9|Ateş Düştüğü Yeri Yakar

162 15 1
                                    

Jungwon
Bazı insanlar güç manyağı olup çıkıyorlar.
Bu üzücü güç hiç bir işe yaramıyor çünkü.

Biri neye güvendiğinizi anlarsa sizi oradan devirir.
O piç başsavcı da buradan çıkmak istediğimi biliyordu o yüzden müebbet talep etti.


Gardiyanın koluna girip kelepçeli ellerimle başsavcının odasına gidiyordum.

Hayır asla gardiyanı tehdit etmedim.

"Girin"Gelen sesle içeri girdiğimizde ben kolumu kurtarma derdindeydim.
Keşke kolumu tutan bu değilde Jay olsaydı,kurtulmamak için elimden geleni yapardım.
"Duydum ki beni özlemişsiniz canım başsavcım,bırak be sende kolumu"
Sertçe kolumu çekip kurtardığımda karşımdaki tipi düzgün başsavcı gardiyana çık işareti yapınca sonunda odada 2 kişi kalmıştık.

"Ziyaret sebebin neydi?Içerden çıkamayacak olmak zoruna mı gitti cani herif"
"Karakter sahibi insan görmeni istedim,gerçi senle aynı tür olmak bile bana hakaret"
Sandalyesinden kalktığında ben arkamdaki kelepçeyi çözme derdindeydim.
"Burada benim sözüm geçer Jungwon,ister kabullen ister dışarıda da yaptığın gibi insan doğra ya da bıçakla sana farketmez ne de olsa"

Haddini de aşarmış.

Kelepçemi çözmeye çalıştığımı  farkettirmeden gülümsediğimde o elindeki kağıdı buruşturup çöpe atmıştı.
"Ismini biliyorum Heeseung,evli olmadığını anne ve babanın yurt dışında tek katlı bir evde yaşadığını da biliyorum ama umrumda değil"
Kelepçeden vazgeçip sonra ona yaklaştım.
"Gözlerindeki korkuyu öyle keyifle izliyorum ki,güçlüyüm diye geçinme ben sizin dilinizde suç işlemesem sen değil bu koltukta oturmak,buraya adım dahi atamazdın"

Gerildiğini iliklerime kadar hissediyordum ve bu öyle hoşuma gidiyordu ki.
Korkuyordu,adım gibi emindim köpek gibi korkuyordu.
Yüzüme inen tokadın sesi odada yankılanmıştı.
Yanağımda hissettiğim acıyla damarlarımda kan değil öfke var gibi hissediyordum.
"Sen sadece cani bir mahkumsun,karşında kim var konuşurken dikkat et"
Sinirle yutkunduğumda kapının tıklatılma sesini duymuştum.

Şu sikik kelepçelerden neden kurtulamıyorum?

İçeri giren sarı saçlı muhtemelen aramızda bir kaç yaş olan çocuğun yaka kartına bakacak halde değildim.Heeseung dışarı çıktığında bileklerimi kurtarmaya çalışıyordum.
"Dur dur kanatacaksın bileklerini iyi misin sen?"
Kapıyı kapatıp yanıma geldiğinde ben gözlerinin içine bakıyordum.
"Şu sikik kelepçeyi sökemez misin?"

Say Yes|jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin