Az elkövetkezendő napok eseménytelenül teltek.
Mindenki a saját dolgával foglalkozott. A mennyei tisztviselők felkészültek az istenek jelentős kimaradására. Majd rövidesen eljött az indulás napja:- Drága gyermekeim... Hosszú útra küldelek most titeket, bízom az itélőképességetekben.
Tudom hogy sokkal bölcsebben és megfontoltabban fogtok felemelkedni a mennyek birodalmába.
Az egyik tisztviselő elkísér utatokra míg meg nem érkeztek. Mivel nem maradhat veletek, csupán 4 órátok van a dolgok értelmezésére.
Lesznek akadályok és nehéz döntések.
Induljatok hát, és tegyétek fényesebbé saját és a halandók jövőjét egyaránt.(Namjoon:)
- Apám... Mindent megfogunk tenni annak érdekében,hogy ne okozzunk csalódást. Nemsokára újra találkozunk addig is töltsd békésen napjaid és ne aggódj sokat. Most indulunk.A 7 isten izgatottan indult útnak. Tervezgettek,el képzelték milyen is lehet a halandó élet.
Úgy vélték semmi sem lehet nehezebb, mint a mennyek gondjairól gondoskodni.
Egyre jobban várták a megérkezést, és a találkozást az emberekkel.
Ekkor még nem sejtették hogy édesapjuk miért is nevezte ezt az utazást, a nehézségek próbájának...( A földi lét kezdete:)
(Mennyei tisztviselő:)
- Üdvözlöm önöket a halandó világban...
(hajolt meg.)(Namjoon:)
- Ahh Igen, köszönjük.
Jól gondolom, hogy önt küldte apánk a segítségünkre?(Mennyei tisztviselő:)
- Igen.A mindenség istene 2 feladatot bízott rám:
Az első és legfontosabb, küldjem vissza önöket a múltba...
A második pedig hogy megszabott 2 lehetőséget.(Yoongi:)
- A múltba???
És mi lenne az a 2 lehetőség?(Mennyei tisztviselő:)
- A legnagyobb tisztelettel, elmagyarázok mindent részletesen...
Mivel kevés időnk van azt kérném figyelmesen halgassák meg mondandómat.
Mint mondtam 2 lehetőség közül választhatnak...
Az első hogy átlag emberként élnek a földön hosszú éveken keresztül, iskolába járnak, dolgoznak,megházasodnak, gyermeket nevelnek, majd mikor idejük a halandó világban véget ér, haza térhetnek a mennyek birodalmába.
A második eshetőség az emberek többségének szinte sosem adatik meg...
Úgy nevezett földi istenekké, bálványokká kell váljanak.
Erejüket egyik esetben sem használhatják hivatásuk manipulálása. Érdemeiket csak is testi, lelki, fizikai és szellemi erőfeszítéssel szerezhetik meg.
Ha az első mellett döntenek, kisebb nagyobb problémákkal, mégis gondtalanul élhetik le földi létüket...
Ha viszont a második lehetőséget választják
10 erőteljes év áll önök előtt... Többet nem mondhatok,hiszen azért jöttek ide hogy saját bőrükön tapasztalják meg a nehézségek próbáját. Kérem beszéljék meg és döntsenek. (Meghajolt majd türelmesen várt.)(Jungkook:)
- Semmi kétség!
Hiszen a mennyek istenei vagyunk!
Persze hogy a második lehetőséget választjuk.
Egyikünk számára sincs olyan nehéz helyzet, vagy feladat amit ne tudnánk megoldani!
Igazam van?(Fordult testvérei felé mosolyogva.)
(Jin:)
- Én is így gondolom!
(Mi is! Mondták egyhangúan.)[Egyedül Jimin nem helyeselte a dolgot.
Nem tudta ésszerű válasszal megmagyarázni miért is pontosan, de ha csak rá gondolt egész teste bele borzongott, rossz érzés kerítette hatalmába. Végül testvérei döntésére hagyatkozva, megpróbált tudomást sem venni hatalmának baljós jelzéseiről.(Mennyei tisztviselő:)
- Rendben! Ez eldöntetett.
Most pedig vissza mennek az időbe, pontosan 2013.06.13.-i napra.
Az édesapja jelölte ki ezt a dátumot.
Az mondta a történelem egyik legszerencsésebb napja volt.
Ez lesz a debütálasuk napja. Remélem gyorsan tudnak alkalmazkodni mivel minden hirtelen történik.
Most vissza indulok. Sok szerencsét és remélem jó híreket hoznak majd mennyei birodalmunkba. (Ekkor hatalmas fényt láttak majd a tisztviselő eltűnt,mintha ott sem lett volna.)(Taehyung:)
- V-várjon! Debütálás? Alkalmazkodni?
Mégis miről van szó?(Jin:)
- Hagyd csak már úgy sem hallja.(Taehyung:)
-De hiszen el sem mondta mi lesz a feladatunk.(Yoongi:)
- Nem lényeg.... Csak induljunk már. Szeretnék le pihenni. Olyan sok dologról volt szó, teljesen kimerültem.(Namjoon:)
- Testvéreim bizonyítsuk be a mennyek birodalmának hogy 2 világ meghódítása sem nagy feladat számunkra! Induljunk hát.- Pár pillanat múlva ismeretlen helyen ébredtek.
Hófehér bőrükön az ablakon beszűrődő napsugár szinte kristályként tündökölt.
Kócos hajuk mögül ártatlan pillantások mérték fel a terepet.
Ahogy ébredeztek az álomszerű valóságból, szemeik előtt egy apró szoba részletei rajzolódtak ki:
ESTÁS LEYENDO
FALLEN
FanficA FALLEN varázslatos történet a halandók és az égiek világáról,hűségről és árulásról, barátságról és szerelemről, sorsról és döntésekről. (BTS💜) (2022.12.01.-2023.05.30.)