"Aşk ne ki?"
Sunghoon'a baktığımda denize bakıyordu ama bakışları sanki konuşuyordu.Düşünceliydi ama neyi düşündüğünü anlamıyordum."Aşk ateş gibi,yeterli mesafede durursan seni ısıtır,fazla yaklaşırsan yakar"
"Aşık olduğunuzu nasıl anlayabiliyorsunuz anlamıyorum"
"Yüzünü sürekli görmek istediğinde,onun için endişelendiğinde veya en ufak bi konuşmada bile heyecanlandığında daha sayayım mı?"
"Kafan güzelken geveze oluyorsun"
"Bırak onu bunu,Jungwon'la nasıl gidiyor?"Jungwon,günler önce benim için sadece mahkumdu.
Ama şimdi sadece bir mahkum diyemiyordum.
Onlayken vaktin nasıl geçtiğini anlayamıyordum.
Onu saatlerce düşünebilirdim,onla saatlerce konuşabilirdim.
Bu hisleri ben asla yaşamadım,kimseye karşı.
Adını koyamıyordum."Kalk evine götüreyim seni sızıp kalırsın bir yerde başıma bela alamam"
"Bak ama olur da âşık olduğun kişiyi görürsen kalbinin dediğini yap çünkü bende öyle yapıcam"
"Hadi Sunghoon kalk ayağa hadi"
Ayağa kalktığımda Sunghoon'un sendelediğini görünce onu tekrar oturtup telefonu elime aldım.Dokuz Canlılar
Jay
Jake.yasion.mu.Jake
Ne yavşak dayılar gibi yazıyorsun amkJay
Ne ayısı.be terbiyesiz.bücürJake
Sen pavyonda felan mısın kafan mı güzel amkJay
He.sey.vrdı.yaJake
Babanın dicem ayıp olcak ne vardıJay
Bu.ml.da.anlamio.denizle.kumun.ortak.yeriJake
Karadeniz miJay
Anan.seni.dogururken.beynin.icerde.m.kaldiJake
Amk sahili mi diyosunJay
He.amk.neJake
Sus geliyorum seni almayaJay
1 vr 1 kişiyiz.bizJake
2 kisi mi kim var kiJay
Şey.vardiyabisavciJake
İlla Anama bacıma söv diyosunSunghoon'un evinde kalıp Jake'in bize 7 bardak kahve içirmesiyle kendimize gelmiştik.Şimdi daha önemli bir işim vardı,Jungwon'u görmeliydim daha doğrusu aldığım çilekleri vermeliydim.
Odaya aldıklarını duyunca bir nebze de olsun rahatladım,anahtarla odayı açıp içeri girdiğimde beni beklediği aşikardı."Hoşgeldin güzel odama"
Gülüp yatağının kenarına oturduğumda o elindeki çakmakla oynuyordu.Poşeti koltuğa bıraktım.
"İyi misin önceki haline göre"
"Sen beni daha fazla görmeye gelirsen daha iyi olucam"
"Dalgayı bırak hadi zaten başım kötü"
"Ağrı kesici diye bir şey var biliyor musun?Böyle insanlar baş ağrısı olunca içerler felan"
"Won hadi ciddi ol bir saniye cevap ver,iyi misin?"
"Sol akciğerimde ezik var ama nefesimin kesilmesi yaşamadığım bişey değil,zorlanmıyorum"
"Kaburgan da kırılmış"
"Hmhm,insanlar kurtulmak için seni ezince öyle oluyor"Yatakta biraz doğrulduğunda bana bakmayı asla kesmiyordu.
O bakışları bana her şeyi yaptırabilirdi,her şeyi netti.
Ne istediği,ne yaptığı ortadaydı,cesurdu ve korkusuzdu."Çok zorlanıyor musun?Uyurken, kalkarken,nefes alırken"
"İnan o kadar acıtan bir şey değil ama"
Ellerini boynumda hissettiğimde şaşkınlığımı gizleyememiştim.
"Senin o güzel dudaklarını dudaklarımda hala hissedememiş olmam,daha acıtıyor"
"Beni böyle zorlamak hoşuna gidiyor değil mi?"
"Sen kendini zorluyorsun,biraz akışına bıraksan ikimiz de mutlu olacağız"
Ellerim beline gittiğinde yüzüne bir sırıtış yerleşmişti.Kalbinin dediğini yap.
Gözü koltuktaki poşete kaydı.
"Bu ne?"
Poşeti ona verdiğimde sanki doğum gününde 5 yaşında bir çocuğa hediye almışım gibi hissettirmişti.
Sadece çilekti bu hevesini anlamamıştım.
Sorgulamayacağım."Aldın mı cidden?"
"Yıkadım güzelce öyle getirdim"
Gözlerinin içi parladığında öyle şirin oluyordu ki.
Şu halini görünce 46 mahkumu öldürüp 12 kişiyi yaralayan ve yakalamamın yıllar aldığı biri olduğuna inanamadım.
Çileği birden ağzına atıp yanağını şişirdiğinde bu haline sırıtmadan edemedim.
"Yavaş ye biraz kutu senin korkma"
"Hapishane yemeğinden sonra öyle güzel geliyor ki,anlamazsın"
"Rica ederim"
"Ha teşekkür etmem lazım dimi"
Tekrar yanına oturduğumda bilmiş ifademle sırıttım.
"Senin gibi nazik insanlar teşekkür ederler ama"
"Edebiyat yapma be"Kutuyu kapatıp kenara koydu.Yanağımda hissettiğim dudaklarıyla donakaldığımda Jungwon suratıma bakıp sırıtıyordu.
"Al sana teşekkür"Dokuz Canlılar
Jay
Bi toplansanızaSoobin
Ne bok yedi bu geneYeonjun
Evlenionmu la yoksaNiki
HeHeeseung
Çekirdek aldım bekliyorumJay
Jake ve Sunghoon nerde amkNiki
Kesin birbirlerine yürüyorlardırJake
NE ALAKASI VAR SALAKNiki
Uke olunca küfür de edemiyoJay
ÖF ODAKLANIN BİŞEY DEMEM LAZIMYeonjun
Buyur paşamSoobin
DinliozJay
JUNGWON İLE 8 DK GEÇİRDİM DİYE BU KADAR HEYECANLANMAM NORMAL MİNiki
HEESEUNG GETİR ZİLİ QKDVQKDBKQBSHeeseung
SENİN AĞZINA SIÇAYIM TAMAM MI AMK YARIN HEYECANLANSAN NOLURDUSunghoon
Olay ne amkSoobin
RezJake
Bilmiyorum ki savcım Jay aşık oldu onu anladımSunghoon
Savcım?Jake
Evet canım SavcımNiki
HEESEUNG İLE İDDİAYA GİRDİK DEDİK JAY AŞIK OLUR O DEDI OLMAZ GOT OLDU ŞİMDİ ZİL TAKIP OYNAMAK ZORUNDAHeeseung
ŞEYTAN DİYO AL ŞUNU AT ADLİYEDEN HAY AMK YA KOSKOCA BAŞSAVCIYIM DÜŞTÜĞÜM HALE BAKNiki
Mezdeke açtım gel hadiJay
Ben ciddi ciddi aşık mı oldumSunghoon
Kör kütük hemde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Say Yes|jaywon
FanfictionKendi adaletini kendi sağlayan Jungwon zekası ile bir sürü iş başarır.Ama onu yakalamak isteyen Jay'i hafife alır.