Talán az év legjobb napján nem is vágyhattam volna másra. Tesómékkal vagyok miközben a mekis fagyit eszem hátul. A hangszóróból jobbnál jobb zenék mennek amiket együtt üvöltözzünk. Imádom az ilyen napokat és határozottan tetszett az ,hogy a szülinapom is ilyen lehet.
-Na és mit kértél anyuéktól? -nézett hátra a bátyám egy pillanatra.
-Úgy őszintén semmit. -néztem fel a telefonomból. -Vagyis hát őszi szünetben kiakarok menni Paulhoz.
-Az is már valami. -nézett hátra Margot miközben felém tartotta a Redbullját amibe gondolkodás nélkül ittam bele.
-Észt igaz? -kérdezte meg Margot.
-Aha.
-Szép kis hely. -mosolygott rám.
-Tallin szép város. -ismerte el a bátyám is. -Remélem, hogy anyuék elengednek. Jár neked egy kis kikapcsolódás. Talán Pault megismerve bele is egyeznek néhány napba.
-Remélem. -bólogattam hevesen.
-Most akkor mikor jön? -Nézett fel a telefonjából Margot.
-Holnap. -mondtuk a bátyámmal egyszerre.
-Nem ma? Úgy emlékszem.
-Drágám elnézted a napot. -mosolygott rá Benji.
-Ja igen tényleg.
Néhány perc múlva teljesen elhalkultunk. Így én is azt láttam jobbnak ha pihenek egy picit. Bár amennyire bátyám hátsó ülésén lehet szundikálni ahhoz képest tökéletesen tudtam aludni.
-Anne. -keltett fel Lisa. Őszintén nem tudom hirtelen hogyan került ide de boldogan öleltem át.
-Gyere már Anne 5 perce megérkeztettek már. -hajolt be az ablakon apukám. -Lisa. Mindegy mit csinálsz vele de rángasd ki. Van 1 órája össze készülődni.
-Mi? -ugrottam fel egyből.
-Na gyere. -húzott ki a kocsiból Lisa. -Őszintén? Le kell fürdened hajat is kell mosnod. Smink ruha ékszerek. Tökéletes haj kell ma. És erre van majdnem másfél óránk. Úgy hogy azonnal húzzál fürdeni. Amúgy is olyan szagod van mint egy halott elefántnak.
-Kösz. -vertem hátba a lépcsősor felénél.
-Nagyon szívesen. -nevetett rajtam majd a szobámba ment.
-Semmi kádazás! -jelentette ki anyukám. -Majd este.
-Jó. -forgattam meg a szemem.
Egy gyors zuhany illetve haj mosás után csak egy törölközőt magam köré tekerve mentem vissza a szobámba. Lisa már hatalmas mosollyal várt. A hajvasaló illetve hajszárító vigyázzban állva vártak a bevetésre. Margot kereste nekem a tökéletes rúzst. Így a keze lassan egy kifestő könyv is megirigyelte volna. Anyu meg hát anyu. A teát vitte ide oda és jobban izgult mint én bármikor eddig életem során.
Őszintén sose értjük ezt a felhajtást Lisaval. Minden évben ugyan ez mind a kettőnk születésnapján. Kicsit unalmas de hát na. Szokás az szokás.
Miután a lányok szét sminkeltek illetve a 17 éves koromból kreáltak egy 28-at ezután boldogan mentünk le a lépcsőn ahol a családom többi tagja várt minket.
-Gyönyörű vagy. -nézett mosolyogva végig rajtam édes apukám. -Gyönyörű szép nagy lány lettél.
-Sírni fogok. -mondtam nevetve.
-Na menjünk. -terelt minket anyukám a bejárati ajtó felé. Mondjuk lehet azért mert már így is késésben voltunk.
Az étterem szokásos ünnepi pompájába festett. Mint ahogy ilyenkor mindig csak mi voltunk itt meg néhány aranyos pincér. Bár tavaly az egyik flörtölni próbált velem ami elég kellemetlen volt. Mondjuk sokáig nem is volt a csapat tagja. Lisa anyukája gyorsan kirakta.
YOU ARE READING
Phone Number
RomanceAnne van Gervan egy 16 éves Formula-1 rajongó lány. Élete teljesen megváltozott egyik napról a másikra. A nyári szünet eleji tesztekre legjobb barátnőjének, Lisanak sikerült elintéznie ,hogy a Paddockba tudjanak lenni. Unalmas várakozás során egysze...