♧> Yiğit'den <♧
Acil de ki hastalara bakarken koridorda geçen gün ki adamı gördüm. Kucağında elleri kan olmuş baygın yatan bir Asena'yı beklemiyordum.
Hemen yanına gidip ne olduğunu sordum kriz dediğinde üzülmüştüm. Benim güzelim neler yaşadı da kriz geçirdi diye düşündüm.
"Nasıl tetiklendi bu kriz ve ne zamandır oluyor." diye sordum. Asena'yı kucağında getiren adam,
"14 yaşından sonra kriz geçirmeye başladı. Asena iyi şeyler yaşamadı. Bu son günlerde ki olay onu çok yıprattı ve krizini tetikledi." dedi.
Ne oldu da küçücük yaşta bunları yaşadığını deli gibi merak etsemde şuan zamanı değildi.
"Tamam" diyerek kısa bir cevap verdim.Asena'yı müşahade odasına almışlardı.
Göz ucuyla Asena'yı getirenlere bakıp arkamı dönerek Asena'yı götürdükleri odaya gittim.
Odaya girdiğimde sedyenin üzerin de baygın bir şekilde yatıyordu. Büyük ihtimalle kriz geçirdiği için sakinleştirici vermişlerdir.
Yanına gidip eline pansuman yapmaya başladım. Yaparken içim acımıştı. İki elini de çok derin kesmiş.
Kolunda ve yüzünde de ufak çizikler vardı. Onları da temizleyip yara bandı yapıştırdım.
Pansumaninı bitirip odadan çıktım. O sırada Asena'nın arkadaşları yanıma geldi.
"Nasıl iyi mi kardeşim" diye sordu kız olan. "Evet eline pansuman yaptım. Şuan uyuyor ağrı kesici serum yaptım. 1-2 saate uyanır." dedim.
Bizimkilere haber vermeliydim. Ne kadar bizi kabullenmese de biz onun ailesiyiz.
Annemi arasam çok endişelenir o yüzden en iyisi babamı aramak. Telefonu cebimden çıkarıp babamı aradım.
[A; babası Aydın, Y; kendisi Yiğit böyle olarak düşünün.]
A; Alo efendim oğlum.
Y; baba müsait misin? birşey söylicem.
A; müsaitim oğlum hayırdır kötü birşey mi?
Y; baba biraz önce Asena geldi hastahaneye
A; n-ne, noldu şimdi iyi mi durumu nasıl, geliyorum ben.
Y; sakin ol baba ciddi birşey değil. Şuna uyuyor. Kriz geçirmiş sadece eli yaralı zaten ben pansuman yaptım.
A; oğlum neden geçirmiş krizi?
Y; baba 14 yaşından sonra başlamış krizler bi takım kötü olaylar olmuş. Bu bir kaç günde krizi tetiklenmiş stresten.
A; bizim yüzünüzden mi?
Y; hayır baba hem bize alışınca anlatır neler yaşadığını sadece şuan onu sıkmayalım.
A; tamam oğlum görüşürüz. Birşey olursa hemen ara beni.
Y; tamam baba ararım görüşürüz.Telefonu kapatıp diğer hastalarla ilgilenmeye başladım.335
♧> Asena'dan <♧
Gözümü açıp etrafıma baktığımda hastahane de olduğumu gördüm. Ne olmuştu ki buraya geldim.
Düşün Asena düşün, "kız hiçbirşey hatırlamıyor musun?" he hatırlıyorum şaziye salak numarası yapıyorum.
"Asenacım senin numara yapmana gerek yok ki sen zaten salaksın." Off sen neden benim iç sesimsin.
"Bilmem neden acaba ben seçmenin herhalde senin gibi manyak birinin iç sesi olmayı beni buraya postaladılar."
Aman aman sanki ben sana çok meraklıyımda şimdi bunları boşver de ben neden buradayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Soylu Ailesi ~
Chick-LitEvet bu bir gerçek aile kurgusu herkes yazıyordu önüme çok çıktı. Bende neden yazamayim diye düşündüm ve bu kurguya başladım umarım beğenirsiniz.