Hediye Seçimi

1.6K 136 5
                                    

Apartmanın önüne geldiğimizde, kendimi yorgunluktan ölecekmiş gibi hissediyordum. Artık eve girip kendimi yatağıma fırlatmak için konuşmaya başladım.

"Ee, genşler her şeyin bir sonu vardır. "

Dedim fakat Rana ile Toprak aralarında bir şey konuşuyor bir yandan da gülüşüyorlardı.
Kaya derince gözlerimin içine bakıp, yanağıma bir öpücük kondurdu.

" O zaman bu da, iyi geceler öpücüğü olsun. "
büyük bir gülümseyiş bahşettim. Bu dişlerimi gösteren bir gülümsemeydi.

" Ben gidiyorum artık. İyi geceler size. "
onları arkamda bırakıp kapının önüne geldim. Ayakkabılarımı çıkarıp, anahtarımı cebimden kurtardım. Kapıyı açıp, içeriye paytak adımlarla ses çıkarmadan girdim ve hafifçe kapıyı örttüm.

Şimdi gece gece başıma hiiç iş alamam vallaha.

Odama girip üzerindekileri değiştirdim ve makyajımı sildim.

Tabükü soba karası gibi makyaj yapmıyorum shahha.

Yatağıma geçip, telefonumu elime aldım. Telefonumda bir mesaj vardı. Mesaj kutusuna tıklayıp mesajı okudum.

Kaya:

İyi geceler kelebek

Mesaja aptal gibi sırıtıp ben de ona bir mesaj attım.

Kime:Kaya
Sana da iyi geceler Mösyö.

Gözlerimi yumup uyumaya başladım.

*
Rana

"Ya bakın Eda'nın doğum gününe sadece iki gün var ve biz hiçbir bok yememişiz farkında mısınız? " sinirle konuştum.

" Ve hala mal gibi yüzüme bakıyorsunuz kalkın gidelim bir şeyler bakalım. "
ısrarcı tarafım baş göstermişti. Ama yani en iyi arkadaşımın doğum günü iki gün sonra ve biz hiçbir şey yapmıyoruz. Ayrıca Ela benin doğum günlerimi hiç ama hiç kaçırmadı. Bunu ona yaparsam kendimi affetmezdim herhalde.

" Tamam hadi gidelim hediye bakalım. "

sonunda türkçe konuşan biri çıkmıştı. Kaya'ya olumlu anlamda başımı salladım.

" Tamam o zaman hadi. "

Ayağa kalkıp, hediye bakabileceğimiz bir yerlere gitmek için evden çıktık. Bir taksiye binip geçen gün gittiğimiz alışveriş merkezine geldik. Ben Ela'ya kesinlikle şu tosbağa arabalardan alacaktım. Çünkü Ela bunların delisiydi. Bunlara bayılıyordu. Toprak ve Kaya ne alacaklardı bilmiyordum ama umarım yanlış bir şey alıp da kızın en mutlu gününü mahfetmezlerdi.

Ben hediyemi seçip hediye paketi yaptırmıştım. Toprak da ne aldığını bize söylememişti. Ve biz görmeden hediye paketi yaptırmıştı.
Kaya elini kolunu sallayarak yanımıza geldi ve hayal kırıklığı ile konuştu.

"Sanırım ben farklı yerlere de bakacağım. "

" Bence Ela'nın sevdiği bir şey al. "

Toprak'a inanamıyormuş gibi baktım.

" E herhalde sevdiği bir şey alacak deli. "
şakalaşırken bir pastanesi uğradık. Telefonumda hepimizin çekindiği bir resim vardı. Ve bu resimle bir pasta yaptıracaktım.

" Merhaba, resimli pasta yapıyor musunuz? " karşımdaki tatlı amcaya şirin bir tavırla gülümseyerek sordum.

" Evet hanım kızım kaç kişilik? "

Tüm bilgileri verdikten sonra fiyat konusunda da anlaşmıştık.

Evet sanırım her şey harika olacaktı.
Zira benim canım arkadaşım herşeyin iyisini hak ediyordu.

Uzun bir ara oldu biliyorum ama arkadaşlar tatildeyiz azıcık uyuyım dedim. Sgahahha
Neyse oylamayı yorum yapmayı unutmayın.
Kendinize iyi bakın genşler!

Sülalem RahatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin