Düzenlendi.
"Hayır, tabiki." başını havaya kaldırıp, 'Allah'ım yalana bakar mısın?' dercesine gülümsedi.
"Bunu daha sonraya bırakıyorum." umursamamış gibi davranmaya devam ettim. Bir süre yürüdükten, ah pardon geri alıyorum Kaya yürüdükten sonra bizimkilerin, kaldırıma oturmuş cenaze çıkıyormuş gibi haline baktım.
"Oha millet geldiler." Rana koşarak yanıma geldi. "Neredeydiniz siz ya?" Toprak , müzipçe gülümseyerek geldi.
"Abi, siz ebeydiniz ama biz arıyoruz sizi işe bak."
Daha fazla bu durumda kalmak istemediğim için tek ayağımı indirdim ve Rana'ya yaslandım.
"Ben koşarken ayağımı burktum ondan beni taşıyordu." durumu açıklama isteği duyarak konuşmuştum.
"Millet sormayın kollarım koptu ya." Elimi yumruk yapıp omzuma bir tane geçirdim.
"Yalan söylüyor bakmayın siz buna."
Toprak yine her zaman ki Toprak'lığını yapıp olayı farklı yerlere çektiğini Rana'gil kulağına fısıldarken duymuştum.
"Yeni bir ergen aşkı geliyor." fısıldasa da Aylin ve Fırat hariç hepimiz duymuştuk.
"Toprak geçiririm şimdi bir tane ağzına." Kaya beni tastikleyerek, "Geçirir." dedi.
Buna gülmeden edemedim. Aylin ve Fırat bize doğru geldi. "Ela, sen yürüyemiyorsun bari farklı bir oyun oynayalım." haklılardı.
"Bence de, şişe çevirmece oynayalım bence." Kaya bana yandan yandan bakarak konuşmuştu.
"Bize fark etmez." Toprak, Rana'yı da kast ederek konuştu.
"Tamam o zaman herkes kabul ediyorsa."
*
"Bu çimenler ıslak değildir demi millet? "" Hayır Rana. " sıkılarak cevap verdiğim sıra fırat elimde temiz bir şişe ile geldi ve yanımıza oturdu.
" Tamam mıyız? "
" Evet. " hepimiz onaylandıktan sonra oynamaya başladık.
Fırat şişeyi çevirdi. Şişenin kapaklı kısmı soru, arkası cevaptı. Döndü döndü ve döndü, en sonunda Kaya'ya soru Toprak'ın cevap düştü." Elime düştün Toprak ."yanımda olduğu için ben duymuştum mırıldanmasını ama başkaları duymamıştı.
"Doğruluk mu cesaretlik mi?" Toprak , omuzlarını dikleştirip, "Tabiki, cesaret." Kaya'nın söylediği şey ile şahsen ben dondum kaldım.
"Rana'yı öp." dehşetle baktım Kaya'ya. Rana şoka girmiş gibiydi. Toprak hemen, "Rana istiyorsa olur, ama kimseyi bir şey için öpmem." öfke ile bakmaya devam ettim Kaya'ya.
"Hayır Kaya böyle bir şey yapamazsın!" bana doğru döndü ve alayla baktı. "Yaptım bile." tek gözünü kırptı. Arkimin elden gitmesine izin veremezdim. "Toprak sen de bir şeyler söylesene."
"Ben zaten diyeceğimi söyledim. Kimseyi zorla öpmem. Ama isterse o başka. " Tabiki Rana böyle bir şeyi kabul etmezdi.
" Hayır. " keskin bir ses ile konuşmuştu Rana." Kabul etmiyorum, saçma bir şey için kimseyi öpmem. "
İşte benim arkim! İşte benim Best friendsim.
" Kaya seni ayıplıyorum. Kınadım seni. " umursamadı beni ve hepinize konuştu.
" O zaman yarın akşam, gitar konserime geliyorsunuz. "
Ha? Ne gitarı ya?
Bugün bir bölüm daha yayınlamıştım, ama içim rahat etmedi siz her ne okuyup okuyup geçseniz de ben bir bölüm daha yayınladım. Eminim ki,bir gün bu hikaye fark edilecek neyse edebiyat yaptım. asdfa
Kendinize iyi bakın, oy kullanmanız dileğiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sülalem Rahat
Humor-Askıda- Utançla başımı eğdim. Burada yüzlerce kişinin içinde ne diyebilirdim ki? Bana döndü yeniden ışıl ışıl parlayan gözleriyle, "Peki sizce bu kız beni seviyor mu?" karşımızdaki topluluğa dönüp yeniden bağırarak konuştu. "Bunu ondan öğrenmeye ne...