BAB 22 | EDF

4.2K 135 10
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Azan Subuh baru saja berkumandang disekitar Hotel. Namun, tidak dengan pasangan pengantin baru. Sya yang sudah terbangun dari tidur melihat kearah sekeliling dan Boom muka suami tercinta.

CEY SUAMI TERCINTA

Sya mengamati muka suami ya itu sekarang dirinya di dalam pelukan sejak malam tadi tanpa diketahui. Pada mulanya Sya menolak untuk tidur bersama namun macam biasa Fawaaz akan memaksa. Akhirnya, disinilah dia.

Muka Fawaaz sangatlah kacak tak main-main Sya saja sampai tak boleh mengalihkan pandangan ya dari muka Fawaaz. Baru saja Sya ingin menyentuh halkum suaminya itu telah dicegah oleh tangan kekar yang berurat. Tak lain tak bukan ialah Fawaaz.

Fawaaz terpaksa memegang tangan mungil Sya untuk mengelakkan kekhilafan berlaku. Bukan apa takut terlepas Fawaaz tidak mahu melakukan selagi Gadis yang bergelar isterinya itu tidak mahu itu sahaja.

"Baby stop aku takut kau emmm ." Fawaaz menggantung ayatnya.

" Em apa tu abang." polos keluar dari bibir gadis manis itu.

" Takde apa erm jom solat." suara Fawaaz sedikit pelan kerana terlalu gugup berdepan dengan isterinya.

"Okay tapi abang taknak lepaskan Sya ke?" soal Sya kan pelik kata nak solat tapi tak lepaskan ya tak friend?

Fawaaz selepas mendengar ucapan si isteri terus saja melepaskan walaupun tidak rela macam sekejap saja malam  itu selama ini dia tidur diwaktu malam sangat lama adakah effect pengantin baru. 

Secara jujurnya sepanjang malam Fawaaz hanya menatap Sya dan tidur hanya selama 3 jam saja kerana sangking gilanya Fawaaz kepada si isteri.

Fawaaz melepaskan pelukan pada tubuh si isteri.

MUAH 

" Abang jangan lambat tau ." selepas memberikan ciuman pagi apa orang putih kata Morning kiss.

Fawaaz hanya tersenyum tipis sangat tipis. Sampaikan kuman pun tak nampak senyuman Fawaaz.

" Gadis nakal berani memancing jiwa adamnya." 

Selepas Sya berlari masuk dengan membawa tuala dan terdengar gemercikan air tanpa disedari gadis itu lupa membawa baju sekali.

Selepas selesai dengan aktivit mandi Sya baru saja sadar.

" Aduy Sya kenapa boleh lupa ni tulah berani sangat sampai lupa." 

TAMAT | EDWARD DRANZ FAWAAZWhere stories live. Discover now