Can'dan
"Yemek istemiyorum Murat, hem sen gitsene evine; ben kendi işimi kendim yaparım. Seni ilgilendirmiyor." diyerek Murat'ın uzattığı tabağı hafifçe ittim.
"Yemek zorundasın Can, bu bileklerle nasıl çorba içeceksin ya da nasıl yemek yapacaksın? Alkolde yasak sana." diyerek kaşığı dibime kadar getirdiği için ağzımı açıp çorbayı içtim.
"Beni terk ettin be adam, gelmişsin burada bana bakıyorsun; artık yeter. Bu çorbayı içirdikten sonra evimden çık git." diyerek ısrarcı bir şekilde ona baktım.
"Seni terk etmemle konun hiçbir alakası yok, senin yanındayım çünkü..."
"Çünküsü yok, konunun bal gibi beni terk etmenle ilgisi var; sen beni terk ettin. Ortada bıraktın beni, bu da yetmiyormuş gibi evime sevgilinle yerleştin; hangi eski sevgili yeni sevgilisiyle eski sevgilisine bakar? Ayrıca viski şişem nerede? Neredeyse kırk sekiz saattir içmiyorum, başım ağrıyor." diyerek viski şişesini aramak için yataktan çıkacağım sırada Murat beni durdurdu.
"Bu halinle alkol mü tüketeceksin Can? Evinde tek bir alkol damlası bile yok, hepsini bana götürdüm; bundan sonra alkol almayacaksın." dediğinde itiraz etmek için dudaklarımı araladığımda Murat ikinci kaşığı ağzıma sokmuştu.
"Sözüme karşı gelinmesinden hoşlanmam Can, karaciğer nakli için sıradasın; nakil için beklerken bir yandan alkol tüketemezsin." diyerek üçüncü kez kaşığı bana uzatacağı sırada başımı olumsuzca salladım.
"İstemiyorum Murat, beni yalnız bırak; hepsi senin yüzünden zaten. Senin yüzüne bakmak dahi istemiyorum, uyuyacağım; uyandığımda sevgilinle evimde görmek istemiyorum." diyerek pikeyi daha da kendime çekip sırtımı ona çevirdikten sonra gözlerimi kapattım.
Murat bir şey demedi ve kapının kapanma sesini duyunca gözlerimi açtım, oturur pozisyonuna gelip gözlerimden yaşlar akmaya başladı.
Ben onun ilgisine şu an istemiyordum, zamanında bana ilgi gösterseydi böyle olmayacaktı; benim zaten kendimce sorunlarım vardı. Onunla bu sorunları halledebilirdik ama kendisi beni terk edip başkasıyla sevgili yapmıştı, beni hiç sevmemişti; bana aşık olmamıştı.
Beni kullanmıştı.
Hıçkırık sesi gelmemesi için dudaklarımı çok fazla açmamaya çalışıyordum ama çok geçti, onun için büyücüye bile gitmiştim ama o benim değerimi ben hastalıklarla boğuşurken anlamıştı; onun bana değer vermesi için bunları yaşamak mı zorundaydım?
*****
Kaos Krallığı
Samet: Selam ucubeler @Sarp sen hariç güzelim, sen benim balımsın.
Sarp: Yiaa Samett
Fatih: Bu kadar sevilsek yeter
Çağdaş: Sevgili yap, sevilirsin Dişsiz.
Fatih: Benim dişlerim düzeldi artık.
Çağdaş: Samette iki tel saç için kazıtıyor ona bakılırsa.
Samet: İki tel çıkmıyor bir kere yalan konuşma.
Çağdaş: Kes kes kes
Sarp: Sevgilimin üzerine gitme çok fazla Çağdaş.
Çağdaş: Yo gideceğim Ballı Kurabiye.
Samet: Ulan sen kim oluyorsun lan, Ballı Kurabiye ne? Beni oraya getirme lan.
Çağdaş: Erkek yiaa
Samet: Sinirliyim, öfkeliyim.
Sarp: Samet'in eli ayağı titriyor sinirden, öfkeleniyor.
Çağdaş: Bence kuduz olabilir Ballı Kurabiye, ambulans çağırabilirim; ister misin Sarp?
Sarp: Ballı Kurabiyen değilim ben, Samet çok sinirli şu an; elinden telefonunu almaya çalışıyorum ama olmuyor.
Çağdaş: Samet bana sinirlenmiyor, çünkü sen benimle aldatıyorsun kfjkpfkğpdlc
Sarp: Samet inanma onlara.
Çağdaş: HAHAHAHA
Samet: ÖLDÜRECEĞİM SENİ ÇAĞDAŞ
Çağdaş: Hahahaha
Samet: Sarp, ne diyor bu?
Çağdaş: Ay Samet senin bu mal mal tepkilerine aşırı derece sinir oluyorum.
Samet: Mal mal şeyler mi? Maya'ya biri öyle bir şey desem bana yapmadığını bırakmazsın, gelmişsin buraya bana laf ediyorsun.
Çağdaş: Maya'yı nereden biliyorsunuz lan?
Samet: Sadece sen bazı şeyleri öğrenmiyorsun, biz de bir şeyler yapıyoruz.
Yunus: Arkadaşlar arkadaşlar
Fatih: Efendim Abi.
Yunus: Gün yapalım mı ama Can'ı ilk önce ziyaret edelim, ondan sonra bize gelin; gün yapalım. Dedikodu yaparız.
Bilgin: Balığım yine haklı.
Fatih: Bilgin Abi de burada deniz oluyor.
Bilgin: Evet, olurum; kıskanın. Çatlayın.
Çağdaş: @Samet puşt bu bilgiyi nereden öğrendin? Kim benim hakkında bunu biliyor, neyse Maya haricinde hiçbir bok bir bilmiyorsun.
Fatih: Benden kaçmaz güzelim
Çağdaş: Ya güzelin miyim cidden?
Fatih: Öylesin kıvırcık
Sarp: Samet sinirden bayıldı mk, Wolf bakışlıma çok üstüne gittin @Çağdaş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos Krallığı | Texting
FanfictionÇağdaş, Kaos Krallığı'nı yarattı. Çağdaş, Bilgin'i ekledi. Çağdaş, Ufuk'u ekledi. Çağdaş, Fatih'i ekledi. Çağdaş, Samet'i ekledi. Çağdaş, Sarp'ı ekledi. Çağdaş, Can'ı ekledi. Çağdaş, Yunus'u ekledi. Çağdaş, Hamza'yı ekledi. Çağdaş, Mete'yi ekledi. Ç...