16.04.23
---♡---
"Bu konuyu pek sevmedim." Karşımdaki soruya aval aval bakarken yanımda aynı benim gibi test sorularına bakan Ömer'e kaydı bakışlarım.
Dershanenin kantininde test çözmeye çalışıyorduk. Ama bu sadece çalışma aşamasında kalıyor, ötesi olmuyordu.
"Hocanın çözdüğü sorularla testteki soruların alakası yok." Geriye yaslanıp içine derin bir nefes çekti. "Sonra da soru çözmediğimizden şikayetçi oluyorlar."
Başımı sallayarak onu onayladım. Karton bardağın içindeki acı kahveden büyük bir yudum almıştım. Dün gece baya uykusuz kaldığım için şimdi de ayılmaya çalışıyordum.
"Dershaneden sonra boş musun?"
Ömer'in sorduğu soru ile bakışlarım tekrar ona yöneldi.
"Pek sayılmaz. Neden sordun?" Elimdeki kalemi test kitabımın arasına bırakıp arkama yaslandım.
"Çok güzel bir filmin ilk gösterimi ve benim elimde fazladan bilet var. Gelmek ister misin?"
Aslında kafa dağıtmak için güzel olurdu. Sinemada film izlemeyi seviyordum.
"Olabilir. Konusu da güzelse gelirim."
"Bilim kurgu. Baya kaliteli, pişman olmazsın."
Gülümsedim. "Kaçta buluşuyoruz."
"Akşam yedi uygun mu sana?" Geldiğime memnun olmuş gibi o da gülmüştü.
"Uygun." Kahveden bir kez daha yudum aldığımda Ömer heyecanla ayağa kalkmıştı.
"O zaman akşama görüşürüz, ararım ben seni."
Sadece başımla onaylayarak karşılık verdiğimde kendisi de kantinden ayrılmıştı. Son bir ders kaldığı için büyük ihtimalle eve gidecekti. Ama ben o derse girmeliydim, fazla eksiğim vardı.
Sandalyemi masaya yaklaştırıp kalemimi elime aldım. Bakışlarım sorunun üzerinde yoğunlaşmıştı ki yanımdaki sandalyeye oturan kişi ile her şey altüst olmuştu. Devrelerim yanıp, bünyem eror verirken burnuma dolan kokusu ile yeniden doğmuş gibi hissediyordum. Ahi, yanımdaydı.
"Buradaki kahveleri de hiç güzel yapamıyorlar." Başıyla kahvemi gösterirken kaşları da hafifçe havalanmıştı. Gözlerine uzun uzun bakmak, rengini öğrenmek istiyordum. Lakin bakışları o kadar keskindi ki beni saniyeler içinde parçalara bölmeye yetiyordu. "Sen beğendin mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seviyorsan Fısılda
Teen Fictionçünkü o şiirlerin içindeki sevgiliydi.. ••• @ahibrnn : Bu arada @ahibrnn : Gülüşün çok güzel 30.3.23