KK 13 - ÇITIR İNSTA?

43 6 33
                                    

Yunus'tan

Sonunda ayrılmışlardı, büyü işe yaramıştı; Büyücü Kadına son bir kez gidip bağlama büyüsü yaptırmıştım. Ne zaman işe yarardı, bilemiyordum ama en yakın zamanda işe yarardı.

Hakan'dan ayrıldığı için teselli amaçlı evine çoktan gitmiştim, kapıyı açtığında Bilgin'in ağladığını fark ettim; hemen ona sarılmıştım.

Hakan ile ayrıldıktan sonra story de atmıyordu ve fake hesaptan neden atmadığını sorsam da yazmıyordu, göz göre göre böyle görmek beni üzüyordu ama başkalarına yar etmem onu.

"Sana çay yapmamı ister misin? Odana git sen, biraz dinlenmelisin; yorgun görünüyorsun. Ben de çay yapıp geliyorum." dediğimde bir şey demedi ve odasına doğru yürümeye başladı.

Süzülmüştü, poposu biraz daha inikti.

Mutfağa girip büyüyü nereye koyacağıma dair etrafıma bakındım ama bulamadım, bu sefer salona bakacaktım; salona girdiğimde koltuğun altına bantlamak iyi fikirdi.

Hemen işlemi yaptıktan sonra mutfağa girdim ve Yunus için çay demlemeye başladım.

*****

Kaos Krallığı

Yunus: Yine birlikteyiz.

Yunus:

Yunus: Heyecandan fazladan bardak koymuşum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yunus: Heyecandan fazladan bardak koymuşum.

Çağdaş: Seni gidi seni.

Ufuk: Abi nereye gittin?

Çağdaş: Nereye olacak? Ağlayan ve üzgün olan Bilgin Abi'ye teselli çayı yapmış, aslan abim; gelsin dolarlar.

Ufuk: Sen bizi para olarak mı görüyorsun?

Çağdaş: Evet.

Ufuk: Ayıp, neyse özele gelsene.

Çağdaş: Ok Enayi.

Çağdaş - Ufuk özel

Çağdaş: Ne var lan?

Ufuk: Büyüler işe yaramıyor, söylediğin büyücü diğerleri gibiyse.

Çağdaş: Çok güvenilir bir kadın Ufuk, güven bana; Yunus Abi de gitti, baksana iki gün de hemen ayrıldılar. Ender de sana gelir.

Ufuk: Emin misin?

Çağdaş: Eminim, bir iki seans daha ihtiyacın var.

Ufuk: Tamam o zaman.

Ufuk - Ender özel

Ufuk: Tem tek tik oluyor ama içimi dökmek istiyorum, seni seviyorum Ender.

Kaos Krallığı  | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin