A tegnapi vacsora után szinte egy megváltás volt az ,hogy már korán reggel átjött hozzám Lisa. Nem mintha unalmas lett volna meg imádok a szüleimmel lenni. De sokkal jobban érdekelt mivan Lisaval és Dinoval illetve Paulal minthogy végig hallgassak egy olyan történetet amit már vagy ezerszer hallottam.
Bár bele gondolva Lisa korán reggel átjövök ötlete se volt a legjobb. Főleg nem akkor ha szokásosan hajnalokig beszélgetsz egy sráccal. Így őszintén nem volt felhőtlen az örömöm mikor arra keltem hogy beront a szobámba. Bár utána aranyosan kellett fel de azért a szívbaj belém állt.
-Jó reggelt. -néztem rá hunyorogva. Igen talán ez a legnagyobb hátránya a tető téri ablaknak. Már reggel 8-kor is annyi fény van a szobádba mintha egy műtő asztal lenne.
-Ez bizony tényleg jó reggel. -mondta mosolyogva. -Szóval vázolom a tervet. Anyukád hozz nekünk kávét a Starbucksból. Azt megisszuk utána dumálgattunk. Aztán felöltözünk normálisan. Elmegyünk anyumhoz. Ott kajálunk egyet. Aztán észre vettem hogy onnan nem sokkal van egy kilátó. -Nem nem nem. Az az a kilátó. Gyorsan le kell állítani a tervét. Nem akarok oda kimenni. Paulnak megígértem hogy legközelebb is vele megyek oda.
-Kilátó biztos ,hogy nem. Paulal oda mentünk múltkor. -ráztam meg a fejem. -Amúgy eddig minden jól hangzik folytasd csak.
-Akkor kilátó az nem. Akkor vissza jövünk ide. Medencézünk egyet. Közben ihatunk egy koktélt. Aztán elkezdünk készülődni és elmegyünk bulizni. Benne vagy?
-Benne. -húztam magamra vissza a párnát.
-Na de ahhoz fel kell kelni. -rázott meg. -Le se tagadhatnád hogy Paul Aronnal kavarsz. Ő is ugyan így alszik a hátsó ülésen a haverja Instagram storyjában mint ahogy te itt.
-Legendás már az a hátsó ülés. -motyogtam alig hallhatóan.
-Hogy mi? Miért lenne az? -Talán Lisanak nem említettem a tegnap délutánt. De lesz ma időm neki elmondanom az is biztos.
-Nincs sok választási lehetőséged. -kezdtem el felkelni. Egy nagyot is ásítottam is majd barátnőmre néztem nevetve.
-Ti ott csináltátok? -sikított fel Lisa magát egyáltalán nem meghazudtoló módon. Ha pedig a szokások akkor tilos az mellett elmenni ,hogy ezt anyukám is tisztán hallotta ugyan is pont akkor lépet be az ajtón.
-Mivan? -akadt ki teljesen. -Ki hol és mikor?
-Tegnap délután Paulal. -dörzsöltem meg a szemem. -Köszi. -vettem el tőle a kávém. Erre szükségem lesz.
-Nekem elméletileg sietnem kéne munkába de kíváncsi vagyok most.
-Anya ne már. -mondtam nevetve.
-Ha ez megnyugtat én is kíváncsi vagyok. -nézett rám Lisa.
-Egyáltalán mikor találkoztál te Paulal. Úgy volt ,hogy elutazik.
-Ameddig iszok egy kis kávét elmagyarázod? -néztem a barátnőmre aki egyből bele is kezdett.
-... majd elment vele a kilátóhoz és ott csinálták. A hátsó ülésen. És én is csak ennyit tudok.
-Nem volt kényelmetlen? -nézett rám anyukám. Miért kell reggel 8-kor az ágyamban ülve a nemi életemről beszélnem? Mindegy élvezem azt hogy ki van mindenki ,hogy hol történt meg.
-Akkor nem. Ma már fáj a hátam. -mondtam nyújtózkodva.
-Egy élmény volt ezt végig hallgatni. Az ajánlat még mindig áll ha terhes leszel megtartjuk.
-Anya hagyjál már ezzel tegnap Paul megcsókolt és ez jutott eszembe. -mondtam nevetve mire Lisa is nevetni kezdett.
-Hát nekem nem ez lett volna a fejembe. -Lépet ki az ajtómon.
-Miért érzem úgy ,hogy tetszik neki a palim? -kérdeztem nevetve.
-Valamiért én is ezt érzem. De nem csak itt hanem otthon is. -kortyolt bele italába Lisa.
-Jók vagyunk. -pacsiztam le vele.
-Paul még nem írt? -vette el a telefonomat. -Ooo dehogynem csak itt ignorálod. -írta be a kódomat. -Hangüzenetet küldött.
-Max hangerőn kérlek. Ez teszi jobbá a reggelem. -mondtam hisztisen.
-Azonnal. -nevetett a kínomon a barátnőm.
-Jó reggelt Anne. Tudom ,hogy még alszol de legyen szép napod. Írj ha felkeltél. Csók. -Hivatalosan is minden reggel erre akarok kelni. Csak talán élőben végig hallgatva ez.
-Ez de aranyos volt. -mosolygott rám a barátnőm. Írtam neki ,hogy jó reggelt. Remélem nem baj ,hogy szívecskével.
-Nem baj. -legyintettem. Ma úgy is minden mindegy.
-Kár ,hogy nem lehetek veled. -hoppá ez a tegnap esti üzenetem. -Igen én is sajnálom pedig most aludnék veled együtt.
-Hé azt nem mondtam ,hogy olvasd is el az üzeneteinket. -vettem ki a telefont a kezéből. Írtam még Paulnak egy üzenetet. Aztán a barátnőmre terelődött a téma.
-Holnap elvisz engem valahova. Ja és születésnapomkor pedig elvisz reggelizni. Utána sajnos megy haza. De amúgy aranyos nagyon. Tök sok mindent megtudtam róla. Kaptam virágot. Majd haza kisért és nálunk is volt egy kis ideig. De csak Maxi-val játszott egy kicsit. Mint kiderült nagyon szereti a kutyákat.
Miközben barátnőm részletesebben beszámolt az estéről én addig megcsináltam a reggeli rutinomat. Fel is öltöztem. Na meg persze ahogy mindig lenni szokott most is változtattunk az egész napi programon. Semmi kedvünk nem volt elmenni tőlem. Maximum este a buliba. Így rendeltünk pizzát amit kint a kertben el is fogyasztottunk. Amit utána egy kaja kóma követett a szobámba. Ami igazából abból állt ,hogy mindketten a telefonunkat nyomkodtuk miközben a fiúkkal beszélgettünk.
-Ha azt írta ,hogy kár ,hogy nem vagy itt mert megnéztelek volna fürdő ruhában akkor az olyan mint aki nagyon arra megy hogy megfektessen vagy csak szimplán tényleg hiányzom neki. -kérdeztem unottan Lisatól aki hasonló életszínvonalba válaszolt.
-Mivel már meg voltál neki ezért a kettő keveréke. De majd küldesz neki képet fürdőruhában.
-Ha kedvem lesz fel kelni és átöltözni.
-Na akkor itt az idő. -csapta össze kezeit. -Úgy is régen raktál ki új képet.
-Kedvesem az három napja volt.
-Nem baj akkor majd nyár vége felé rakod ki. De Paulnak most küldöd majd el.
-Jó. Benne vagyok. -keltem fel majd elkezdtem kutakodni a fürdő ruháim között. Egy fekete kétrészesre és egy fehér ingre esett a választásom. Barátnőmnek meg az egyik lila színű fürdőruhám adtam oda.
-Dino is kér képet. -mondta nevetve Lisa. Bár nem csodálkozom. Még mindig fiatal fiúkkal beszélgettünk nem robotokkal.
-Mintha kiéhezett 15 évesekkel beszélgetnénk.-Biztosítani tudlak arról ,hogy Paul szinte még olyan. Csak azóta jobban néz ki. -mondtam nevetve. De ez volt az igazság.
Este felé ittunk néhány kört amit a bátyám kevert ki nekünk. Azért nem vagyunk ártatlanok volt már ,hogy buliztunk így szinte meg se éreztük azt a néhány poharat. Ellentétbe azzal amit a szórakozó helyen ittunk. Bár még nem voltunk részegek azért jól elvoltunk az idősebb ismerőseinkkel. Táncoltunk élveztük az életet, így aztán ittunk még egy picit aminek reggel már éreztem a hatását. Ilyenkor kéne megfogadnom hogy nem iszok soha. De a vége úgy is az lesz ,hogy otthon kellek fel délután úgy, hogy semmi bajom nincsen.
YOU ARE READING
Phone Number
RomanceAnne van Gervan egy 16 éves Formula-1 rajongó lány. Élete teljesen megváltozott egyik napról a másikra. A nyári szünet eleji tesztekre legjobb barátnőjének, Lisanak sikerült elintéznie ,hogy a Paddockba tudjanak lenni. Unalmas várakozás során egysze...