KK 14 - ENDER BEKLE BENİ, GELİYORUM AŞKIM

41 6 17
                                    

Bilgin: Artık daha iyiyim gençler.

Sarp: Yunus Abi, iyi geliyor demek ki.

Bilgin: Artık geliyor.

Samet: Gençler size bir şey demem lazım, Sarp bana bir şey aldı.

Samet: 

Murat: Bunun siyahlısı varsa alırım bundan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Murat: Bunun siyahlısı varsa alırım bundan

Sarp: Vardı abi, linkini atarım sana.

Can: Bana at kanka, ben alırım.

Ufuk: Can'ı da kaybediyoruz ağalar.

Murat: Kardeşim, Can senin seçeneğin bile olamaz; bir daha Can'ın ismini dahi almayacaksın. Eğer yaparsan sadece evini kurşunlatmakla kalmam.

Ufuk: Ben anlayacağımı anladım abi, saygılar ve sevgililer.

Ender: Bir daha Sercan ile beni aynı cümlede kullanmayın artık arkadaşlar.

Sercan: Pıtırcığım, lütfen beni bir dinle.

Ender: Neyi anlayacağım Sercan, seni ve bir başka erkekle aynı yatakta gördüm ya; senden nefret ediyorum.

Erman: Ağa bu ne? Grup grup değil ayrılık yuvası.

Ufuk: Sonunda beeee.

Sercan: Bu iş Ufuk'a yaradı, Ender'im bari gruba yazarak ayrıldığımızı söylemeseydin.

Çağdaş: Sercan bu yapılır mı be Ender'e? Biliyordum da neyse, ayrılmanızı bekliyordum.

Ender: Birden fazla kez mi beni aldattı Sercan beni? Çağdaş nereden biliyorsun?

Çağdaş: Buna cevap veremem, eski iki aşığın arasına giremem şu anlık.

Ender: @Sercan buraya gel hemen, açıkla her şeyi.

Sercan: Özür dilerim Pıtırcığım, bilerek olmadı; sarhoştum yemin ederim.

Ender: Herkeste aynı şeyi söylüyor, Hakan Abi de dedi Fatih'te; sence ben bunları yer miyim artık Sercan? Bana bir daha Pıtırcığım demeyeceksin, bundan sonra senin ile herhangi bir bağım kalmadı.

Sercan: Yavrum sen benim Pıtırcığımsın.

Ender: Sercan sen mi söyleyeceksin yoksa Çağdaş'a para verip her şeyi ondan mı öğreneyim?

Samet: Çok heyecanlı, Sarp ile çekirdek çitleyip mesajları okuyoruz.

Ufuk: Ben Çağdaş'a para verip spoiler yedim, Sercan'ın ne bok yediklerini öğrendim.

Sarp: Ay bize de söylesene.

Ufuk: Beş yüz dolara veririm, yarı fiyatına veriyorum.

Fatih: Çağdaş'ta Ufuk'u iyi kazıklıyor he.

Mete: Çağdaş boşuna enayi demiyor.

Hamza: Mete ile ilk defa katılıyorum.

Ender: Sence tek derdiniz Ufuk'un kazıklanması mı ya? BEN BURADA ALDATILDIM.

Sercan: Eğer her şeyi anlatırsam beni affedecek misin?

Ender: Önce anlat daha sonra bakarız.

Sercan: Her şey Tinder'ı indirmemle başladı, oradan erkek sevgililerim oldu; aynı zamanda Ender ile sevgiliydim. Onları bırakmak istiyordum ama bir yandan da tadını aldıktan sonra insan bırakamıyor, birlikte olduğum kişilerden biri beni aradı ve buluşalım tekrardan dedi. Ben de kabul ettim ve birlikte olurken Ender bastı.

Sercan: Tinder'da bir sürü kişi ile sexxting yaptım, büyük ihtimalle Çağdaş oradan biliyor.

Sercan: Her şeyi anlattığıma göre beni affeder misin Pıtırcığım?

Ender: Bir soru daha sormam gerekiyor, seninle Mardivlere gittiğimizde de beni aldattın mı orada?

Sercan: Evet, sen bir ara sızmıştın; ben de orada birini buldum ve odasında birlikte oldum. Beni affedecek misin?

Ender: Hayır, senden nefret ediyorum Sercan; seni sevmiyorum artık. Ufuk bile beni aldatmazdı, senden beklemezdim Sercan.

Sercan: Affet beni aşkım.

Ender: Affetmiyorum, seni engelleyeceğim; bir daha yazma.

Ender, Sercan'ı engelledi.

Ufuk: Şu dünyadaki en mutlu kişi mutluluk verendir

Ufuk: Şu dünyadaki sevilen kişi sevmeyi bilendir

Ufuk: Şu dünyadaki en güçlü kişi güçlükten gelendir

Ufuk: Şu dünyadaki en bilgin kişi kendini bilendir

Ufuk: Bütün dünya buna inansa

Ufuk: Bir inansa, hayat bayram olsa

Ufuk: İnsanlar el ele tutuşsa

Ufuk: Birlik olsa

Ufuk: Uzansak sonsuza

Sarp: Bu dünyada Ufuk kadar mutlu biri yok artık.

Samet: Ufuk, Evrene pozitif enerji göndere göndere kabul ettirdi lan; Allah'tan Sarp ile çoktan sevgili oldum.

Sarp: Yiaa

Mete: Sercan'dan beklemezdim, kaç aydır birliktelerdi lan; her şey üst üste geldi lan.

Hamza: Harbi lan, ben de beklemiyordum.

Bilgin: Ender ben seni çok iyi anlıyorum, yavaş yavaş alışacaksın.

Ufuk: @Ender Güzel götlüm yanına gelmemi ister misin?

Ender: Ağlıyorum zaten Ufuk, gelmek istiyorsan gelebilirsin.

Sercan: Lan benden ayrılır ayrılmaz gidip Ufuk'a sığındın, senden beklemiyordum Ender; yazıklar olsun.

Ender: Sen beni aldattın Sercan, farkında mısın? Bana burada laf edemezsin.

Yunus: Yargı dağıtıldı ağa.

Sarp: Haklı mk.

Ufuk: Geliyorum aşkım, taksi bekliyorum.

Erman: Ufuk şanslı gününde.

Mete: Ben burada aşk görüyorum.

Fatih: Ufuk kardeşim iyi işler.

Ufuk: Salak salak konuşma, ben sen miyim mk

Fatih: Kes kes kes.

Ufuk: @Ender bekle beni aşkım, geliyorum.


Kaos Krallığı  | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin