27: Uçuşan özürler

3.2K 416 73
                                    

Ben bölümü atmayı unuttum... Özür dilerim... İyi okumalar ❤️

_

Sınava sadece üç gün kalmıştı.

Jungkook'un zoruyla Jungkook'un bireysel hocalarından sınava yönelik genel tekrarımsı bir ders alma sürecindeydim. Onun yüzünden çalışamadığımı düşündüğü için telafi etmek adına en azından bunu yaparsa iyi hissedeceğini söylemişti ve ben de sadece onun içi rahat olsun diye onu onaylamıştım. Jungkook da benimle aynı sınava girecek olsa da o benden çok daha çalışkandı, şimdiye kadar aldığı dersler ve kendi zekası birleşince kendi istediği bölüm için yeterli bir not alacağını düşünüyordu. Elbette şu anda o da ayrı bir ders alma sürecindeydi fakat onunki bana göre daha az yoğundu.

Ben cidden çok yoğun bir tempoda ders çalışmaya çalışıyordum son üç haftadır. Bunu kendi isteğimle değil de Jungkook için yaptığımdan yine biraz motivasyonum vardı ama sınav konusunda ümitli olduğumu söyleyemezdim.

Sekiz saat süren dersimin ardından eve döndüğümde annemin televizyon karşısında uyuduğunu görmüştüm. Direkt odama geçerek üzerimi değiştirip yatağa girdiğimde hemen telefonumu elime almış, Jungkook'tan bir mesaj olup olmadığına bakmıştım. Vardı elbette.

Gelen: Jungkook
Geçtin mi eve?
Eve varınca bana yaz

Gönderilen: Jungkook
Şimdi yatağıma yattım
Sen napıyorsun?

Bu arada Jungkook artık tedavisini ayakta görüyordu, evine dönmemişti henüz ama bunun tek nedeni arabayla her gün gidip gelmekten üşenmesiydi. Zaten kaldığı yer de oldukça güzel ve ferahtı, bir süre daha orada olacaktı. Vücudunu kaplayan korse ve alçıları artık yoktu. Yüzünde kalıcı olan küçük yara izi dışında zaten uzun süredir bir yara yoktu. Fizik tedaviye giriyor, her türlü günlük akışkanlığın pratiğini yapıyordu. Hafif bir destekle yavaş yavaş da olsa yürüyebiliyor, artık tuvalete tamamen kendisi gidip temizliğini yapıyordu. Banyoya ne olur ne olmaz diye yalnız girmesine hala izin yoktu ama kayganlık durumu olmasa onu da yapabilecek seviyeye gelmiş sayılırdı. Güçlü bir bünyesi vardı, çok iyi iyileşiyordu.

Gelen: Jungkook
Ben de uyuyacağım birazdan
Bacağıma titreşimli şeyi taktılar yine
Uykumu getirdi çok rahatlatıyor

Gönderilen: Jungkook
Benden iyi rahatlatmıyor umarım?

Gelen: Jungkook
Asssssla
İmkansız

Gönderilen: Jungkook
:)
Güzel
Şimdi uyuyabilirsin rahatça

Gelen: Jungkook
Seni seviyorum

Gönderilen: Jungkook
Ben de seni seviyorum
İyi uykular
Öpüyorum seni

Cevap vermediğini görünce telefonumu bırakarak derin bir nefes alıp vermiştim. Yorumladığımı söylemem yalan olurdu. Çünkü gerçekten zordu. Sabah okula gider gibi ders aldığım salona gidiyordum ve başımda bekledikleri için nefes almak dışında hiçbir şey yapmadan ders çalışıyordum. Fiziksel olarak değil de kafam yorulmuştu. Artık eğer yana yatarsam beynim kulağımdan akacak diye korkuyordum.

Fakat hayattı işte. Yorgunluktan uyuyakaldıktan sonra, daha çok geçmemişti ki evdeki gürültüye uyanmıştım birden. Uzun süredir evde sakinlik hakim olduğu için bu gürültü beni ürkütmüştü. Annemi işte zannediyordum fakat duyduğuma göre buradaydı ve asıl garip olan şey, farklı bir adamın sesini duymamdı. Kimdi bu? Annemle neden gülüşüyordu?

Kaşlarımı çatarak yattığım yerden kalkmış ve üzerime bir şeyler alıp odamdan çıkmıştım. Adımlarım seri bir şekilde salonu bulduğunda beni ilk fark eden kişi yabancı adam olmuştu.

Slumber Party: taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin