Samet'ten
Kaktüslüğümün ilk evresinde olmama rağmen çiçek açmama müsaade etmeyen kebapla kafayı bozmuş adama baktım.
"Ben Adem, burada bana Kebapçı derler; Kebap dükkanım var ve kebap stickerları yapıyorum." diyerek elini uzattı.
"Elini tutamam, en son elime sevgilim Sarp tuttu ve ondan sonra ondan başka kimseyle tutmamayı söz verdim." diyerek elini tutmayı reddettim.
Adem biraz bozulsa da ellerime baktı. "Ne için geldin Yeni Kan?" diye sordu bir anda.
"Kaktüs olacağım ve çiçek açacağım, çiçek açtığım an buradan gideceğim." diyerek kararlılığım karşında o da şaşkındı.
"Ha şu Kel Kaktüs sensin." diye mırıldandı.
Kel mi? Kel mi?
"Sensin ulan Kel." diye bağırdım bir anda ve ayağa kalktım.
"Sen kimsin de bana Kel dersim he Kebapçı? Senin saçlarını tek tek yolarım." diye bağırdım yine.
"N'oldu, çiçeklerin mi soldu? Saçlarımı kıskanma artist." dedi sırıtarak.
"Ulan sen çiçeklerim hakkında nasıl böyle dersin?" diyerek yakasından tuttum ve onu kaldırmaya çalıştım ama kaslı kollarım buna müsaade etmedi.
Görevlilerin odaya girdiklerini gördüğüm an ölümcül bakışlarım olan beşinci bakışlarımı attım ama onlara etki sağlamadı.
"Ayrılın." diye bize komut veren adamın dediklerini önemsemedim.
"Siz benden uzak durun, bu adam bana Kel diyemez." diye bağırdım.
Bunu sadece Çağdaş diyebilirdi.
"Çiçeğin bile açamıyor senin Kaktüs, gelmiş burada bana laf yapıyorsun." diye bağırdı Kebap kılıklı Adem.
"Açacak, çiçeğimi kimse solduramaz ulan."
Görevliler beni tamamen Adem'den ayırdı ve beni ondan uzaklaştırmayı başardılar.
"Çıkışta görüşeceğiz ulan, görüşeceğiz." diye bağırdım sürüklenirken.
"Çiçekleri olmayan Kaktüsler ne zamana kadar bu kadar yükseldi?" diye sırıttı Adem.
"Kebabın bile yok senin, kendine gel; Kebap bile yiyemiyorsun."
*****
Kaos Krallığı
Çağdaş: Abi kflklğfldğlğd
Sarp: Noldu lan?
Çağdaş: Samet, kavga etmiş; güvenlik kameralarından izliyorum fkdopfkdğpfd
Sarp: NEE
-Bana haber vermediler.
Çağdaş: Bir iki saate haber verirler kanka.
Sarp: Hemen videoyu at, merak ettim.
Çağdaş: Kanka, videoyu atamam ama sana linki atabilirim.
Fatih: Şüpheli.
Çağdaş: Ne alaka mk?
Fatih: Kendine hacker diyen birisin mk, bir videoyu mu atamayacaksın?
Çağdaş: İkisi aynı şey değil, benim de sınırlarım var.
Fatih: hm.
Çağdaş: linko.com/videoseveriko/3094039293
Sarp: Hemen geliyorum, sağ ol kankacım.
Çağdaş: Amin.
Ufuk: Mk ben bile anladım, Çağdaş'ın linklerine güven olmaz Sarışın umarım girmemişsindir.
Sarp: Şey-
Çağdaş: Kanka, bir iki saate polisler gelir; kusura bakma.
Sarp: Neden kanka? Ne yaptım ki? Bomboş sayfaydı.
Çağdaş: Kanka, ben güvenlik kamerasına baktım ya; bu nedenden dolayı gizlice girdim ve başım sanmasın diye attığım linke basan kişi sanki ilk o güvenlik kamerasına girmiş gibi yaptım; bunları söyleyerek mesajları birazdan sileceğim. Habersin olsun.
Sarp: Sikiyim seni Çağdaş, bir polislik olmadığım kalmıştı; o da oldu mk.
Çağdaş: Fena mı, biriniz hastanede diğeriniz hapishanede; kavuşamayan aşıklar ama üzülme. Temiz don getiririm, hatta aklıma mükemmel bir plan geldi; hapisteki arkadaşlarının kirli donlarını bana ver ve ben de o donları yıkayım, her poşete elli lira alsak köşeyi döndük Sarp. Sana da kıyak geçiyorum, her poşetten yirmi lira al.
Sarp: O kadar iyisin ki sağ
ol, kaçma planı yapacağım; gidiyorum ben.
Ufuk: Max Samet'in kaldığı hastaneye gidecek.
Ender: Boş ver aşkım, gelsene yanıma.
Fatih: Verecek yine Ender mk.
Ufuk: Sana verecek hali yok mk, git manita yap da sen de ver mk.
Erman: JWKJEOKDOPEKDPĞ
Mete: Noluyor noluyor?
Hamza: Vermek falan hayırdır, kim kime veriyor yoksa ben mi Mete'ye veriyorum ldkfopdklfpğd
Erman: Hamza dünden hazır vermeye.
Yunus: Biz birbirimize veriyoruz, siz de verin canlarr
Bilgin: Öhö öhö öhö öhö
Ufuk: Aynen, ahlağımız bozuluyor; aynen.
Bilgin: Öyle olur ufak tefek şeyler.
Erman: SOKDSKĞPDSLĞSŞ
Çağdaş: Sarp'ın teli hastaneye doğru ilerliyor mk, cidden de hastaneye gidiyor salak.
Erman: Ne bekliyorsun mk, senin gibi boş mu o? Aşık o aşık.
Çağdaş: Ben de aşığım, Maya'ya; Kızıl Hatunum.
-Ufuk, Kızıl Hatun kelimesi ile ilgili dalga geçme; yazdığını gördüm.
Ufuk: Ama ama ama
Çağdaş: Siktir git Ender'e ver mk.
1 saat sonra
Sarp: Polisler geldi, tuvaletteyim; beni tutuklayacaklar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos Krallığı | Texting
FanfictionÇağdaş, Kaos Krallığı'nı yarattı. Çağdaş, Bilgin'i ekledi. Çağdaş, Ufuk'u ekledi. Çağdaş, Fatih'i ekledi. Çağdaş, Samet'i ekledi. Çağdaş, Sarp'ı ekledi. Çağdaş, Can'ı ekledi. Çağdaş, Yunus'u ekledi. Çağdaş, Hamza'yı ekledi. Çağdaş, Mete'yi ekledi. Ç...