Düzenlendi.
"Ya ama anne, o senin arkadaşın ben neden gidiyorum temizliğe?" kadına bak ya, kendi gün yapacak beni temizliğe yolluyor.
"Bak, Ela kızım bugün normalde günüm vardı. Bak o kadar şey hazırladım. Zenan da gelecek. Sizde toplaşın onun oğluyla evi siledurun ne var bunda?"
annemle dakikalardır aynı şeyi tartışıyorduk.Annem beni temizliğe yollayacak aklı sıra. Her ne kadar en sonunda annemin zafere göz kırpacağını bilsem de, %1 lik şansımı değerlendirecektim.
"Ya başka zaman bir şey mi istiyorum. Gidiver işte kızım..." lafını direk kestim.
"Tamam tamam, duygu sömürüsüne hiç gerek yok. Gidiyorum ben."
Ve, evet zafer annemin!
~"Ya ben evde bu kadar iş görmüyorum ya. "
Kaya'lara gelmiş, iş yapmaya hazırlanıyorduk.
"Yalnız bir arkadaşım daha gelecek. Onu bekleyelim. "
Kaya, hala aynı yakışıklılığını koruyordu.
Ya mal mısın daha dün gördün gerizekalı.
Biraz oturduktan sonra, bahsi geçen şu Kaya'nın arkadaşının geldiğine haber veren, zil melodisi duyuldu.
Sanırım hayatımda kurduğun en iyi cümle.
Oturma odasının kapısı kapalı olduğundan ötürü holü göremiyorduk. Malesef henüz, böyle yeteneklerim yok.
Kapı açıldı ve içeri oldukça sempatik duran bir çocuk girdi. Şirin birine benziyor diyebilirdim. Ama ben sarışın seviyorum. Neyse konumuz bu değil.Hıhı kesin öyle.
Evet öyle. Bir süre sonra ellerimize aldığımız temizlik malzemeleri ile, henüz çok yapmadığım bir olayı gerçekleştirmek üzere hazırlandık.
Hayır en uzun cümle bu bence.
Konumuz bu da değil arkadaşlar, inş birazdan konuya geçiş yapacağız.
Sübaneke dinimiz amin.
Elimdeki, - henüz adını bile bilmiyorum nasıl cahilim- şey ile yerleri siliyorum ve, yere basıp düşerim içimde bir göt korkusu vardı. Bu kadar daş varlığın yanında düşersem cidden 'Sıçtın sıvadın' misali olurdu. Ayağımdaki ev terliği kaygan gibi duruyordu.Bizim evdeki terlikten daha güzel. Hiç değilse pazardan iki çifti beş liraya alınmış bir şey gibi değil.
İç sesime hak verdim. Bunlar bizim evdekilerden daha güzellerdi.
Rana, camları siliyordu. Sonradan aramıza katılan çocuk ise ortalarda pek gözüküyor diyemezdim. Kaya ise, mutfağın tezgahını sürtüyordu."Lan, Ela buradan düşüp ölürsem şimdiden hakkını helal et. Çok kopya çekmişliğim var senden bak. Ben bu vebal ile oralarda, kül olurum."
"Bence sen gerizekalığından zaten cehenneme gitmelisin. Belki devreler yanar da, fabrika ayarlarına geri dönersin. Ya insan benden niye kopya çeker anasını satayım. Benim dokuzla başlayan notum yok."
"Demek iş yapmıyor, konuşuyorsunuz. Aferin aferin annen böyle mi öğretti sana? "
Kaya olaya balıklama daldığı an, arkama dönüp ona baktım.
" Sanki amelen var burada, bunu yaptığıma dua etmelisin bence. "
Rana bana katılarak başını salladı.
" Bence de, kaşınıyorsun. "
Rana 'ya lafının bitiminde,' Aferin kız .'dercesine göz kırptım.
İşte benim Best friendssim. Yürü be kızım . Aferin böyle olacaksın işte. Alkış!" Tamam, Bir şey demiyorum, "
ellerini ben suçsuzum gibi kaldırdı. Ardından devam etti." İki kızın, çenesini kaldıracak kadar ağzım laf yapmıyor. "
arkasını dönüp geldiği yoldan geri döndü. Eee, Kaya bey,böyle geri yollarız.
" Aferin kız , iyi dedin." Rana'ya yanına gidip bir beşlik çaktım. Olayımız bu, birimiz ötekini destekler.
Meraba, yine ben. :D bu laf da iyice benim yüzümden iğrençleşti gibi bir durum var gibi sanki. Neyse okuduktan sonra vote vermeyi unutmayın. Bölümler kısa olabilir. Ama sürekli yazmaya, eklemeye çalışıyorum.
Neyse. Çok çok öptüm. :*
Multi de Rana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sülalem Rahat
Humor-Askıda- Utançla başımı eğdim. Burada yüzlerce kişinin içinde ne diyebilirdim ki? Bana döndü yeniden ışıl ışıl parlayan gözleriyle, "Peki sizce bu kız beni seviyor mu?" karşımızdaki topluluğa dönüp yeniden bağırarak konuştu. "Bunu ondan öğrenmeye ne...