Dövmecinin önünde durdum. Renjun'in mesaisinin bitmesine daha fazlasıyla vardı ama buradan her geçişimde tabelaya bakmak daha onu tanımazken bile rutinim haline gelmişti. Bir anlık bedenime geri döndüğümde saate bakıp dersime gitmek için yoluma döndüm. Dövme yaptırmak isteyecek olsam bile buna ailem hayatta izin vermezdi. Renjun ile takılmama bile karşı çıkmışlardı. Jaemin dışında ilk kez biriyle konuşuyordum ve benden nefret etmiyordu. Onun hakkında düşünürken dahi ağzım kulaklarıma varıyordu çoğu zaman. Jaemin hakkında düşündüğüm zamanların aksine, iyi hissettiriyordu.
Otobüse binip kafamı öndeki koltuğa yasladığım sırada son mesajlarımıza baktım. İyi geceler demiş, sabah uyandığına dair herhangi bir belirti göstermemiş ve öğlen olmasına rağmen hiçbir mesaj atmamıştı. Belki birkaç yıl önce anormal olabilirdi. Artık değildi. Artık normalimiz buydu sanırım ve bu fikir mide asidimi ağzıma getiriyordu. Gözlerimi kapatıp motorun sesini dinledim. Ehliyetimi almamı istemişti annem. Ama ehliyet alırsam nasıl motorun sesini dinleyecektim böyle gözlerimi kapatıp? Jaemin'in benden artık nefret ettiğinin paranoyasını daha iyi nasıl yapabilirdim? Gelen mesaj telefonumun ekranını parlattığında gözlerimi açtım.
Jaeminnnn💕💞💓
Neredesin lan Hyuck?
Sabahtan beri de yazmadın
Dün gece MR'ın yok muydu senin?
Gittin değil mi? Uyuyakaldın değil mi?
Bütün şüphelerime rağmen umutlarım hemen yeşeriyordu. Benim için endişeleniyordu ve beni seviyordu. Meşgul olmalıydı bu saate kadar ve normal bir insan gibi arkadaşlık edeceğime ona bağımlı olmak benim sorunumdu. Onun değil. Zaten başta da bundan dolayı artık benden usandığını düşünmüştüm.
fULL SUN
Gittim
Sonuçlar çıkmadı daha
Bir şey çıkacağından şüpheliyim ama
Sen git dedin diye gittim
Bi de annem
Sinir hastası olduğumu düşünüyorlardı. Sebebinin beynimden kaynaklı olabileceğini düşündüklerinden nörolog birçok test yapıyordu şimdi. Yüzümü ovdum.
fULL SUN
Asıl sen neredesin sabahtan beri?
Jaeminnnn💕💞💓
Kursum başladı
Sabahın köründe kalkıp ona gittim
Kendime gelip yazacak zaman yoktu
Tekrar soruyorum
Neredesin
Okula gidiyorsun değil mi?
fULL SUN
evet
Otobüsteyim
Kursunu unuttum
Ne zaman çıkacaksın
Birlikte bir şeyler yapalım
Jaeminnnn💕💞💓
Çıkışta eve gitmem lazım
Markla diziye başlıyoruz
fULL SUN
tamam
Kafamı yasladığım öndeki koltuğa vurdum. Benden nefret etmiyordu. Ama kesinlikle en yakın arkadaşı değildim artık. Ve bu hayatına Mark girdikten sonra olmuştu. Onu kendi problemleriyle sıkmayan, üzerine öküz ölüsü gibi yük bindirmeyen gerçek bir arkadaş. Dost olmayı kendi seçtiği. Bizim durumumuzda bir seçim yoktu. Kendimizi bildik bileli tanışıyorduk. Elinde olsa benimle uğraşmayacağını binlerce defa şakayla karışık söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dudaklarından dökülmeyecek kelimeler ve bir avuç papatya | markhyuck
Fanfictionmarkhyuck soulmate au | Donghyuck pov başlama tarihi: 02.04.23 bitirme tarihi: 31.05.24