Kaos Krallığı
Ufuk: Selam çocuklar
Samet: Selam Ufuk
Fatih: Can'ın durumu nasıl lan?
Çağdaş: Bugün hastaneden çıkıyor, tedavi görecek bir süre evde.
Erman: Kim kalacak yanında?
Çağdaş: Murat Abi, çok ısrar etmiş Can'a.
Ferhat: Ben, sevgilim ve exim biz mutlu bir aileyiz.
Ufuk: Cidden ha, Murat Abi'nin sevgilisi de gelecek mi?
Çağdaş: Gelecekmiş, Can için endişelenmiş.
Samet: Bu gergin dolu anları yumuşatmak adına size bir fıkra anlatacağım.
Sarp: Aşk kuşumun anlattığı her şey komiktir, siz de güleceksiniz.
Çağdaş: Keltoş Sam-et'in anlattığı şeyleri hiç gülmem kodkfdfğdşlğfd
Sarp: Yo güleceksin, Sametim anlat.
Samet: *ses kaydı* Temel havalimanına gidecekmiş, taksi çağırmış; taksi gelmiş. Demiş ki: 'Kardeşim, havalimanına kaça gideysun?' demiş, demiş: 'Yüz lira.' 'Ha, bu valizler bedava.' demiş, o zaman demiş 'Sen valizleri götür' demiş 'Ben metro ile geliyorum' demiş. (Samet ile Sarp kahkaha tufanı tutar ve ikisi gülmekten ölür)
Fatih: Şimdi ben babamla kardeş miyim?
Çağdaş: Bu fıkradan sonra hayata bakış açım değişti.
Sarp: Aşkım, çok komik bir fıkraydı; bu sığırları takma. Bir fıkrar anlatır mısın Samet, yoğun bir talep var.
Samet: Anlatmıycam
Sarp: Haydi anlat
Samet: Valla anlatmıycam.
Samet: *ses kaydı* Temel, bizim Temel; sinemaya gitmiş. Gişeye gitmiş, 'Bize iki tane bilet.' demiş; 'Leyla ile Mecnun'a mı?' demiş. 'Yok.' demiş. 'Fadime ile bana.' demiş.
Sarp: JFRJFPDFPDKFDLŞDLFDMKLFLPFDLŞFDLFLFĞDLFL
Mete: Samet, Sarp'a kimse gülmüyor; random atta birileri de random atar dedi büyük ihtimalle. Hiç komik değil.
Hamza: KGJJRKLDFLDDŞFLLKLÖVLŞÖFŞ BENCE ÇOK KOMİKTİ.
Mete: FJIRFMKOMDKMDOLCMDPL
Hamza: Hani komik değildi, neden random attın?
Mete: Gözüme birden komik geldi, bence komikti.
Erman: Bir aşk mı doğuyor, birazdan Kaos Krallığında.
Mete: Ne aşkı be ne aşkı?
Hamza: Samet'cim, birkaç tane fıkran varsa anlatsana.
Samet: *ses kaydı* Bir kere benim fıkralarımın hepsi komiktir, gülen gülüyor Mete'cim; yoğun istek üzerine bir tane daha fıkra anlatacağım. Sigarayı bırakmak için sigara bırakma hattına aramış, demiş 'Benim eve de sigara bırak.'
Erman: Eee devamı?
Samet: Bu kadar oğlum, anlamınız lazım aq.
Hamza: Ben burada en samimi benim, ben kolpa yapmam; hiçbir şey anlamadım.
Fatih: Bir daha anlatır mısın?
Samet: *ses kaydı* Sigarayı bırakmak için sigara bırakma hattına aramış, demiş 'Benim eve de sigara bırak.' Hani sigarayı bırakma hattı ya.
Fatih: DEOJDEDOPKFPLDMKELMDLPFMPEKLSDĞDŞLŞEĞP
Çağdaş: Gruptaki beyinler ayrıldı herhalde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos Krallığı | Texting
FanficÇağdaş, Kaos Krallığı'nı yarattı. Çağdaş, Bilgin'i ekledi. Çağdaş, Ufuk'u ekledi. Çağdaş, Fatih'i ekledi. Çağdaş, Samet'i ekledi. Çağdaş, Sarp'ı ekledi. Çağdaş, Can'ı ekledi. Çağdaş, Yunus'u ekledi. Çağdaş, Hamza'yı ekledi. Çağdaş, Mete'yi ekledi. Ç...