" KELUARKAN AKU!!"
" KELUARKAN AKU OI KAU BUKA PINTU NI !" Teriak Sabariah yang berada di sel tahanan.
Sabariah serta kedua anaknya diserahkan ke pihak polis atas tuduhan penderaan, dan juga kes cubaan membunuh kepada Sya. Mereka diserahkan ke pihak polis selepas seminggu ditahan di ruangan bawah tanah milik keluarga Fawaaz.
Pegawai polis yang bertugas hanya memandang malas tiga beranak itu.
Membuat sedikit cerita tentang itu.
Shazlin yang malas menarik ibunya untuk duduk semula dan berhenti menjerit kerana sia-sia sajapegawai yang menjaga tidak akan mengendahkan toh masih ada tahanan lain yang menjerit seperti kerasukan.
" Duduklah bu." Ucap Shazlin malas. Tangan ya menarik-narik baju itu.
" Diam kau !" bentak Sabariah kepada Shazlin mata ya membesar seakan hampir terkeluar dari tempatnya mata memerah juga menunjukkan dia sedang marah kalau dianimasikan mungkin sudah ada asap-asapnya.
Shazlin menganggkat kedua belah tanganya menyerah dengan ibunya ini masih tidak serik berbuat masalah dari mula mereka masuk sehinggalah dipindahkan ke sel berasingan. Dari mula memukul rakan sel yang lain dengan menyebut nama suaminya. Nazrin.
Kaki Imrah mendatangi kakak sulungnya lalu berbisik. Menyeringai mereka berdua lali Imrah memanggil ibu mereka.
1 kali panggilan
" Ibu."
2 kali panggilan
" Ibu."
3 kali panggilan
" Ibu."
Kali keempat baru disahut oleh Sabariah muak tidak usah dikata tidak bersahabat walaupun anaknya.
" APA !." Jerit Sabariah lantang.
Mereka berdua tersentak namun mereka menarikSabariah didudukan lalu mula menceritakan apa yang mereka rancangankan tadi.
" Alex bila kita nak beli barang cicit kita. " ucap Ibrahim riang senyuman tepatri dipagi ini. Mereka berdua berada di balkoni mansion sambil menyeruputi sedikit kopi ditemani juga karipap dan keropok lekor.
YOU ARE READING
TAMAT | EDWARD DRANZ FAWAAZ
عاطفية[ FIRST ROMANCE SERIES ] SEBELUM BACA FOLLOW DULU AMARAN : 100% FIKSI : PENULISAN YANG MASIH BANYAK KESALAHAN : LATAR BELAKANG YANG MENGIKUT IMAGINASI ...