part 9

231 12 0
                                    

2023. 09. 04.

Ébresztőm szinte üvölteni kezdett mikor elérkezett a 6 óra.  Fáradtan nyúlkáltam a telefonom irányába de nem sikerült megtalálnom így mérgesen keltem fel. Őszintén semmi kedvem nem volt ehhez a naphoz így a szokásosnál is unalmasabb és bánatosabb fejjel mentem le az étkezőbe. Pislogtam kettőt anyukámra majd jeleztem neki ,hogy semmi kedvem nincsen suliba menni hátha megesik rajtam a szíve és megengedi ,hogy itthon maradjak még egy napot. 

-Felejtsd el. -tolta elém a reggelimet. -Már csak egy év bírd most már ki. 

-Ja kösz. -húztam el a számat. Az elmúlt egy napban szinte minden szét ment amit felépítettem. És most éppenséggel nem a szekrényemre gondoltam de ,hogy őszinte legyek azt is már csak a lélek tartja. Sokkal inkább arra gondolok ,hogy összevesztem Paulal tegnap este. Így már abban sem vagyok biztos ,hogy hétvégén mégis csak találkozzunk.  

-Ha ilyen lassan eszel el fogsz késni. -szólt rám anyukám pár perc múlva mikor megint bejött az étkezőbe. Őszintén étvágyam se volt így inkább hagytam az egészet úgy ahogy volt és felmentem készülődni. Egy fehér trikót vettem fel egy fekete nadrággal és a bőrkabátommal. Táskámba beraktam egy fűzetett amibe ma jegyzetelni fogok illetve a szokásos dolgokat. Sminkem se vittem túlzásba kedvem se lett volna valami vadabbat csinálni.  

-Látom neked is sok kedved van. -ölelt meg Lisa mikor beértem suliba és leültem az ablak melletti székre. 

-Ne is mond. -nyitottam ki a Redbullt amit még a sarki kisboltban vettem. -Meghallottam az ébresztőm és azt hittem ,hogy leütök valakit. -és talán most beérkező ember lett volna a legjobb  erre a célra. Reméltem ,hogy Tiffanyt elüti egy busz vagy vonat a nyár alatt. De ez sem jött be. És amint leült kettővel előrébb csak egy szemforgatással jeleztem barátnőmnek ,hogy igazán megtéphetné. Festett szőke haját szerinte szexin hátra rakta majd hatalmas műkörmével csattogtatni kezdte a telefont. -Azt hittem reggel ,hogy nem lehet már ennél szarabb a nap de megjelent ő és hirtelen a duplájára nőt az érzés. -ittam bele az italomba majd a falnak dőlve néztem a barátnőmre. 

-Megint mit csináltál ,hogy olyan kedved van mint egy 3 évesnek aki nem kapott cukorkát?! -sóhajtva kinéztem az ablakon majd elővettem a telefonomat. Egy pillanat alatt léptem be Paulal való beszélgetésembe és adtam át barátnőmnek a készüléket. 

-Ez tegnap este volt. -tettem hozzá de nem hiszem ,hogy hallotta mert eléggé el volt merülve az olvasásba. 

-Ezt már olvasni is fáj. -adta vissza. -De még mindig nem értem miért nem mondasz el neki mindent. Paul imád.

-Miért vagy benne biztos ,hogy annyira imád engem? -Néztem rá kérdőn.

-Egyértelmű. Látszik rajta. Meg amúgy sem mondta volna azt másnap ha nem így lenne. -végülis igaza lenne Lisanak. De nekem is vannak indokaim.

-Paul Aronról van szó. A világon a legjobban félre érthető jeleket adja. Egyik pillanatban olyan mintha együtt lennénk másik meg olyan mint ha csak barátok.

-Ez csak a távkapcsolat miatt van így. Fogad már el, hogy Paul Aron a barátod.

-Komoly Paul Aron pont téged fűz? -nézett hátra Tiffany. Nyugtatás képen kifújtam a levegőt mielőtt még leütöttem volna. Végülis a szituációhoz képest eléggé nyugodtan válaszoltam.

-Mit érdekel az téged, hogy kivel vagyok?

-Csak meglep ,hogy ilyen ronda lányt választott. -mint mondtam nem vagyunk puszi pajtások. Talán ez abban is megnyilvánult hogy Lisa fogta le a kezem és állított meg abba ,hogy ne tépjen meg.

Phone NumberWhere stories live. Discover now