Dokuz Canlılar
Jay
Hanginiz evime polis diye Yeonjunu gönderdiSoobin
Yeonjun polis amk Sunghoon'u mu gönderelim
Heeseung
Sizin eve hırsız girdi dedilerJay
Babam geç uyanıp evde dolaşınca annem hırsız sanıp kafasına tava geçirmiş ciddi bişi değilJake
Yok canm ne ciddisi alt tarafı gotumuz tutustuNiki
WMDVKQBDLQBSKQBSKQBDKSunghoon
Sabah 6 orospu evlatları ne var yazıosunuzNiki
Papatya çayını siz içmeyin ben kafanıza firlatim anca etki ederSunghoon
Heeseung Niki'yi bu şubeye aldığın günün şafağını sikeyimJay
Sen nie gerginsin lanSunghoon
Bu gerizekalı gece boyu mesaj attı uyutmadıNiki
Savcım burnumda tütüyosunuz amaSunghoon
Çocuk bak sikerim seniNiki
Bana göz mü koydunuz çok ayıp
Heeseung
Onu bunu bırakın Soobin sen nerdesin amkSoobin
Şimdi bişey derdimde beni içeri atar bu,dinlenme odasındayım başsavcımNiki
Hey gidi göt korkusu neler yaptırıyorsun insanaHeeseung
Ulan hanginiz hoparlörden izmir marşı açtıJay
Kesin Jake açtıYeonjun
Jay senin mahkum yüzünden götüm yanıyodu git bi bak şunaNiki
KABDKQBDKWBFKWBD NEYSoobin
5 dk başsavcıya gittim burnun boktan çıkmıyoYeonjun
Susar mısın susturayım mıSoobin
SustursanaTelefonu kapatıp cebime koymamla ayağa kalkmam bir olmuştu.
Jungwon başıma bu sefer nasıl bir bela açtın acaba?Sorgu odasına girdiğim gibi gördüğüm görüntü beni şaşırtmadı.
Jungwon bacak bacak üstüne atmış,kollarını göğüsünde birleştirmiş bana bakıyordu."Başıma nasıl bir bela açtığının farkında mısın sen?"
"Abartmasak mı Jay,sadece küçük bir kaza"
"2 mahkumun yandığı bir kaza?Senden ben sorumluyum kafana göre hareket etme devri bitti Jungwon!"
"O sesini ayarla yoksa konuşacak dilin olmaz"
Ellerimi masanın iki yanına koyup yüzüne eğildiğimde bana hala alayla bakıyordu.
Sinir bozucu."Bana anlatacaksın hemde şuan,kibriti içeri nasıl soktun?"
"Kibrit değil çakmak,sigara içen birinden aldım"
"Bilerek yaktın değil mi?"
"Ben yalnız kalmayı severim Jay,koğuş oldukça rahatsızdı beni çıkartmazsanız burayı yakarım dedim ciddiye alsaydınız""Sen cidden canavarsın"
"İnsan olmaktan iyidir"
"Benle de düzgün konuş,senin adamın değilim"
"Sinirliyken çok çekicisin biliyor musun?"
Sandalyeye oturup derin nefes verdiğimde gülmüştü.
Hayır bugün sinirlenmeyecektim."Sabrını sınamak o kadar hoşuma gidiyor ki"
Saate baktığımda Heeseung'un yanına gitmem gerektiğini anlamıştım.
Ayağa kalkıp kapıya ilerlediğimde Jungwon beni durdurmuştu.
Uzattığı çakmağı görünce şaşırmıştım.
"Bunu senden almadılar mı?"
"Alacak mısın cebime atayım mı?"
"Bana neden veriyorsun ki bunu saklayıp başıma başka belalar açman gerekmez mi?"
"Ya of tamam sinirlendin anladık sus da al şunu"
Çakmağı almamla gitmem bir olmuştu.Anlamıyordum anlam veremiyordum.
Kişilik bozukluğu felan mı vardı acaba.
Heeseung'un uzun nutuğunu dinlemek yeterince canımı sıkmıştı.
Sinirliydim,Jungwon'un tavrı yetmezmiş gibi bir de Heeseung'dan laf yemiştim.
Ama ağzımı açamamıştım,haklıydı.Jungwon'a dikkat etmesi gereken bendim.
Jake ile nöbetimizin bitmesiyle eve gitmiştik ve tek bildiğim konuşmaya ihtiyacımın olmasıydı.
Üvey kardeşim olsada bana bi tavsiye verirdi heralde.Yatağıma uzandığımda duygu durumum karmakarışıktı.
Jungwon'un verdiği çakmak elimdeydi,çöpe neden atamadığımı bilmiyordum.
Neden sinirliyken çekici gözüktüğümü düşünürdü ki?
Jake'in içeri girmesiyle başımı ona çevirdim.
"Yemek yemeyi düşünür müsün acaba?"
"İştahım yok"
"Ne oldu sana,bi mahkuma aşık oldun da onun aşk acısını mı çekiyorsun?"Belki kedi gözlerini,gülümsemesini sürekli düşünüyor ve beğeniyor olabilirdim ama aşık olacak değildim ya.
"He aynen 30 mahkumu öldürüp yakalandıktan sonra 2 mahkumda yanıklara sebep olan 19 yaşındaki Jungwon'a aşık olucam bi o eksik"
"Yakışırsın be ne sende hep normal insan mı bulcan"
"Cidden manyaksınız"
Telefonun çalmasıyla ayağa kalktım.Arayan Sunghoon'du."Efendim Hoon ters bi durum mu oldu?"
"Jungwon'un alındığı koğuşta isyan çıktı müdahale edilmesi için ekibi toplayıp gelsen iyi olacak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Say Yes|jaywon
FanfictionKendi adaletini kendi sağlayan Jungwon zekası ile bir sürü iş başarır.Ama onu yakalamak isteyen Jay'i hafife alır.