11|Özgürlük

211 18 9
                                    

Bazen ne yapacağınızı bilmezsiniz ve en iyisi susmaktır,ben susamıyordum çünkü Jake öyle çökmüş gözüküyordu ki.
Eve getirip yatağına yatırdığımda direkt yorganına sarılmıştı.

Heeseung neden böyle aptalca bişey yapmıştı ki?Çok sinirliydim,Jake yoksa benim o adliyede ne işim olurdu?
Odadan çıkıp kapıyı kapattığımda derin bir nefes aldım,sıkıntı vardı ve ben bunu çözemiyordum.
Evdekilerin tatilde olması bir avantajdı ama buraya gelince de aklım Jungwon'un duruşmasında kalmıştı.

Götü Güzeller ve Jay

Niki
Heeseung niye yok demeyin biliyosunuz niye yok

Jay
Benim götümün neresi kötü piç

Niki
Jake'in götü hepinizi tekler

Sunghoon
Olay ne

Soobin
Bu orospu da sanki haberi yok gibi soruyor,kocan kovuldu mal

Sunghoon
Ne

Jay
Kontrol manyağı Heeseung yüzünden Jake kovuldu günaydın aq

Yeonjun
Sunghoon anlık;kocamin kovulması şako mu

Sunghoon

JayLQBDKQBDKQNDKNSMD BUNE

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jay
LQBDKQBDKQNDKNSMD BUNE

Niki
LAN BAK NAPTIM JAY

Jay
Ne yaptin ruh hastası

Niki

JayLAN KOSKOCA MAFYAYI NE HALE GETIRMIS PIC

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jay
LAN KOSKOCA MAFYAYI NE HALE GETIRMIS PIC

Niki
Sen olmayınca ben kontrol ettim sikecek gibi bakıyo bu niye amk

Yeonjun
Ölecem diye götüm tutuştu demiyo da

Niki
Sen sus zigot

Yeonjun
Bn niye susayım sen sus embriyo

Niki
Soobin şunun sesini kessene

Soobin
Uykum var

Sunghoon
Sizin boş muhabbetinizi de sikerim sizi de sikerim 2 dakika susun

Niki
JAKE AZDI BU

Sunghoon
Jake ne halde şimdi

Jay
Eve getirdim uyudu direkt ama çok ağladı

Niki
SESLERU DUYUYOMUSUNUZ

Yeonjun
Ne sesi

Niki
SUNGHOON Bİ BAĞIRIYO HEESEUNG'UN ODASINDA TÜM ADLİYE DİNLİYORUZ

Soobin
Beton yetmez be

Telefonu bıraktığımda ilk işim duş almak olmuştu.
Temiz üstlerimi de giydikten sonra mutfağa girmiştim ki Jake kapıya ilerliyordu.
"Nereye?"
"Niki çağırdı yanına gidiyorum"Gözleri ve burnunun kızarmasıyla çok şirin duruyordu,gülümsedim.
"Peki yeter ki moralini düzelt"Jake de bana gülümseyip evden gittiğinde boşluğa düşmüş gibi olmuştum.

Evi biraz da olsun topladığımda kafam dağılmıştı.Jungwon ise her zaman olduğu gibi aklımdan çıkmıyordu.
Kapının çalmasıyla oflayarak salondan çıkmıştım.
"Telefonunu unuttuysan vermeyeceğim Jake"kapıyı açmamla lafım ve nefesim kesilmişti.

Jungwon karşımdaydı,kırmızı saçlarıyla.
Bütün mükemmeliğiyle karşımda duruyordu,kırmızı saçları ona ayrı bir hava katmıştı.
"Beni beklemiyordun galiba"Yemin ederim ki beynim uyuşmuş gibiydi,algılama yetkim yokmuş gibi hissediyordum.
Çok güzeldi,bakmaya kıyamayacağım güzellikteydi.Saçları,gözleri her bi zerresi o kadar güzeldi ki.

Daha bunun şokunu atlatamamışken dudaklarıma yapışmıştı.Ellerini saçlarımda hissettiğimde belini kavramıştım.

Onu öyle özlemiştim ki.

Sırtı kapıya yaslandığında dudaklarımı resmen parçalayacaktı.Bu hiç bir şeye benzemiyordu,bu yaşadığım duygu her neyse hiç bir şeye benzemiyordu.
Aramızda hiçbir mesafe yoktu,kalmamıştı.Anın etkisinden kurtulamıyor gibiydim,aklımı başımdan alıyordu.
"Sensiz geçirdiğim her geceyi saydım"Dudaklarımızı ayırdığında kısık gözleriyle bana bakıyordu.
Kanım kaynıyor gibiydi,bütün vücudum ateşler içindeydi.
"Sensiz yeterince fazla gece geçirdim bu gece bunları telafi ettireceğin bir gece olsun"

Say Yes|jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin