Part 3

355 9 0
                                    

2023 július 31.

Házba beérve szüleim szinte egyből letámadtak azzal kapcsolatban ,hogy milyen volt a mai napom. Persze mindent elmeséltem. Még Pault is megemlítettem nem is egyszer. Sőt nagyjából csak róla beszéltem. Bár vele voltam egész nap így nem csoda. Elmondtam nekik az ebédünket meg ,hogy egész nap a Premánál voltunk csak azért mert balfaszok vagyunk és eltévedtünk. Egészen addig ültem a kanapén és meséltem amíg nem kaptam egy üzenetet Lisatól hogy SOS hívás. Gondoltam, hogy miről akar beszélni. Szinte éreztem. Nyilván Dino bekövette. Talán még rá is írt.

Táskámat és Paul pulcsiját felvittem a szobámba majd egyből felhívtam Lisat aki sikítozva vette fel a telefont.

-Csak nem Dino követet be? -kérdeztem tőle nevetve.

-De igen. Sőt rám is írt. -így legyen az embernek lottója is. -Várj te ezt honnan tudod?

-Tőlem kérdezte meg ,hogy mi a neved. -gondoltam vissza a néhány órával ezelőtt történtekre.

-Mégis mikor volt ez? -valaki féltékeny? Vagy csak tudatlan?

-Mikor elmentél utána Paul megkért vigyek át néhány cuccot neki. Na és akkor kérdezte.

-Imádlak. -mondta még mindig sikítozva. -Holnap találkozok  vele. Szakított a barátnőjével. 

-Mi nekem ez túl gyors. Szóval holnap találkoztok? 

-Igen. Elvisz vacsorázni. 

-És szakított a barátnőjével? 

-Igen. Bár ez szomorú most örülök ennek. -én azon csodálkoztam volna ha a csaj nem vágja le a fejét egy hét múlva. De kinek mi. Ha nekem ilyen pasim lenne akkor már nem élne az is fix. 

-Ugyan ez. -mondtam elkeseredve. De így talán van egy kis esély arra ,hogy Pault újra láthatom. 

-Na de mi volt veletek? Csók vagy bármi ilyesmi? Behívtad magadhoz? Látta a szobádat? Várj ott ül melletted esetleg? -bárcsak.

-Nyugi. Picit bepörögtél. -mondtam nevetve.

-Na de mesélj már. -könyörgött már szinte. 

-Hát ugye ott voltunk a sátorba. Beszélgettünk picit de inkább ő pakolt. Aztán haza hozott. Megkaptam emlékbe a pulcsiját. Na meg megölelt. 

-Ennyi? -kérdezte unottan. 

-Ja. Még az elérhetőségeimet sem kérte el. Csak annyit mondott hiányozni fogok neki. -gondoltam vissza a történtekre. 

-Na az már valami. -ismerte el a barátnőm. -De ,hogy lehetettek ilyen hülyék ,hogy nem kértétek el egymás telefonszámát?

-Lisa azt is elfelejtettem ,hogy van telefonom nem ,hogy még akkor megkérdezem, hogy mi a telefonszáma. 

-Anne te vagy a világ leghülyébb emberre. -nevetett ki

-Tudom. -mondtam őszintén miközben magamhoz szorítottam a szürke pulcsit. Olyan tipikus Paul illata volt. Ha ezt egyáltalán mondhatom. De ugyan ezt éreztem mikor megöleltem. Sőt alapból ha vele egy légtérben voltam akkor is ezt észleltem. 

-Elkérjem Dinotól? -szólalt meg pár másodperc után Lisa. 

-Nem akarom ,hogy ez legyen most nálatok a téma. -mondtam ki majd élesen kifújtam a levegőt. Talán tényleg megtudtam kedvelni valakit egy nap alatt. Vagy ez most csak ilyen plátói valami ami Lisa szerint első látásra szerelem? Vagy csak simán jó érzés volt vele lenni és tovább is lettem volna vele. 

-Hiányzik? -kérdezte együttérzően. Őszintén gondolkodnom kellett a válaszon. 

-Lehet. Már mint nem tudom. Olyan fura. Itt szorongatom a pulcsiját és olyan mintha itt lenne de közben még sincs. Egyszerűen furcsa az egész. -mondtam végig majd hátra dőltem az ágyon. Nem éreztem még ilyet. 

Phone NumberWhere stories live. Discover now