(Jungkook:)
Erő, akarat és az érzékek istene.
Befolyásolja az akaratot, érzelmeket és a tudatot. Bár a legfiatalabb mégis legerősebb istenség atyja után. Képessége: Bele lát az emberek múltjába. Jelleme: Kedves, jószívű néha meggondolatlan és lobbanékony...
(Taehyung:)
A báj és vágy istene.
Bárki meglátja hatalmas késztetést érez hogy hozzá szóljon, vagy egy pillanatra felkeltse figyelmét.
Képessége: Hallja a gondolatokat, és irányítja a lelket. Megérzi ha valaki hazudik... Jelleme: Hideg természetű. Megfontolt, igazságos.(Jimin:)
A tisztaság és ártatlanság istene. Hatással van a kedélyre, és hangulatra. Képessége:Látja a jövőt,képes kitörölni, felszínre hozni vagy megváltoztatni az emlékeket.
Jelleme: Aranyos,tiszta lelkű,mégis a felszín alatt megtalálható vad természete.(Yoongi:)
A szerelem és szenvedés istene.Képes az emberek fájdalmán enyhíteni vagy teljesen megszűntetni... Átérzi a boldogságot, vidámságot és szeretetet. Képesség: Az illúzió, érzéken túli észlelés és kommunikáció.Jelleme: Szeret aludni, segítőkész és gondoskodó.(Namjoon:)
A tudás, bölcsesség, és művészet istene. Képesség: Bármilyen testi vagy lelki sérülés gyógyítása.
Jelleme: Amolyan őrző - védő.Mivel atyjuk elfoglalt a világ mindenség teendőivel, sokat foglalkozott testvéreivel.Mindig tudatos és felelősségteljes.(Jin:)
A hiúság és erény istene. Képesség: Önbizalommal vagy kétségbeeséssel ruházza fel az a személyt akit megérint. Jelleme: Sokat viccel, imádja a szórakoztató dolgokat. Gondoskodó és mindenek előtt kötelességtudatos.(Jung-Hoseok:)
Az örök napsütés istene.
Derű látó és lelkes. Rendkívül tehetséges bármiről is legyen szó.
Képesség: Irányítja a sorsot és szerencsét.
Jelleme: Mindig vidám és túlbuzgó, mégis együtt érző és szeretetteljes
YOU ARE READING
FALLEN
FanfictionA FALLEN varázslatos történet a halandók és az égiek világáról,hűségről és árulásról, barátságról és szerelemről, sorsról és döntésekről. (BTS💜) (2022.12.01.-2023.05.30.)