6|Hata

157 18 7
                                    

Dokuz Canlılar

Niki
HEESEUNG KIZMA AMA

Heeseung
Söyle

Niki
Senin iddia kaybettigin icin halay cekmeni kaydwttigim kamera kayıp

Heeseung
NE

Sunghoon
JABDKQVDKQBDKQJSJQB HEESEUNG 2 GÜNE IFSA ÇIKAR

Heeseung
Amcik ne demek kayıp

Niki
Valla özür dilerim amk

Heeseung
Şimdi seni bir sikerim var ya

Niki
Namusum 2 paralik degil tamam mi savcıcık

Sunghoon
SAVCICIK NE AKBDJQVDKQVDAB

Jay
Yakında twitter gündeminde başsavcı heeseung'un halay videosunu görürsek trende yerlestirwlim

Jake
Maksat piçlik olsn

Niki
Ama güzel kıvırıyo başsavcı olmada güzel dansöz olurmuş

Heeseung
Senin kafanda ne biçim fanteziler dönüyo amk

Niki
Bu pezevenk de biseyden memnun olmuyo bak belki talibin çıkar

Heeseung
Siktirip gider misin🤩😘🤗

Jake
Niki Heeseung seni evden ekiple aldırırsa korkma

Jay
Ya şey dicektim SUNGHOON BAKSANA LAN

Sunghoon
He

Jay
Hepiniz burda misiniz

Yeonjun
Bu oc niye herkes olmadan konusamiyo

Soobin
Sen bunu boşver söyle he burdayız

Jay
Sahile gidiom sizde gelin az iş dışında konuşuruz

Sunghoon
Güzel fikir lna

Niki
Bok kokusu aldım

Soobin
Senden geliyordur

Niki
Sen ne anlatıyon gözünü sevim be abi

Telefonu bıraktığımda Jake hala kıyafet seçememişti.
2 saattir bekliyordum,2 saattir bir sürü kıyafet gösterip hiçbirini beğenmemişti.

2 dolap kıyafet bide üstüne Sunghoon geleceğini söyleyince böyle oluyor.

"Ama buda beni kısa göstermez mi?"Oflayarak doğrulduğumda üzerine tuttuğu tişörte baktım.

"Sen zaten kısasın"Tişörtü indirip sinirle bana baktığında kahkaha patlattım.
"Ebendir kısa ben kısa değilim"
"Niki bile senden uzun Jaeyun"
"Noko bolo sondon ozon"Beni taklit ettiğinde yatağından kalktım,dolabından kot ceketi alıp ona uzattım.
"Zaten hemen hasta oluyorsun sus da giy şunu üstüne bak yakışır"
"Bebek miyim ben hemen hasta olayım"Ceketi giydiğinde daha da oyalanacağını bildiğimden kolundan tuttum ve evden çıktık.

Güzel bir yer seçip oturduğumuzda ilk Yeonjun ve Soobin geldi,ellerinde poşetler vardı.
"İçecek birşeyler aldık bu Yeonjun da jelibon istedi 40 markete gittik istediği jelibonu bulucaz diye"
"Jelibon sevdadır siz anlamazsınız"
Yeonjun ve Soobin yanımıza oturduğunda Niki geliyordu ama bir sorun vardı.

Heeseung Niki'yi sanırım kovalıyordu yoksa Niki bu kadar hızlı gelip Jake'in arkasına saklanmazdı.
"Ulan bu sefer kesicem seni"Jake Niki ve Heeseung'un arasında duruyordu onlar ise Jake'in etrafında dönüp birbirlerini yakalamaya çalışıyorlardı.
"Ya abi affet ben yaptım sen yapma"
"Ulan markette kahve alan bir insanin pantolonunu indirmek niye?"
"En azından siyah sevdiğini öğrendim bak iyi tarafından bak"Yeonjun ve Soobin gülme krizine girdiğinde Niki Jake'i kendine kalkan yapmıştı.
"Lan bıraksana benim üstüme uçacak şimdi"
"Jake Allah rızası için bak keser beni bu korursun sen beni"
"Götün sıkışacaksa neden yapıyorsun gerizekalı"


Heeseung sakince oturunca Niki de benim yanıma oturdu çünkü Heeseung'a en uzak oturan bendim.
Jake oturmasına rağmen gözü etraftaydı,gözlerinin kimi aradığını az çok biliyorduk.
"Toplanmışsınız"Sunghoon da gelip oturduğunda Yeonjun başını Soobin'in omzuna koymuştu.
Heeseung su şisesini yarıladığında aklına bi fikir gelmis olacak ki şişeyi hepimizin ortasına koydu.

Şişe çevirmece ne zaman oynansa kimsenin başına iyi bişey gelmese de hepimiz mal olduğumuz için kabul etmiştik.
"Niki biraz daha bana öyle bakarsan seni döverim"
Niki'ye söylendiğimde şişe ben ve Jake arasında durmuştu
"Doğruluk mu Cesaret mi söyle bakim"
Niki her zaman yaptığı gibi Jake'in beline sarılıp çenesini omzuna koymuştu,Sunghoon gözlerinden ateş çıkartabilseydi şuan kesin çıkarırdı.
"Cesaret doğruluk dersem ağzıma sıçarsın kesin"
Sırıttığımda aklıma süper bi fikir gelmişti.

"Sunghoon'un kucağına oturabilirsin bence"

Say Yes|jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin