"Kıpırdamayın bu bir baskındır!"
İçeri girip dağıldığımızda aklımdaki tek şey o adamı yakalamaktı.
Emniyeti ve beni çok uğraştırmıştı.Önümde arkası dönük elleri yukarda muhtemelen genç olan çocuğu görünce elimdeki silahı doğrultmayı bırakmadım.
"Bana doğru dön işimi zorlaştırma"
Bana döndüğünde yüzünde kendinden emin bir ifade vardı.
Gözleri kedi gibiydi dikkatimi ilk bu çekmişti.
"Mahkumları öldürüp hiç bir iz bırakmayan o herifin yerini söyle bana""Daha ne aradığını bilmiyorsun"
"Oyun oynama benimle ateş açma iznim var!"
"Senin bana ateş atacak cesaretin yok,canlı götürmedikten sonra bi bok öğrenemezsin"
"Uzatma herifin yerini söyle"
"Aradığın kişi herif değil benim hiç nazik bir polis değilsin"
Ciddi misin der gibi ona baktım.Silahı hafif indirdiğimde göz göze geldik."Sende o canilikleri yapabilecek yüz yok"
"Sende de polis olacak yüz yok"
"Burayı yıkayım mı yoksa nerede olduğunu söyler misin?"
Adım adım bana yaklaştığında silahımı ona doğrulttum.
"Haddinden fazla yaklaşma"
Silahın üstünden elimi tutup silahı hafifçe indirdiğinde yüzündeki ifade sertleşmişti."Eğer burayı,benim evimi yıkmaya çalışırsan seni doğduğuna pişman ederim"
"Bir halt yapamazsın"
"Beni ister nefret ettiğin tek kişi yap,ister yakalayamadığın tek kişi ama asla düşmanın yapma"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Say Yes|jaywon
FanfictionKendi adaletini kendi sağlayan Jungwon zekası ile bir sürü iş başarır.Ama onu yakalamak isteyen Jay'i hafife alır.