KK 16 - VURULMA

35 6 64
                                    

Çağdaş: Ne oldu lan? Neden hastaneye kaldırıldın?

Ufuk: Çok önemli bir şey oldu.

Sarp: Anlat lan, insanı meraklandırma.

Mete: Çağdaş bile soruyor, onun da haberi yok.

Çağdaş: Hastane kayıtlarına baktım, doktor yazmamış daha.

Hamza: Hızlısın kral.

Çağdaş: Herhalde oğlum, biraz daha övsenize; egom tatmin oluyor djojfodp

Ufuk: Lütfen bana odaklanır mısınız?

Fatih: Söyle amına koyayım söyle, ilgi manyağı. Bütün grup neden hastaneye kaldırıldığını merak ediyor.

Ufuk: İlgi manyağı değilim, aşığım sadece.

Samet: Söyle artık terörist tipli sülük.

Ufuk: Samet'cim kalbimi kırıyorsun ama, sülük falan ayıp oluyor.

Fatih: Terörist olduğunu kabul ediyorsun yani.

Ufuk: Yoo ama neyse. 

Can: Artık anlat oç.

Ufuk: Çok merak ediyorsunuz, hemen anlatıyorum; Ender'i eve bıraktığım sırada Ender beni öptü dudaklarımdan ben de heyecandan bayılmışım Ender'in kucağına. Ah ah, gözlerimin önünden geçmiyor.

Çağdaş: Siz sevgili mi oldunuz şimdi?

Ufuk: Öyle görünüyor @Ender odama gelsene aşkım.

Ender: Uyandın mı aşkım, doktor ile konuşuyordum.

Ufuk: Evet canım, uyandım.

Ender: Hemen geliyorum.

Sarp: Sonunda bunlar sevgili oldu lan.

Samet: Biz de mi ilişkimizi geliştirsek Sarışınım.

Sarp: Gel eve de şarap açayım, yüz yüze detaylı bir şekilde konuşalım canım.

Hamza: Ah ah bunlar bile yüz yüze konuşuyorlar, ben yüz yüze konuşamıyorum birileriyle.

Mete: Benden mi bahsediyorsun?

Hamza: Senden bahsetmemiştim neden üstüne alındın?

Mete: Hiç öylesine Hamza.

Hamza: Neyse.

*****

Ufuk'tan

Güzel Götlüm Ender'im odama girdiğinde dünden kalma kıyafetinin çıkmadığını bildiğim halde yine seksi durduğunu kabullenmem lazımdı.

Yırtık pırtık kıyafetlerle bile çok seksi dururdu benim gözümde, Çağdaş sayesinde sevdiceğimle bir ömür boyu mutlu olacaktım; yanıma oturmasıyla birlikte ona değen her hücrem titriyordu ama Ender bunun farkında değildi.

"İyi misin Ufuk? Bayıldığında çok endişelendim biliyor musun?" dediğinde midemin kasılmasıyla birlikte stres ve heyecandan dolayı bulandığını fark ettim, bunu önemsedim. Önemli olan Ender'imdi.

"İyiyim çok şükür Ender, sen benim yanımda olduğun sürece her zaman ben her zaman iyi olacağım." dediğimde Ender endişe ile bana sarıldı.

Kalbim sandığımdan daha fazla hızlı attığını fark ettim, Ender'in hayalini uzun zamandır hayal ediyordum ve Çağdaş'ın grubu açıldığı dönemlerde bana söyleseler asla inanmazdım böyle bir şey olacağını. 

Kaos Krallığı  | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin