15.

170 9 5
                                    

Sınır 40 oy 40 yorum
İyi okumalar.

🌺

Aybars Kara'dan

Güneş yani Mahrunun attığı resimleri düşünüyordum.

Onu hep merak etmiştim o resimlerin sahibini dünde bana attığında asla onun çıkmasını beklemiyordum o kadar şaşırmıştım ki.

Beni can evimden vurmuştu kendi ellerimde pansuman yaptığım yarasını çekip atmıştı bu bu çok can yakıcı ve üzücü bir şeydi.

Hiç korkmamıştı hemde hiç mesleğim tehlikeye girer bir daha yüzbaşımın yüzüne nasıl bakarım diye korkamamış düşünmemişti.

Bende hatalıydım ama insan ne diyeceğini bilemiyordu işte ikimizde eşit yanlışlar yapmıştık.

Sonda yazdığı "çok kızma" mesajı içimde bir yerleri acıtmıştı.

Onunla konuşmalıydım her şey bitmeliydi ikimizde bir çocukluk yapmıştık ama tamamdı artık oyun ve yalanlar bitmişti.

Her şeyin bir sonu olduğu gibi bu işinde sonuna gelmiştik.

Ya o tayinini isteyecekti ya ben çünkü yüzünü görmek istemiyordum yaptığım şeyleri hazmetmek için onu görmemem gerekiyordu.

Elbette bu işlerden üstlerimize bahsetmeyecektim ikimizinde iş hayatı canımızdan daha çok sevdiğimiz mesleğimiz elimizden gidebilirdi.

Anlayamadığım şey benim gibi bir adamı nasıl sevebilmişti ki.

Ben duygusuz bir adamdım.

Biz birbirimizin tam zıttı idik.

Zıt iki kutup.

**"

Kısa biliyorum ama diğer bölümler uzun olacak.

Yüzbaşı Bey -texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin