part 16

247 12 0
                                    

-Dino hol van? -kérdeztük nagyjából egyszerre Paulal másnap reggel Lisat. Tegnap végül csak ketten jöttünk haza.

-Mégse jön Belgiumba. Dolga akadt. -húzta maga elé a bőröndöt.

-Érdekes. -nézett fel Paul a telefonjából. -Biztos csak ennyi?

-Uhm igen miért kérded?

-Azért mert Dino most írta hogy szakítottatok. -nézett fel újra Paul majd még valamit írt Dinonak majd végül elrakta a telefonját.

-Igen talán este történt egy két dolog. -húzta el a száját.

-De hát nem úgy volt... -hirtelen eszembe jutott, hogy erről nem kéne Lisanak tudnia. Mert igen nem csak az én szerelmem kedveskedik utazásokkal hanem Dino is meglepte volna Lisát egy Londoni úttal. -Mindegy semmi. -legyintettem. -Sajnálom, hogy így alakult.

-Csak szünetett tartunk. Jobb így mindkettőnknek. -mondta Lisa.

-Na csajok indulhatunk? -nézett felváltva ránk az észt.

-Aha. -kulcsoltam össze ujjainkat.

Repülő út talán a szokásosnál picit nyugodtabb volt. Ennek pedig Paul volt talán pont a kiváltó oka. Mert hát igen persze, hogy itt van ha kell.

Apukám kijött értünk a repülő térhez. Még kaját is hozott aminek így vasárnap délben eléggé nagy hatással volt ránk. Lisat haza vittük aztán mi is haza értünk. A ház csendes volt miután anyukám csak a nappaliba olvasott mikor megjöttünk. Egy kisebb zaj is csak akkor jelent meg mikor apukám leült foci meccset nézni.

-Szóval Dino azt mondja szakítottak. -adtam vissza Paulnak a telefonját ahol olvasható volt a reggeli üzenet váltása Dinoval. -Lisa pedig azt, hogy szünetet tartanak.

-Igen pontosan ez az. Na és tudod miért mondta ezt?

-Ajaj miért tudsz ennyi mindent. -fogtam neg nevetve a fejem. Őszintén érdekelt szakításuk története. Biztos, hogy nem egy átlagos elhidegülés hiszen szerették egymást.
-Várj. -jutottam a gondolkodás végső szakaszába. Ami a megcsalás volt. De azt is kizártam egyből.

-Pedig az lesz az amire gondolsz.

-Mi? Megcsalta?

-Okos vagy szívem. -nyomott egy puszit az arcomra.

-Ne már. Tegnap este?

-Szerinted mikor máskor. Nyilván akkor. Pont mikor Dino elment az egyik szponzorával beszélni.

-Igen akkor tünt el. De én azt hittem Dinonál van.

-Na és tudod kivel? -nézett rám Paul lassan.

-Kezdek félni. -mondtam ki őszintén. Mikor kicsik voltunk Lisa csapta egy fiúnak elég sokáig a szelet akiről tudta jól, hogy tetszett nekem. Igen régen volt, igen akkor nagy balhé volt és őszintén most is az lenne ha esetleg az lenne ami a második ötletként ugrott be. De Pault ismerem. Nem ilyen. Szeret engem. Illetve nem tudna ilyen nyugodtan előttem ülni ha nem így lenne. -Ne fúj az akire gondolok. -tértem vissza az első tippemhez.

-Ja Zack hátra vitte.

-Fúj jézus. -néztem fel az égre. -Én Dino helyében már felgyújtottam volna annak a mocsoknak a házát. Először engem próbál aztán Lisa. Kicsit túlzás nem.

-Eléggé undorító. Kis korom óta ismerem. De mostanábban eléggé megváltozott. Ezért is szakítottam meg vele a kapcsolatot. -mondta ki szomorúan. Nyilván Zack ezer éves barátja fáj őt elveszíteni.-Na meg miattad. -nézett fel rám mosolyogva.

Phone NumberWhere stories live. Discover now