Yunus'tan
"Ufuk, neden buradasın?" diye sordum tekrardan.
"Abi, ben Ender için buraya geldim; ona aşığım, bana aşık olmasını istiyorum." dediğinde gözlerim doldu ve ona sarıldım.
O da bana sarılmıştı, birden popomu avuçlamasıyla birlikte korkuyla ona baktım.
"Ne yaptığını sanıyorsun?"
"Ender'in götüne benziyordu abi kusura bakma." dediğinde gözlerimi devirdim.
"Yürü git Ufuk, senden nefret ediyorum; senin götün de Yunus'un götüne benziyor ama ben senin götünü ellemiyorum." dediğimde Ufuk sırıttı.
"Abi elleyebilirsin, sorun yok ama benim acelem var; malzemeleri almam lazım, daha Ender'in evine gidip büyüleri yerleştirmem lazım."
"Büyüleri nasıl yerleştireceksin Ufuk'cum, anahtarın yok ki." dedim ama Ufuk'u bir gram tanıyorsam kesin bir yerden anahtar bulmuştur.
"Abi Ender'e söylemeyeceğini biliyorum çünkü büyücüye gittiğini biliyorum ve bunu Bilgin Abiye anlatırım, anahtar konusuna gelirsek Ender'in evine çilingir çağırıp kilidini değiştirdim; yeni anahtarlarını da Ender'in anahtarıyla değiştirdim. Yedek anahtarlarda ben de, bazen Ender yokken odasına girip yastığını kokluyorum; her gün duş alıyor biliyor muydun abi? Yastığı şampuan kokuyor, havlusu sürekli ıslak dokuyorum. Onsuz yapamam ben Yunus Abi beni sevmiyor, Sercan'da ne buluyor anlamıyorum; aslında anlıyorum o da Enderinki gibi güzel götlü ama Enderinki avuçlanır ama Sercan'ınki biraz düz gibi, seninki de Ender'inki gibi abi."
Ender'in uzun konuşmasından sonra konu ne ara bana geldiğini anlamamıştım, Bilgin'in götü nasıldı acaba? Hiç dikkatimi çekmemişti, onun gözlerine bakmaktan götüne bakmak hiç aklıma gelmemişti.
"Ender benim gitmem lazım, randevum yanacak." diyerek Ender'i iterek içeriye girdim.
Büyücüme doğru giderken bir yandan da ne yapacağımı da bilmiyordum, büyücümün yardımcısı bana kahve yapacağını ve birkaç dakika beklemem gerektiğini söyledi.
Bu birkaç dakika içerisinde Bilgin'in İnstagramına girmiş ve fotoğraflarına gelen yorumlarını okumaya başladım, neler olacağını bilmiyordum ama Bilgin'in fotoğraflarının yorumları beni sinirlendirmişti.
@fahriye.çozen: Abi, çok yakışıklısın; ne zaman Yunus abi ile albüm gelir?
Bilgin'in cevabı ise beni derinden etkilemişti, benimle albüm yapmayacağını ve Hakan ile ortak bir albüm geleceğini söyledi.
Bilgin'i kaybetmiştim.
"Beyefendi, hanımefendi sizi çağırıyor ve kahveyle birlikte gidin; büyü yapıldıktan sonra kahve falı bedava; kampanyalarımız arasında." dediğinde bir şey demedim ve gösterdiği odaya kahvemle giriş yaptım.
Yaşlı kadın otururken hemen karşısına oturdum, kadın ile biraz bakıştıktan sonra ona Bilgin'e büyü yaptığımı ama ters teptiğini ve Hakan'a aşık olduğunu söyledim.
"Düzeltmen için sana muska yazacağım ve bu muskaları yastıklarının içerisine koyacaksın, bir hafta sonra bu muskaların tesiri ortaya çıkaracak ve bu işlem sana aşık olması için ama ilk önce bahsettiğin kişileri ayırmak lazım; bu büyü için de malzemeler gerekiyor. Kişilerin saç teli, tırnak gibi şeylerden birini getirmen lazım, ondan sonra bu malzemelerden büyü yapacağım." dediğinde onayladım.
Bilgin'in ayak tırnağı ile bir şırınga dolusu kanı vardı ama Hakan'ın yoktu ve bunu kendi yöntemlerimle halledecektim.
"Kahve falına bakmamı ister misin?" diye sordu birden.
"Olur." diyip kahveyi hızlıca içip kapattım.
Birkaç dakika içerisinde kahve soğudu ve fincanı açtı. "Bu adamı çok mu seviyorsun? İçine atmışsın vah vah ama burada takım elbiseli biri görüyorum, hiç yakışmıyor ona; ondan uzak dur, tehlikeli o." dediğinde şaşkınlıkla baktım.
"Kim ki o?" diye sordum istemsizce.
"Adı Ç ile başlıyor, onun dediklerinin hepsini yap; sonu kötü olur." dediğinde bu kişinin Çağdaş olduğunu anladım.
"Çağdaş falımı rahat bırak."
"Bırakamaz, sen ve arkadaşlarınla uğraşmayı seviyor." dediğinde ofladım.
"Başka kimi görüyorsun?" diye sordum.
Belki Bilgin ile aramızda bir şeyler olur. "Mutlu olacaksın ilerleyen zamanlarda, bu da büyünün işe yaradığının kanıtı." dediğinde gülümsedim.
"Bu kadar, başka birine büyü yapacak mısın?" diye sordu.
"Hayır teşekkürler."
"Gitmeden önce şunu söylemek istiyorum, ayırma büyüsü ilk önce yapılacağı için muska yazmıyorum; o yüzden sadece kahve parasını ödesen yeter." dediğinde şaşkınlıkla ona baktım.
"Hani kampanyaydı, neden kahve parasını ödüyorum?" diye sordum istemsizce.
"Büyü yaptık mı evladım? Hayır, büyü yapsaydık kahve parasını almazdım ama kahveyi de cebimizden ödüyoruz."
"Kaç lira?" diye sordum.
"Yardımcıma ödüyorsunuz." dediğinde bir şey demeyip odadan çıktım ve yardımcısı koltukta oturmuş Büyücü Nasıl Olunur? adlı kitabı okuyordu.
Yalandan öksürdükten sonra kadın bana baktı. "Büyü yaptırdın mı?" diye sordu.
"Hayır, kahve parasını ödemem lazımmış; bir daha ki sefere olacakmış." dediğimde ayağa kalktı kadın.
"Kırk lira versen yeter yakışıklı, istersen kahve içersek almam para." diyince gözlerim doldu.
Ahlaksızca tekliflere maruz kalıyorum, kıymetimi bil Bilgin.
"Olmaz, kalp var ben de, çarpındı yapıyor sonra." diyip kırk lirayı hızlıca kadına verdim fakat kadın parayı verirken anlık olarak elimi okşadı.
"Kıyamam."
"Ahlaksız tekliflere karşıyım ben, Bilgin'ime sadığım ben." diyerek koşarak evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos Krallığı | Texting
FanficÇağdaş, Kaos Krallığı'nı yarattı. Çağdaş, Bilgin'i ekledi. Çağdaş, Ufuk'u ekledi. Çağdaş, Fatih'i ekledi. Çağdaş, Samet'i ekledi. Çağdaş, Sarp'ı ekledi. Çağdaş, Can'ı ekledi. Çağdaş, Yunus'u ekledi. Çağdaş, Hamza'yı ekledi. Çağdaş, Mete'yi ekledi. Ç...