Bölüm şarkısı: Sevimo & Kaçan Trenler - Beni Alt Ettin (İyi Halt Ettin)
Çağdaş'tan
"Pamuk şeker Onur?"
"Yes bebeğim, bu hatun da kim?" diye sordu Maya'yı göstererek.
"Sana ne lan, sevgilim hakkında doğru düzgün konuş."
"Eski sevgilimin böyle şeyler demesi kalbimi kırıyor ama ben seni unuttum, bak yeni sevgilim ile geldik." diyip arkasına dönüp birine el salladı.
El salladığı kişiye baktığımda gözüm seyirdi, Hakan Abi ile sevgili olacağını hiç düşünmemiştim. O Yunus Abi ile Bilgin Abiyi vurmuştu, Yunus Abi az daha ölecekti ve Onur bunları biliyordu.
"Hakan Abinin Yunus Abi ile Bilgin Abiyi vurduğunu biliyorsun değil mi?" diye sordum.
"Evet, biliyorum. Hakan bana her şeyi anlattı, Yunus Abi ona silah sıkmış ve Hakan Abiye vuracağı sırada Bilgin Abi araya girmiş, Yunus Abi Bilgin Abiyi vurmuş; Hakan da Yunus Abiyi. Tamamen nefsi müdafaa."
Gözümün seyirdiğini hissediyordum, Hakan Abi nasıl böyle bir şey yapardı? Biz onun dostları iken herkesi kaybetmişti.
"Demek nefsi müdafaa." dedim kendi kendime.
Hakan Abi de yanımıza gelince bana ve Maya'ya baktı. "Bir sorun mu var Pembişim?" diye sorarak Onur'un belini tuttu ve kendine çekti.
"Pembişim?"
"Evet bir sorun mu var Çağdaş'cım?" diye sordu Hakan Abi.
"Abi senin mahkeme işleri ne oldu?" Diye sordum.
"Yunus ve Bilgin şikayetçi olmadı tatlım."
Ne?
*****
Kaos Krallığı
Sarp: Aşkından öldüğüm Wolf bakışlımın size bir vasiyeti var, uzun bir süre hastanede kalacak.
Ufuk: Çok merak ettim, hemen söyle.
Fatih: O kel böyle şiddete eğilimli olduğu sürece zor çıkar hastaneden.
Sarp: Wolf bakışlım hakkında doğru düzgün konuşun çünkü kendisi sinirleniyor. Zaten kendisine yeni yeni geliyor, dediklerinizi okursa üzülür.
Ender: O okursa ne olur? Yine aynı şeyleri diyecek. Neyse neymiş vasiyeti?
Sarp: Hemen açıklıyorum beyler.
Yunus: Dinliyoruz.
Sarp: *ses kaydı* Aşağıda belirtilen organlar dışındaki tüm organların Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanlığına bağışlanmıştır. İstinai organlarım aşağıdaki gibidir.
Ufuk: Nasıl aşağıdaki gibidir?
Sarp: *ses kaydı* Bir beynim Yunus Özyavuz'a, iki kalbim Sarp Palaur'a, Allahını severim senin.
Fatih: Noluyo kardeşim?
Bilgin: Bana geliyor.
Sarp: *ses kaydı* üç dalağım Bilgin Özçalkan'a dört ismi ikinci vasiyetinde belirtilen malum organımsa Çağdaş Terzi'ye bağışlanmıştır.
Ufuk: sjskskalsmalsmslsmalsl
Sarp: *ses kaydı* saygılarımla 15 Ocak 2024 Doktor Murat Samet Gönüllü
Çağdaş: Samet'in çükü neden bende acaba?
Sarp: Taşşak falan seviyorsun ya o yüzden
Çağdaş: Samet'in çükünü aldığımıza göre artık siktirip gidebilirim.
*****
Samet'ten
Hayat çok zordu ama hastane de kaktüs olmak daha çok zordu.
Pepee'nin dedesi ve Caillou ile zaman geçirmek kötüydü, onlar hep kavga ediyorlardı ve çiçek açmama müsaade etmiyorlardı; onlarla ne zaman konuşmaya çalışsam çiçeklerimi koparmakla tehdit ediyorlardı.
Doktorum bir iki haftaya çıkacağımı söylediği için mutluydum, onlarla zaman geçirmek istemiyordum; zaten Sarp'ı da özlemiştim.
Doktorun müsaade ettiği zamanlarda görüşüyorduk, onun haricinde görüşecek bir yerimiz de yoktu.
Canım sıkıldığı için bir zamanlar Acun'un olduğu ama şimdi Murat Abi'nin kanalını açtım, kaos için ölümü yiyecek olan Çağdaş'ın yeni programı yoktu; acaba çıktıktan sonra Murat Abi benim için program yapar mıydı?
Can'dan dolayı bunu istemek kötüydü, Can bu haldeyken olmazdı; Can demişken acaba nasıldı durumu? Son dakika gelen sorulardan dolayı başım ağrımaya başladı.
Çok düşününce başım ağrıyordu, bu durumdan nefret ediyordum.
Televizyon odasındayken yanıma gelen bir erkekle başımı kaldırdım, siyah saçlı ve buğday saçlı birinin yanıma oturmasıyla ürkekçe ona baktım.
"Selam güzellik."
Ballı Kurabiyemden başka kimse bana güzellik diyemezdi, kaşlarımı çatıp ondan rahatsız olduğumu belli etmeye çalıştım.
"Görüyorum ki yeni kanlar gelmiş ve biraz utangaç." diyerek elini omzuma koydu.
Sarp'ım kurtar beni.
"Konuşmayı sevmiyorsun ama bu kliniktn çıktıktan sonra birlikte kebap yiyelim mi? Severim ben kebabı, sen de seversin." diyerek sırıttı.
Kebap mı? Kimdi bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos Krallığı | Texting
FanfictionÇağdaş, Kaos Krallığı'nı yarattı. Çağdaş, Bilgin'i ekledi. Çağdaş, Ufuk'u ekledi. Çağdaş, Fatih'i ekledi. Çağdaş, Samet'i ekledi. Çağdaş, Sarp'ı ekledi. Çağdaş, Can'ı ekledi. Çağdaş, Yunus'u ekledi. Çağdaş, Hamza'yı ekledi. Çağdaş, Mete'yi ekledi. Ç...