Part 2

449 11 0
                                    

2023.07.31.

Ahogy Lisa tegnap megígérte a bejárat előtt találkoztunk. Bár úgy volt megbeszélve 10:30 vagyunk itt mi már egy órával hamarabb ott voltunk. Lisa apjával jött akitől meg is kaptuk a belépőket. Ahogy beléptünk a kapun olyan mintha a mennyországba léptem volna be. Egyszerűen csak ámultam és bámultam. Varázslatos élmény volt itt lenni még akkor is ha csak teszt napon vagyunk.

-Na jól van lányok magatokra hagylak titeket. Bármi van menjetek a Williams bázisára rendben? -kérdezett minket mire mi hevesen bólogattunk.

Ahogy végig mentünk az egészen szépen lassan úgy egyre valóságosabbá vált. A kamera a kezünkbe ragadt így ha már egy F1-es márka jelzést vagy bármit megláttunk azt fotóztuk. Ha jól számoltam 4-szer mentünk el a végéig majd vissza. És pont jókor érkeztünk vissza ugyan is Yuki Tsunoda pont akkor lépet be. A kis japán pilóta tényleg nem hazudtolja meg a magasággát és ezen nem is nagyon csodálkozunk.

-Én megakarom ölelni. -jelentettem ki mikor egyre közelebb jött hozzánk.

-Hajrá -mondta nevetve a barátnőm.

-Szia Yuki -szólítottuk le mikor már majdnem mellénk ért.

-Sziasztok. -mosolygott ránk.

-Megölelhetlek? -kérdeztem nevetve. Jézus ez nagyon hülyén vette ki magát.

-Persze. -lépett hozzám közelebb és teljesen nyugodtan átölelt. A barátnőm persze egyből lefotózta.

-Yuki csinálhatunk egy képet? -kérdezte meg a kis jelenet után Liza.

-Várj jó így a hajam? -kérdezett meg minket egyből mire mi nevetve azt válaszoltuk hogy tökéletes. -Adjatok egy telefont megakarom nézni magam. -mondta nevetve mire én átnyújtottam neki az eszközöm. -Na most már csinálhatjuk. -állt be mellénk mikor megbizonyosodott róla hogy tökéletesen néz ki és a telefonomat is vissza adta.

-Köszi Yuki. -mondtuk egyszerre. Ő csak vissza válaszolt hogy ugyan majd ment is a dolgára.

-Ez irtó aranyos volt.-jelentettem ki mire mindketten nevetni kezdtünk. Hihetetlen, hogy megöleltem. -Most azonnal küld át képeket. Kiakarom rakni Instagramra. 

-nyugi nyugi. -nevetett azon ,hogy mennyire bepörögtem. -küldöm.

-Köszönöm. 

-Semmiség de menjünk tovább. Nem hittem ,hogy valaha kimondom de ma egész nap sétálni akarok. -jelentette ki.

-Hallod menjünk már itt el balra. Eddig mindig jobbra mentünk. -gondolkodtam el mikor elértünk az egyik kereszteződéshez ahol eddig mindig jobbra mentünk. Vajon mi lehet arra? Már mint gondolom a paddock további része. De azon belül mi.

-Jó menjünk. Kíváncsi vagyok mi lehet ott. 

- Én is. -válaszoltam neki. 

Így utólag vissza gondolva a világ legjobb döntését hoztuk. Bár igaz elkeveredtünk és először csak bolyongtunk össze-vissza de végül rájöttünk hol vagyunk. 

-Ez a forma 3-as paddock. -jöttünk rá egyszerre mikor megláttuk a Prema sátrát amire rá volt festve Paul, Dino és Zak feje . 

-Szerinted ott lesznek?-kérdeztem a barátnőmet.

-Egyáltalán lehet itt lenni? -kérdezett vissza Liza. Ő nem hitt abban ,hogy egyáltalán betehetjük ide a lábunkat. És valamiért én is ezt éreztem.

-Fogalmam sincs. -válaszoltam egy kisebb gondolkodás után. 

-Segíthetek? -szólalt meg valaki mögülünk. Én először a fülemnek nem hittem de mikor hátra fordultam és megláttam Paul Aront akkor nem csak mellettem Liza de szerintem én is majdnem elájultam. 

Phone NumberWhere stories live. Discover now