Senin Hakkındaki Herşey

1.3K 121 2
                                    

"Hadi ama, inanmıyorum? Sen ciddi olmazsın!" kendi kendime mutfak kapısından yemek masasına bakarken konuşuyordum.

Hadi be! Vay anasını satayım!

Annem kahvaltı yapmadan gittiği için, ben de hazır kahvaltıya oturamıyordum. Genelde her gün yapardı. Ama bugün sadece masanın üzerinde not defterimden yırtılmış bir kağıt parçası vardı.

Ne kadar lezzetli duruyor değil mi millet!

"Böyle sabahın içine sıçayım ben. "diyerek buzdolabını açtım. İçinden bir çok şey tıka basa doldurulmuş vaziyetteydi ama ben hala mal gibi dikilip duruyordum.

" Yemeyeceğim anasını satayım ya. " deyip buzdolabını sertçe kapattım ve mutfaktan çıktım.
Midemden gelen sesleri duymamazlıktan gelip, Rana'yı aradım.

"Alo ,lan bana bir şeyler hazırla kanka geliyorum ben size itiraz istemiyorum hadi görüşürüz." telefonu kapatıp üzerime bir şeyler geçirdim ve ayakkabıları tam giymeyip zorla kendimi davet ettirdiğim Rana'ların kapısının önüne geldim. Kapıyı adeta tekmeleyip, açılmasını bekleyemeye başladım.

Kapıyı iğrenç dağınık bir Rana açtığında ise bu sefer söylenmeye başladım.

Ben her koşulda konuşuyordum galiba.

"Ne diye geç açıyorsun Hayriye teyze kesin beni delikten izledi. Biliyorum ben benim arkamda da gözüm var hissediyorum. İzledi beni... "
Eşleriyle kulaklarını kapatıp yüksek sesle bağırdı.

" Ela, bir sus allasen! "

Rana'nın bu yakarışıdan sonra çenemi kapatma kararı aldım.

Mutfağa doğru ilerledik ve koşarak masanın üzerinde duran Nutella ya saldırdım diyebilirim.

Ekmek bulup hemen üzerine sürdüm ve yemeğe başladım.
Rana şaşkın şaşkın bakıyordu bana.
Ona aldırış etmeden yemeye devam ettim.

"Ya insan bir çay may koyar ya, "ağzım doluyken konuşmaya çalıştım.
" Onu da kalk kendin koy. " kanepede uyutuyor gibi bir hali vardı.

Ona göz devirip, yemeğine devam ettim.

Çok da tın zaten Rana.

Baya baya kahvaltımı yaptıktan sonra masadan kalktım ve Rana'ya dürttüm.
" Kalk televizyon falan izleyelim. "
Tekrar uyumaya devam edince bende bir şey demedim ve telefonundan Kaya'ya mesaj attım.

Kime: Kaya
Selam. (12.05)

Kimden: Kaya

Selam canım.(12.05)

Kime: Kaya

Canım :D (12.06)

Kimden: Kaya

Birtanem. (12.07)

Kime: Kaya

Telefonunda ne diye kayıtlıyım Kaya?
(12.08)

Kimden:Kaya

Mavi kelebeğim.
Ben? (12.09)

Kime: Kaya
Neden mavi? (12.09)

Telefonunda Kaya diye kayıtlı olduğu için konuyu değiştirmeye çalıştım.

Kimden: Kaya
Senin en sevdiğin renk de ondan :D (12.09)

Kime:Kaya

Oha nereden biliyorsun? (12.10)

Kimden: Kaya

Ela biz sevgiliyiz :D (12.11)

Kime: Kaya

Eheheheh (12.11)

Kimden: Kaya

Ve ben sadece bunu değil, senin hakkında herşeyi biliyorum. (12.12)

Şaşkınlıkla telefona baktım kaldı.
Vay anasını.

Medyada ki Gif e bakmayı unutmayın.
Yorum ve oylarınızı bekliyorum.

Sülalem RahatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin