mohla myslet, že by mi dal přednost před smlouvou a pravidly? Povzdechla jsem si a sklopila hlavu. Hloupá, hloupá, hloupá nadávala jsem si v duchu

On mi ale dal ruku pod bradu a přinutil mě se podívat do jeho jiskřících očí.

"Ale... já ji chci porušovat," řekl rozhodně a vzdálenost mezi námi se stala nulovou, protože pritiskl své rty na ty mé.

Nikdy neříkej nikdyKde žijí příběhy. Začni objevovat