Part 4

317 10 0
                                    

Másnap reggel határozottan fáradt voltam. Hosszúra húzódott a beszélgetésünk és csak akkor vettük észre ,hogy jóval éjfél után járunk mikor kimentem mosdóra és a fali óra már közelebb volt a 3-hoz mint a 12-hez. Így aztán mindketten azt láttuk jónak hogy ha elköszönünk egymástól és elmegyünk aludni. De én még aludni sem tudtam. Csak feküdtem és mosolyogtam. Hihetetlen vicces és aranyos Paul. Még üzeneten keresztül is.

Mikor felkeltem kómásan mentem le a nappaliba. Tesóm volt csak itthon. Ő is valami hülye filmet nézett.

-Jó reggelt álom szuszék. -nézett fel rám. Én csak lehuppantam mellé a kanapéra majd akkorát ásítottam ,hogy egy kutya is befért volna a számon. -Látom sokat aludtál.

-Paulal dumáltam az este. -adtam meg a választ erre. Jut eszembe megígértem neki ,hogy írok mikor felkelek.

-Ki gondolta volna. -forgatta meg a szemét. -Csináltam neked kaját a konyhába van. Estére meg van egy kis meglepetésem.

-Köszönöm. -Mosolyogtam rá majd egyből az említett helyiség felé vettem az irányt.

Közben ráírtam Paulra. Hátha válaszol. Bár mondta ,hogy ő vezet így nem sok esélyt adok rá. De nem így lett. Szinte azonnal vissza írt. Szerencsém volt pont megálltak egy benzin kúton. Majd ki is könyörögte ,hogy ne neki kelljen vezetnie. Így aztán tudtunk elég sokat most is beszélgetni.

-Lisa hívott ,hogy írj neki vissza mert fontos. -jelent meg bátyám a szobában.

-Azonnal. -mondtam mosolyogva. A szokásos SOS betű kombinációt írta le. Így aztán hívni kezdtem.

-Hallgatlak. -mondtam mikor felvettem a telefont.

-De durca valaki. -igen az vagyok.

-Most kellett elköszönöm Paultól miattad. Persze, hogy az vagyok.

-Jó bocs. -mondta nevetve. -De ez azért fontosabb. Nézd meg amit küldtem. -Egyből beléptem a beszélgetésünkbe. Lisa egy Instagram storyt küldött át ami Paul egyik barátjához köthető. -Látod ,hogy mosolyog. És ez mind miattad van.

-Baromság. -bárcsak úgy lenne minden ahogy azt Lisa mondja. -Lehet mással beszélget. 

-Biztos vagy te benne. -küldött át egy másik történetet. Ezt már a mellette ülő srác csinálta. Tisztán látszódott Paul telefonján ,hogy éppen nekem ír. -A két story egy időben készült nagyjából.

-Hihetetlen ,hogy képes vagy ilyen szinten nyomozni utána. Inkább Dino után lesekedj. -mondtam nevetve. Tudom ,hogy ma mennek el vacsorázni és fáj is miatta egy kicsit a lelkem. Már mint nem azért mert vacsoráznak sokkal inkább azért mert mi meg nem.

-Na ne legyél már irigy. Inkább gondolkodj hogy tudnátok megoldani ,hogy találkozzatok.

-Sehogy. -ahogy ezt kimondtam Paul írt egy üzenetet ,hogy a srácok megéheztek viszont még Belgiumba vannak így ajánljak egy jó éttermet. -Anyud étterme nyitva van ma? -kérdeztem barátnőmet aki csak egy szimpla igennel válaszolt.

-Figyelj ott tali. Jó? -kezdtem el készülődni.

-Miért is? -kérdezett vissza barátnőm. Szóval el kellett neki magyaráznom mindent. Paulnak vissza írtam ,hogy Lisa anyjának van egy étterme és, hogy én is ott leszek.

Miután meggyőződtem róla ,hogy jól nézzek ki már mentem is le a lépcsőn. A taxi már a ház elött várt rám. Lediktáltam neki a címet majd már el is indultunk. Szerencsére nem volt messze. 10 perc kocsikázás után már fizetem is. Lisa már bent volt az étterembe így mikor beléptem egyből oda rohant hozzám.

-De csini valaki. -lépett mellém Lisa anyja is. A barátnőm nincs valami jóba vele ezért én is utálom de néha ki kell használni ezeket a kis lehetőségeket.

-Köszönöm. -mosolyogtam rá. Ahogy Lisaval össze néztem pedig majdnem elröhögtem magam. Jól tudom kijátszani az embereket.

Egyik bár székre felülve beszélgettem Lisaval. Közben a telefonomat nyomkodtam 2 percenként. Elég idegesítő lehettem de inkább nem szólt semmit.

-Tudod mi lenne a jó? -nézett rám a barátnőm mire felnéztem a telefonomból. -Az ha Dino is itt lenne.

-Miért nem hívod ide? -kérdeztem tőle értetlenül.

-Este úgy is találkozunk. -legyintett. -Már le is foglaltam a legjobb asztalt. -mutatott a hátsóra.

-Ide hozz el randizni? -csodálkoztam el.

-Azt mondta válasszak éttermet. De én csak ezt az egyet ismerem. Így aztán marad ez.

-Rám írhattál volna úgy igazán. -mondtam nevetve.

-Előbb a bátyádat hívtam volna fel. Te úgy se nézed ki mit ír neked mert csak a hercegeddel vagy elfoglalva.

-Tessék? -néztem fel rá. -Látod erről beszé... -és ennyit értettem nagyjából Lisa mondandójából ugyan is egy fiú csapat belépett az ajtón. Három barna hajú és egy szőke. És nekem pont az az egy szőke kellett... Igen ő volt Paul. Talán nem is gondoltam volna ,hogy ilyen hamar találkozzunk újra. Lisa mikor észre vette ,hogy megjöttek csak óvatosan meglökte a kezem. Ezzel is jelezve ,hogy menjek már oda hozzá. Így aztán nem sok választásom volt. Oda mentem hozzájuk majd Paul mellé léptem aki mikor észre vett szorosan megölelt.

Talán most erre vágytam a legjobban. Erős keze gyengéden fogta derekamat. Csak ott álltunk és öleltük egymást. A srácok már el is mentek tőlünk ,hogy helyet keressenek maguknak.

-Ha azt mondanám, hogy hiányoztál akkor az tök fura lenne nem? -kérdezte mosolyogva miután elengedett.

-Csak egy kicsit. -mosolyogtam rá.

-Elmegyünk valahova? -lebegtette meg a kocsi kulcsot a szemem előtt. Nyilván csak bele egyezni tudtam. Szerettem volna vele lenni. -Bocs a koszért. A fiúk nem tudnak vigyázni a kocsira.

-Szegény autó. -simogattam meg az ajtaját.

-Szegény én. Utána mind ezt nekem kell kitakarítani. -mondta szomorúan. -Hova menjünk? -váltott témát.

-Nekem mindegy. Csak ne nagyon messzire. Max egy óránk van.

-Pont elég az. -vigyorgott rám majd egyik kezét rá rakta a  combomra. Hirtelen a hideg is kirázott.  Majd mikor egyre feljebb vezette a kezét a célzását is megértettem. Eszembe jutottak anyukám szavai. Így majdnem elnevettem magam. De tartottam magam a szituációhoz képest.

Pár percig tarthatott ez az állapot majd egy kilátó szerűségnél leparkolt. Csak lopva rám nézett majd vigyorogva közelebb húzódott és megcsókolt.

Ajkai méz édesek és puhák voltam. Érzelmes csókjaitól pedig csak még jobban fűtötte bennem a vágyat ,hogy megtegyem vele. Csak csókoltuk egymást. Paulon érződött a frusztráltság amit egyre jobban kezdett levetkőzni. Éreztem ,hogy jelenleg csak rám van szüksége. Én adhatom meg neki azt amire a legjobban vágyik és én nyugtathatom meg olyan szinten ,hogy utána minden tökéletes legyen vele.

Phone NumberWhere stories live. Discover now