Aşklar, uzun zamandır yazmıyordum; eğlendim yazarken. İyi okumalar.
Çağdaş'tan
3 gün önce
"Evladım, ben ne anlarım büyüden? Günaha sokuyorsun." diyen babaanneme baktım.
"Babaanne, sanki ilk defa yaptığın şey; anneme büyü yaparken günahı düşünmüyorsun da senden büyü yapmanı isteyince mi günah diyorsun."
"gençlik hatası evladım ama annen de oğlumu ayarttı." dediğinde sinirle nefesimi dışarıya verdim.
"Halama da geliyor değil mi?" diye sordum konuyu değiştirmek adına.
"Geliyor da neden bu evdeyiz anlamış değilim."
"Arkadaşlarım büyücü arıyor da aklıma sen geldin babaanne, büyü ile içli dışlısın ya o yüzden bu eve geldik." diyerek açıklama da bulundum.
"Bu evi nereden buldun?"
"Babaanne, boş insan değiliz herhalde enayinin birinden buldum parayı; evi öyle aldım." dediğimde babaannem bir şey demedi ve kapının çalmasıyla birlikte halamın da geldiğini anladım.
Kapıyı açmamla halamı iğrenerek baktım, her zamanki gibi iğrenerek bana bakıyordu. "Aynı anası gibi mendebur." dediğinde ofladım.
"Annem hakkında doğru düzgün konuşsan iyi edersin, size iyi iki tane müşteri ayarladım; gelmiş burada hakaret ediyorsun hala." dediğimde gözlerimin içine baktı.
"Hım, yine mi büyü ile ilgili bir durum?" diye sordu.
"Evet, iki arkadaşım büyücü arıyordu da siz de dertlerine derman olacaksınız hala; ev burası, büyüleri bu evde yapacaksınız."
"İyi, annen gibi değilsin para konusunda; kaç lira bizim olacak?" diye sordu halam.
"Kişi başı bin lira veririm, size güveniyorum." dediğimde onlar da kabul etti.
*****
Yunus'tan
Bilgin'in aklına çelip Hakan'ın saç tellerini almıştım, Hakan'ın saç tellerinden kolye yapacağımı ve bir ömür ona hatıra kalacağını söylemiştim; Bilgin'de bunu kabul etmişti. Malzemeleri Büyücü Kadına götürmüştüm, o da benim için muska yapmıştı; Bilgin'in evine gidip büyüleri yerleştirmek kalmıştı.
Bilgin'in evine gizlice girmiş ve dolabının arkasına büyüleri bantla yapıştırmıştım, birkaç gün sonra ayrılacaklardı; Bilgin tamamen benim olacaktı.
*****
Kaos Krallığı
Çağdaş: Arkadaşlar size bir şey söylemek istiyorum.
Fatih: Söyle göt.
Çağdaş: Enayi parası yemek çok güzel.
Ufuk: Kimin parasını çarptın yine?
Çağdaş: Orası ben de kalsın ağalar.
Sarp: Samet ile şarap içe içe şaraplarımız bitti, hühühü.
Can: Bu ülkenin alkol oranını ben ve bunlar yükletiyor.
Yunus: Bir de ben.
Ufuk: Abi, neden dertlisin? Ben biliyorum ama neyse.
Yunus: Kes Ufuk.
Sarp: Yunus Abi'ye laf yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos Krallığı | Texting
FanfictionÇağdaş, Kaos Krallığı'nı yarattı. Çağdaş, Bilgin'i ekledi. Çağdaş, Ufuk'u ekledi. Çağdaş, Fatih'i ekledi. Çağdaş, Samet'i ekledi. Çağdaş, Sarp'ı ekledi. Çağdaş, Can'ı ekledi. Çağdaş, Yunus'u ekledi. Çağdaş, Hamza'yı ekledi. Çağdaş, Mete'yi ekledi. Ç...