6- "Ebeledim Sizi!"

3.8K 272 18
                                    

Düzenlendi.

Kapıyı camış misali çalmaya başladığımızda, Kaya insanlıktan çıkarcasına bize baktı. Öfkeli gözlerinden ateşler fışkırıyordu. Yani gözleri ile bizi öldürme yeteneği olsaydı, bir ejderhanın ateşine mahsur kalmışız gibi burada küle dönüşebilirdik. Ve bir üflemede yana yana ufalmış ve tozları dönmüş kömür parçacıkları gibi etrafa dağılırdık.

"Niye kapıyı açmıyorsun?" Rana canına susamış olmalıydı.

"Siz neden kapıyla kan davanız varmış gibi çalıyorsunuz peki?" şirince gülümsedim.

"Kaya o öfkeli gözlerinin ellerinden öperim. Böyle bakmayı kes." yüzünü bit anlık bir sırıtış kapladığında iyi niyetli Kaya'ya yeniden transfer olmuştu.

"Belki annem evde ve şu an sizi dövmek için tahta parçası arıyor." tek kaşımı kaldırdı. Ona yakınlaşıp sessizce fısıldadım.

"Annen bizde zeki çocuk." tek gözümü kırpıp burnuna işaret parmağımla dokunduğunda hala bad girl olma şansımın var olduğunu düşündüm bir anlığına.

"Ovv, etkilendim." bembeyaz dişlerini bize göstererek güldü. Onu böyle görünce bizde gülmeden edemedik.

"Yine ne istiyorsunuz kızlar?" Rana ile bir saniyelik bakışıp ne diyeceğimizi gözlerimizle kararlaştırdık.

"Dışarıya gelir misin, bir kaç kişi daha toplar karanlıkta saklambaç oynarız?" kapının yanındaki vestiyerden ince bir ceket alıp, "Ne duruyorsunuz o zaman kızlar?" Rana ile bir beşlik çaktıktan sonra Kaya 'nın birini aradığı gözüme ilişmişti.

"Alo, Toprak dışarı çıkıyoruz geliyor musun?"

"..."

"Hadi lan gel işte ne uzatıyorsun?"

"... "

" Aferin yola gel şöyle." müzip bir gülüş ile bize döndü.

"Siz birini çağırıyorsanız, e herhalde ben de çağıracağım kızlar."

"Tamam canım bir şey mi dedik şimdi?"

"Hadi inin o zaman. "aşağı inerken telefonumdan tanıdığım kişilere göz gezdirdim. Sonunda biri bulunca, üzerine tıklayıp kulağıma dayadım." Alo Fırat dışarı çıkıyoruz geliyor musun? "

"..."

"Tamam arkadayız biz."

Sonrasında Aylin'i aradım. "Dışarı çıkıyoruz gız geliyor musun?"

"... "

" Hızlı ol, arkadayız. "

Merakla bana bakan Kaya'nın gözlerindeki soru işaretlerini gidertmek için bir açıklama yaptım." Buralardan arkadaşlar merak etme. "

" Merak ettiğimi kim söyledi? "

" Hı hı canım, ben de Paris Hilton. "

Gözlerini kısıp, başını yana yatırdığında, kimsenin gözlerine uzun süre bakamadığım için, gözlerimi kaçırdım.

*

" Şimdi, kura bari çekelim. "

" Herkes bir sayı olsun, birden altıya kadar. Kendi sayınız hariç bir sayı söyleyin ve eşleşin. İkişerli grup olalım. " Fırat'ın ortaya attığı fikir oldukça iyi görüyordu.

" Bence mantıklı. "herkes onaylayınca kararlaştırdık. Ben üçtüm.

" Kaya bir sayı şöyle. " herkes onu suratına bakınca, hızla söyleyiverdi.

" Üç. " aynı anda içimden bir "oha!" dedim. Yavaşça elimi kaldırıp bir adım öne çıktım.

"Üç benim." yüzünde yamuk bir sırıtış belirince, sinir bozucu bir bakış yolladım. Bana şirince göz kırpınca, yine onun yakışıklı esintisine kapıldığımı hissettim. Yapma şöyle şeyler çocuk. Rana "Beş." deyince Toprak sevinerek konuştu.

"Hiç değilse tanıyorum abi, yine şanslıyım. " buna hepimiz güldük.

En sona Aylin ve Fırat kalınca onlarda bir grup oldular. Grup olmamızın sebebi gece gece başımıza bir iş gelmemesi içindi.

" İlk ebe biz olalım o zaman. " aylin Fırat'a ve bizlere hitaben konuşunca biz de tabii olur dedik. Zaten hiç sevmezdim ebe olmayı, oh canıma minnet. Aylin ve Fırat saymaya başlayınca, kolumdan hızla biri çekiştirdi.

" Oha ne yapıyorsun! " bakışlarımı kaldırınca, şaşırarak baktım." Kaya, " dedim sessizce.

" Niye çekiştiriyorsun? "
Derince bir nefes aldı." Aslında sana söylemem gereken bir şey var. " can kulağı ile onu dinlerken, bağıran Fırat'ın sesi kulaklarımı doldurdu.

" Ebeledim sizi! "

Selams. Bu bölüm böyle böyle gıcık bitti :D kendinize iyi bakın genşler.
Multimedya : Kaya.

Sülalem RahatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin