2023. 09. 01.
Reggel már korán felkeltem ami annak is betudható, hogy verseny hétvége lesz. Illetve most én akartam elsőnek jó reggelt üzenetet írni. Remélem Paulnak ez több erőt add majd ,hogy jól teljesítsen ma a pályán.
Teljes hatás érdekében mikor láttam ,hogy vissza írt fel is hívtam. Ha nem is lehetek ott akkor is szeretném ha érezné a támogatásom.
-Jó reggelt drága. -szólalt meg álmos hangon ami nekem talán még mindig a gyenge pontom.
-Jó reggelt neked is.
-Olyan jó hallani a hangod. Megnyugtató. -muszáj voltam elkuncogni magam. Annyira aranyos volt és egyszerre hihetetlen az ,hogy ezt kimondta.
-Bár még sose mondta senki de örülök ,hogy ilyen hatással vagyok rád több száz kilométerről is.
-Ne is mond. Olyan szomorú ,hogy ilyen messze vagy tőlem. De már csak nyolc nap.
- Nem tudtad megoldani? -kérdeztem szomorúan. Pénteken van a szülinapom. Hogy őszinte legyek nagyon szeretném Paulal együtt tölteni. Meg az legalább egy nappal hamarabb is van. Már nagyon hiányzik az észt pilóta.
-Sajnálom. Tudom milyen fontos lett volna ez neked. De már nincs jegy a péntek délutáni járatra. Reggel pedig forgattunk így azzal nem tudok menni. De ígérem szombat délután már az ajtód előtt leszek. Jó?
-Uhum.
-Anne. Hidd el nekem is nagyon hiányzol és ha tehetném már most veled lennék. De az elmúlt két hétben a Prema előszeretettel szívatott minket. Ez miatt is lesz most az edző tábor.
-Tudom. -mondtam szomorúan. -De nem baj kibírom ezt az egy napot. Azon ne múljon.
-Majd ma nézhetsz a tv-ben. Ja meg ma délután új Prema videó. De erről nem tudsz.-tette hozzá. Csak halványan mosolyogni kezdtem. Előző héten sok videót leforgattak. Sokról kaptunk is kulissza titkot.
-Melyik lesz? -kérdeztem rá végül.
-Amelyik forgatása után felhívtalak ,hogy mindjárt elájulok olyan szarul vagyok.
-Ne. Nem akarom azt nézni ahogy szenvedsz.
-Pedig jó kérdések voltak. Dino megszívatott , megkérdezte van e barátnőm. Azt ez miatt meg kellett ennem valami büdös sajtot.
-Fúj. Szerencsétlen. Sajnálak de tényleg.
-De ezen kívül csak majdnem az összesre nem válaszoltam.
-Kimondva is rosszul hangzik. Szerencsére Lisa átjön. Nem kell egyedül néznem.
-Akkor nem hívhatlak fel időmérő után? -kérdezte szomorúan.
-Dehogynem. Lisa úgy is hívja majd egyből Dinot. Így nem hiszem ,hogy probléma lenne.
-Igaz. Jókor jövök rá én is. -mondta nevetve. -Ha tudnád Dino ,hogy néz most rám. -nevetett még mindig.
-Vele vagy egy szobába?
-Aha. Igaz milyen rossz. Áu ezt most miért kaptam. -nem tudom csapattársa mit vágott hozzá de élvezem azt hogy szivatja Pault.
-Talán nem mondanál ilyet akkor nem kaptál volna semmit. -oktattam ki nevetve.
-Ooo Anne te meg se szólalj drágám.
-Ilyen szépen még sosem kussoltatál be nőt. -Nevetett Dino is. -Áu ezt most miért kaptam? -Magamba konstatáltam ,hogy olyanok mint az ovisok. Mikor múltkor azt mondtam ,hogy mentális koruk 15 akkor nagyot tévedtem. Van az 3 is.
YOU ARE READING
Phone Number
RomanceAnne van Gervan egy 16 éves Formula-1 rajongó lány. Élete teljesen megváltozott egyik napról a másikra. A nyári szünet eleji tesztekre legjobb barátnőjének, Lisanak sikerült elintéznie ,hogy a Paddockba tudjanak lenni. Unalmas várakozás során egysze...