-Jó reggelt. -simogatta meg az arcomat.
-Nem alszunk még egy kicsit? -néztem rá nyűgösen.
-Te ,hogy tudsz ilyen fény mellett aludni?
-Megszokás. -mosolyogtam rá majd elfordultam a másik irányba. -De amúgy meg a székemen lévő takarót rá tudod rakni. Egyik végét átrakod a nyitókán másikat pedig félig meddig kirakod. -adtam meg neki az összes utasítást amit követnie kell.
-Így? -csak erőtlenül bólintottam. -Na így sokkal menőbb. -nézett a kreálmányára büszkén. -Mit csinálunk ma. -feküd vissza mellém.
-Hm? -hunyorogtam rá. -Azt hittem egyértelmű. -igazítottam meg a párnám. Bár nem volt kényelmes így inkább Paul hasát választottam.
-Amúgy ilyenkor mit kell mondani? Jó éjszakát vagy jó reggelt? -kérdezte miközben elkezdte a hajamat simogatni.
-A szép álmokat is megteszi. -mondtam ki ártalmatlanul mire Paul teljes erőből felnevetett. Így történt meg az hogy a hasán feküdve teste rászkódásától majdnem agyrázkódást kaptam.
-nekem szükségem van egy kávéra. -mondtam ásítva.
-Őszintén nekem is. Szóval...-mászott ki az ágyból. -Megyünk és iszunk egyet. -vett ki egy pólót a bőröndjéből. -Aztán pedig kitaláljuk mit csinálunk ma. Nem az alvás nem opció. -húzta le rólam a takarómat.
-Akkor menjünk el állatkertbe. -másztam ki az ágyból és elkezdtem valami hosszabb nadrág után kutakodni mert a lábam jelezte, hogy ő bizony megfagyni készül.
-Nem is rossz ötlet. -ment ki a szobámból nevetve.
Egy fekete szövet nadrágot választottam a mai napra egy zöld galléros pulcsival. Sminkelni nem nagyon akartam. Alapból azért sem mert tudom, hogy lent a bátyám illetve a barátom éppen kibeszélnek. Vagy talán csak simán azt hiszem és közben meg csak beszélgetnek a következő F1-es futamról.
-Jó reggelt. -mosolygott rám Margot aki éppen a körmét festette az étkező asztalnál míg a két srác mellette teljesen benne voltak már a motorsport-os témákba így kár is lett volna hozzájuk szólni.
-Neked is. -mosolyogtam vissza majd a konyhába vettem az irányt ahol egyből a kávé főzőhöz léptem. -Milyen finomságot csinálsz. -topogtam anya mellé aki már főzte a mai ebédet.
-Margot mutatott valami receptet. Azt próbálom éppen. Valami tészta étel. A bátyád egyik kedvence állítólag.
-Aha. Biztos. Kell segítség?
-Köszi meg vagyok egyedül is. Bár a vajat ki vehetnéd a hűtőből.
-Tessék. -raktam le a pultra. Közben a kávé is elkészült. Így egy kis tejes hígítás után boldogan ittam bele a kávémba.
-Oh mi készül itt? -jelent meg Paul is. Nem is az én barátom lenne ha nem ugyan úgy kezdte volna az egészet mint én.
-Benjamint kérdezd ő kedvence. -lépett picit hátrébb majd megfordulva ránk nézett. -Mi a tervetek mára.
-Határozottan nem tudjuk. -mondtam mosolyogva majd Paulra néztem.
-Na azért a reggeli menjünk az állatkertbe vagy az aludjuk egész nap hisztidet ki ne hagyd. -mondta nevetve.
-Jó akkor menjünk plázázni. -ittam bele megint a kávémba majd Paul felé tartottam a kezem aki el is fogadta.
-Oké akkor ezt megbeszéltük. -rázta meg a kezem.
-Azért ne költsd el az összes pénzed amit most kaptál. -nézett rám szúrós tekintettel anyu. -Jó nyugi csak viccelek. Ismerlek baromságokra nem költesz.
YOU ARE READING
Phone Number
RomanceAnne van Gervan egy 16 éves Formula-1 rajongó lány. Élete teljesen megváltozott egyik napról a másikra. A nyári szünet eleji tesztekre legjobb barátnőjének, Lisanak sikerült elintéznie ,hogy a Paddockba tudjanak lenni. Unalmas várakozás során egysze...