5|Yüzük

175 18 5
                                    

Dinlenme odasında sakince kahvemi içerken Jake kulaklığını takmış depresif modunda,Niki ise Yeonjun'la tartışıyordu.

Tartışma konusu pide mi lahmacun mu olduğu için umursamıyordum.

Jungwon'un ilk duruşması bugündü bu yüzden yerimde duramıyordum.

"Pide ya ne lahmacunu"
"Niki zevkine sıçsınlar lahmacun daha güzel"
Jake'in yanına oturduğumda bana bakmamıştı,saçını karıştırdığımda yorgun bir gülümseme yerleşti.
"Suratın niye sirke satıyor?"Başını omzuma koyduğunda gözlerinin dolduğunu hissetmiştim,akşam dökülürdü zaten.

Sunghoon
Müjdeli haberim var sana

Jay
Müjde kim

Sunghoon
Salak iyi haberim var diyorum aklın nerde acaba

Jay
He öyle desene

Sunghoon
Ben ne dedim pic dicem ayıp olucak

Jay
Ay hadi söyle sonra küfredersin

Sunghoon
Jungwon 1 ay sonraki mahkemede eğer iyi geçerse hapishaneden çıkıcak

Jay
BETON YETMEZ BE ASLANIM BENİM BE 

Sunghoon
Zaten şu keçi Heeseung'a onaylatana kadar götüm çatladı da neyse,bu herifin doğruyla kafayı bozması şaka mı amk

Jay
Saol lan bende bunun karşılığında bir iyilik yaparım

Sunghoon
Karşılığı olsun diye yapmadım ama ne yapcan ki

Jay
Jake'i sana ayarlarım rahat ol o iş bende

Sunghoon
NEU
DUR NE
NE ALAKA Kİ
BIŞEY MI DEDI SANA
BENLE ALAKALI
YA OLM NE ALAKA
DEDI MI BISEY

Jay
Bi nefes al oc okuyamiorm

Şuan belki en mutlu polis olabilirdim,Jungwon hapishaneden çıkarsa onu istediğimde görebilecektim bu bile benim için büyük bir nimetti.
Niki Jake'i zorla ayağa kaldırmaya çalışırken ilk kez onlara gülmüştüm,keyfim o kadar yerindeydi.

"Lan lisede çocuk mu kesiyoruz siktir git kendin gör çocuğu"
"Lisede benle dışarı gelmediğin için şimdi kesicez ya kalksana"Niki Jake'i kolundan çekiştire çekiştire çıkardığında Soobin içeri girmişti.
"Bu pezevenkler kimi kesmeye gidiyor"
"Çok mutlusun yine"
"Jungwon'un sorgusunu tamamlaman lazım kalk siktir git"
"Emrin olur paşam"

Sorgu odasının soğukluğu bile umrumda değildi.Sandalyeye oturmamla Jungwon da gelmişti.
"Duruşman nasıl geçti?"
"Süperdi,1 ay sonra avukatlar iyi iş çıkarırsa burdan çıkabileceğim"
"Çok iyi haber"
"Çıktığımda napacağım biliyor musun?"
"Hayır,ne yapacaksın?"
"Önce saçımı boyatacağım sonra"Öne doğru eğildiğinde ben ona bakmayı kesemiyordum.

"Dudaklarını kanatana kadar öpeceğim,unutamayacağın bir gün yaşayacaksın benle"Yüzüne bir sırıtış yerleştiğinde derin nefes verdim.
"Nefes almanda sorun var mı peki hiç?Zorlanman devam ediyor mu,rahat uyuyabiliyor musun?"Nefesini verip arkasına yaslandığında ben sağlık raporuna bir yandan ekleme yapıyordum.

"Keşke nefesimi kesen tek şey sen olsaydın ama hayır,bir değişiklik yok dediğim gibi alışkınım"Not almaya devam ederken Jungwon etrafı kontrol ettiğinde anlamamış bakışlarımla ona baktım.Cebinden çıkardığı gümüş yüzüğü bana uzattığında anında almıştım.
"Parmaklarına yakışacağını düşündüm"
"Teşekkür ederim de nereden buldun bunu?"
"Teki bende diğer teki de sende olsun"
"Evleniyoruz da haberim mi yok?"Yüzüğü taktığımda göz devirmişti.
"Burdan çıkayım göstericem sana dalga geçmeyi"
"Ya tamam sinirlenme hemen,beklemiyordum şaşırdım"

Yüzüğünü bana gösterdiğinde aynısı olduğunu anlamıştım,gümüş renkte üstünde yazılar var gibi duruyordu baya güzeldi.

Eve geldiğimde rahatlamış hissediyordum,romantik komedilerde olan başrolün içinde kelebeklerin uçuştuğunu söylediği bölümde gibi hissediyordum.
Biz ikimiz bir dizide,filmde veya kitapta olsaydık muhtemelen bu asla romantik-komedi olmazdı.

Güzel bir duş aldıktan sonra üstümü giydim,evde kimsenin olmaması da daha rahat hissetmemi sağlıyordu.Jake'in kapısını kapalı gördüğümde kapıyı yavaşça açtım.
Jake tavanı izlerken içeri girip kapıyı kapattım.
"Jake iyi misin sen?"
"Çok iyiyim çok ne oldu biliyor musun?"
Yatakta yanına oturduğumda hevesle anlatmaya başlayacaktı ki ikimizin de telefonuna bildirim gelmesiyle şaşırmıştık.

Dokuz Canlılar

Niki
BEN BİR BOK YEDİM

Say Yes|jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin