Ingatkan tentang mereka membuat kakak ipar mereka tersedar disinilah mereka sedang menjalankan sisa kehidupan. Gurau.Awal pagi lagi mereka dihukum eh bukan mereka tapi Asyraf dan juga Rayyan hukuman yang mereka terima ialah mencabut rumput di halaman belakang mansion. Mahu tak mahu kenalah juga daripada dapat hukuman yang lagi berat lebih baik ini kan?
Kesemua tukang kebun melihat dua tuan muda mereka dengan pandangan kesian. Mahu menolong tetapi ditolak oleh majikan mereka.
" Daddy bang sudahlah penat dah berkicap ni." muka yang ditunjukkan tidak puas hati oleh Asyraf.
" Betul tu kitaorang kan dah terima balasan." sambung Rayyan dengan memelankan sedikit suara untuk menyokong Asyraf.
Fawaaz dan Daddy ya hanya memandang antara satu sama lain.
" Kau berdua baru buat 30 minit takkan dah penat?" soal Tuan Afran mengejek.
" Tak payah banyak cakap tak siap tak payah masuk." jawab Fawaaz kali ini pula.
Andres, Carlen dan juga Asytar hanya tergelak dan hanya menujukkan ibu jari mereka.
" Nikmatilah penderitaan saudaraku." Carlen mengejek dengan suara yang kuat kepada mereka berdua.
" Degil sangatkan ha rasa tu." dengan gelak ketawa jahat.
" Aku dah nasihat tak leh buat apo lah ya tak gaisek." Andres tergelak.
" Kalau readers macam mana?" menunjukkan dua tangan.
Rayyan dan Asyraf belike :
Asyraf dan Rayyan hanya menjeling sahabat laknat ya itu.
" Ada ubi ada batas, ada hari aku balas." ucap dengan mengetapkan gigi.
" Owh siaplah korang." tak puas hati patutnya kan sehati sejiwa.
Dua jejaka tadi yang menyaksiakan hanya boleh tersenyum sahaja kerana sedegil-degil mereka itu mereka adalah penghibur tiada mereka sunyi juga mansion.
Sebelum ni okay je semenjak ada keluarga baru protektif dalam diri mereka telah mendarah daging. Termasuk mummy nampak je macam tu tapi mummy telah mengupah beberapa orang yan dipercayai untuk memantau keluarga menantu perempuan ya Sya sekiranya membuat masalah yang boleh mempengaruhi dan menganggu gugat kesejahteraan menantunya.
YOU ARE READING
TAMAT | EDWARD DRANZ FAWAAZ
Romance[ FIRST ROMANCE SERIES ] SEBELUM BACA FOLLOW DULU AMARAN : 100% FIKSI : PENULISAN YANG MASIH BANYAK KESALAHAN : LATAR BELAKANG YANG MENGIKUT IMAGINASI ...