12|Arzu

315 23 66
                                    

Jungwon
Vücudum sadece Jay için çalışıyor gibi hissediyordum,ona aitmiş gibi hissediyordum.
Her hücremin onu çağırdığını hissediyordum,karşı koyamıyordum karşı koymak da istemiyordum.

Sırtım yatakla buluştuğunda gözlerimi ondan ayıramıyor gibiydim.
Sadece sinirliyken ateşli gözükmüyormuş.
Dudakları boynuma yöneldiğinde sanki her şey birbirine karışmış gibi hissediyordum.
Hiç bir şey algılayamıyordum,yaşadığım duygu diğer bütün duygularımı bastırıyor gibiydi.
Dudakları yanan tenimi daha da alevlendiriyordu.

Başımı yana çevirip ona daha çok alan tanıdığımda gözüm boy aynasındaki görüntümüze kaymıştı.

Dudaklarının tenimde dolaşması,o parlayan teni.

"Her bir detayın mahvediyor beni"
Eli tişörtümün eteklerine gittiğinde niyetini anlayıp doğrulmuştum.

Tişörtümden kurtulmanın verdiği  rahatlıkla nefes almıştım,dudaklarımızı ayırmaya gücümüz yetmiyordu.

Üniformasız fiziği daha güzel gözüküyormuş.

Ağzıma gelen kan tadını umursamadım.
"Kucağına al beni"Sesim fısıltı gibi çıkmıştı.Pantolonumun,boxerımın ne ara üstümden çıkardığımı hatırlayamıyordum bile,aldığım haz aklımı uçuruyordu.
Lafımı ikiletmeden beni kucağına aldığında sanki mümkünmüş gibi onu daha çok kendime bastırmıştım.

Onun bana dokunması,tenime izlerini bırakması yaşayabileceğim en iyi histi.
Dudakları çenemden omzuma doğru bir yol izlerken ben kendimi ona sürtmekle meşguldüm.
İnlemelerimiz birbirine karışıyor,odada sadece bizim seslerimiz dolaşıyordu.
Çevik bir hareketle boxerını indirdiğimde dudaklarından bir inleme dökülmüştü.

Birden içimde hissettiğim doluluk hissiyle yüksek sesle inlemiştim.Canım acısada aldığım haz bunu bastırıyordu.
Göğüsüm hızla inip kalkıyor,kalbim göğüs kafesimden kurtulmak ister gibi atıyordu.

O gece kaç kere nefesimin kesildiğini,kaç kere bayılacak gibi olduğumu bilmiyordum  ama tek bildiğim hayatım boyunca yaşadığım en güzel gece olduğuydu.

(Bunlar plana dahil değildi hepsi nisa yüzündendi konuyla alakam yoktur tşklr)

Götü Güzeller ve Jay

Niki
Arkadaşlar afedersiniz de götüme turbo takıp mı geleyim işe alsanıza beni amk

Soobin
Arabamız mı var oç in aşağı bin otobüse

Niki
Üşürüm ben hava -10 tükürsem donar dalga mı geçion aq

Jake
JAY KAPIYI AÇSANA EVE GİREMİYORUM

Yeonjun
Jay aktif değil bir bokluk sezdim

Jake
KAPIDA KALDIM DALGAMI GECION ARIOM ACMIYO

Niki
Bence jungwonla yiyişirken seni unuttu

Sunghoon
Sadece yiyişmediklerine yemin ederim

Niki
Varmısın lan iddiaya

Soobin
Bu pezevenk de her boku avantaja çeviriyo amk

Sunghoon
Lan boşverin şimdi iddiayı,bir planım var size de ihtiyacım var

Say Yes|jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin