Helló Mindenki!
Saját könyvem Jikook átirata! Eredeti könyvem címe: Elveszett Lelkek 3.
Először is nézzünk egy képet:
Ebben a táblázatban az látható, ahogy a szerepek alakultak az átírás során.
És itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy még egyszer leírjam, amit a Behind the scene-ben már leírtam, de nagyon kevesen olvastátok, hogy ez az utolsó SOROZAT átiratom.
Az eredeti történetnek ebben a részében már hat srác van. Ez a hat srác az átiratokban mindenhol a Jikook páros. Ebben a részben viszont, nem veszek ki semmit az eredeti sztoriból, mert szinte át kellene írnom az egészet, hogy érthető legyen. Fogalmam sincs, hogy értitek-e a problémámat. Viszont így, ha valamelyik szereplőnek nem tiszta a "múltja", akkor vissza tudjátok követni.
Viszont, továbbra is lesznek Jikook sztorik és egykötetes átiratok is
Biztos, hogy lesznek olyan nevek, amiken átsiklottam az átírás és az ellenőrzés alatt. Átolvashatom a szöveget százszor is, akkor is marad benne. Sajnálom... igyekszem majd javítani.
Jungkook, Jimin, San és Wooyoung neve szándékos, a többinél szokás szerint hasra csaptam és ráböktem a keresőben.
Napi egy résszel indítunk, mert az epilógus még nincs kész. Nem volt időm leülni és megírni.
Szeretném bemásolni ide az eredeti sztori előszavát(átírva):
"Ami biztos, az az, hogy borzasztó ideges vagyok!!! Komolyan! Tudom, hogy egyszer írni fogok egy olyan könyvet, ami nem talál majd be valamiért, de szeretném még húzni az időt addig. Ezzel nem azt mondom, hogy ez most tökéletes lett, mert, mint ahogy az lenni szokott, most és azonnal szeretném átírni az egészet, olyan bizonytalan vagyok, de nincs mit tenni.
Már írtam a BTS-ben, hogy megszenvedtem vele, de vannak jelenetek, amik tényleg jól sikerültek. Már ezekért megérte megírni.
Ha jellemeznem kellene a két mostani főszereplőt, akkor azt mondanám, hogy buták. Főleg Jimin. Idegesítőek. Főleg Jimin. Fától az erdőt típus...főleg Jimin. De imádom őket! Mind a kettőt... illetve hatot!
Írói szabadságom lévén szeretek kísérletezni, bár ezzel megkockáztatom azt is, hogy a végeredmény nem lesz jó. A mostani karakterekkel pedig elég sokat kockáztattam, főleg Jiminnel."
Kellemes időtöltést a Srácokkal!
YOU ARE READING
Megérintelek (Jikook)
FanfictionPark Jimin. Egy komoly, felnőtt férfi, felelősségteljes élettel. Egy jól működő cég főnöke és egy édes kislány büszke apukája. A munka területén minden napjából kihozza a maximumot, és Eunjinek is igyekszik megadni mindent, amit csak módjában áll. O...