01.04.23
---♡---
Kalbim üşüyordu.
Bana ait olmayan birini başkalarından sakınmaya çalışmak veyahut bunu bile becerememek zoruma gidiyordu. Önümde sipariş veren kızın konuşması ve hareketleri açık teklifti sanki Ahi'ye karşı. Uzun boyuna oldukça yakışmış mavi elbisesi, beline kadar uzanan siyah saçlarıyla oldukça güzeldi. Yani, benden güzeldi en azından. Ahi'ye karşı davranışlarının bu kadar rahat olmasına şaşırmamalıydım. Herkes ben değildi. Yabancı numaranın arkasına saklanıp sevilmeyi bekleyecek değildi.
Ahi'nin yüzündeki her hareketi dikkatlice izliyordum. Önündeki kıza sözlerinin ardından kısa süre alttan bakış atmış, dudaklarını hafifçe oynatarak kendi duyulmayacak şekilde ağzının içinden konuşmuştu. Kız, Ahi'den karşılık alamayınca bozulmuş olacaktı ki arkasına bile bakmadan kafeden çıkmıştı.
Sanırım ben Ahi için seçenek bile olamayacaktım.
"Her zamankinden mi?" Ahi'nin sesi en derinlerden bana ulaşırken heyecandan konuşamadım. Algılarım sesi ile kapanmıştı.
"Hı?"
Sesim içime kaçmış gibi zorla konuşurken titreyen ellerimi cebime soktum. Dün gece bilinmeyen biri olarak onunla daha çok konuşmak istediğimi söylediğim için şu an kendimden utanıyordum.
Ellerini tezgaha yasladı. Bakışları yüzümü okşuyordu sanki. O nazikti. Bakışları bile nazikti, dik dik bakmıyordu.
"Ne alırdınız?" Sorusu netti ama benim verecek cevabım belli değildi.
Kalbini ver bana desem, abartmış olur muydum?
"Kahve." Diyebildim.
Artık daha rahat konuşuyordum çünkü Ahi'nin bakışları üzerimde değildi.
"Az sütlü ve karamelli olanından değil mi?"
Sipariş ekranının üzerinde duran parmaklarına baktım ilk önce. Kahveyi nasıl içtiğimi biliyordu. Belki de daha fazlasını. Hatta ona yazan kişinin, her gelmemde kağıttan yıldızlar bırakanın ben olduğumu biliyor olabilirdi. Dehşete kapılmış gibi bakıyordum yüzüne. Her duygunun karmaşası vardı içimde.
"Müneccim değilim, korkma." Parmağını yanağına götürüp orayı hafifçe kaşıdı. Yeni yeni çıkan sakalları yüzüne yakışıyordu ama o genelde kesmeyi tercih ederdi. "Sadece belirli müşterilerin neler tercih ettiğini biliyorum ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seviyorsan Fısılda
Jugendliteraturçünkü o şiirlerin içindeki sevgiliydi.. ••• @ahibrnn : Bu arada @ahibrnn : Gülüşün çok güzel 30.3.23